Komt goed manquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Radio watte?
[..]
Boks. Ik heb zin in volgende maand. Als ik je tegenkom, doen we zeker een biertje.
Je bent de zoveelste die het vindtquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Door de invloed van wat psv mongooltjes is het geen reet meer aan hier dus ben ik ergens anders heen gegaan
Nee manquote:
Radio 49 is ook altijd gezelligquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bent de zoveelste die het vindt. Het is een plaag
.
Davy begint steeds chiller te worden;)quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man
tompsv12 en mrstylo ofzo, twee 12jarige jochies die constant strootman![]()
![]()
en willems
![]()
![]()
![]()
doen
die is ook bijna psv support af.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy begint steeds chiller te worden;)
Vriend van Firefoxquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die is ook bijna psv support af.
Dat is toch die gozer die af-en-toe Ajacied is, meestal voor Barcelona, maar vooraan staat bij een kampioenschap van Ajax?quote:
Ja. Vraag maar aan j0rdiiiquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is toch die gozer die af-en-toe Ajacied is, meestal voor Barcelona, maar vooraan staat bij een kampioenschap van Ajax?
hohoho, het is Barca.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is toch die gozer die af-en-toe Ajacied is, meestal voor Barcelona, maar vooraan staat bij een kampioenschap van Ajax?
Ek laat ik al helemaal links liggen, het niveau daar is echtquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:23 schreef De_kromme het volgende:
Is dat EK subforum eigenlijk al wat? Als ik geen tentamens had de komende maanden, had ik zeker meegediscussierd. Dan hier maar even:
Stekelenburg
Van der Wiel, Heitinga, Matthijsen, Willems
De Jong, Van Bommel
Afellay, van Persie, Robben
Huntelaar.
of
Van der Wiel, Heitinga, Matthijsen
De Jong, van Bommel
Afellay, Sneijder, Robben
Huntelaar, van Persie.
![]()
ik zou een keeper meenemen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:23 schreef De_kromme het volgende:
Is dat EK subforum eigenlijk al wat? Als ik geen tentamens had de komende maanden, had ik zeker meegediscussierd. Dan hier maar even:
Stekelenburg
De Jong, Van Bommel
Huntelaar.
of
De Jong, van Bommel
Huntelaar, van Persie.
![]()
Alleen maar ''zogenaamde kenners'' met het EK & WK. Niet serieus nemen vriendquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:23 schreef De_kromme het volgende:
Stekelenburg
De Jong, Van Bommel
Huntelaar.
of
De Jong, van Bommel
Huntelaar, van Persie.
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:26 schreef Typisch het volgende:
Ik heb daarvoor een prachtig topic gemaakt!
Waarom dat dan? Ik denk dat ik even mijn entree moet maken, dat schiet het niveau daar zeker omhoog. Ik zag het linksback probleem namelijk al twee jaar geleden ontstaan. We zijn de sjaak.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ek laat ik al helemaal links liggen, het niveau daar is echt!!!!!!!!
Ja maar die gasten daar denken dat ze voetbal hebben uitgevonden, het is echt om te huilenquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Ik denk dat ik even mijn entree moet maken, dat schiet het niveau daar zeker omhoog. Ik zag het linksback probleem namelijk al twee jaar geleden ontstaan. We zijn de sjaak.
Als je al zegt dat Nederland het toch niet overleeft stressen ze.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar die gasten daar denken dat ze voetbal hebben uitgevonden, het is echt om te huilen
Geef mij maar een schreeuwende hmf of een korfballende ajacied422
Ja ik zei dat ze nooit van de moffen of portugezen gingen winnen en ik kreeg al een shitload aan opmerkingen over mij heenquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je al zegt dat Nederland het toch niet overleeft stressen ze.
Gewoon triest ook dat je dat zegt. Natuurlijk winnen wij van die schijtportugezenquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik zei dat ze nooit van de moffen of portugezen gingen winnen en ik kreeg al een shitload aan opmerkingen over mij heen
Zelfs nep nederlander, en ik ben niet eens voor Nederland en dat had ik zelfs gezegd
Wij spreken de realiteit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gewoon triest ook dat je dat zegt. Natuurlijk winnen wij van die schijtportugezen.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:32 schreef Geo4kant het volgende:
Klote voetbal die altijd mijn fitness schema in de war gooit. fuuuuu.
Ik bedoel, dat ik het vervelend vind als er voetbal op is op de tijden dat ik wil gaan sporten. Want dan wil ik toch het voetbal zien en ga ik twijfelen wat ik nou moet doen.quote:
Hij had het over het subforumquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is een hoger niveau dan de meeste competities.
Ga gewoon een keer niet sporten man. Of overdagquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat ik het vervelend vind als er voetbal op is op de tijden dat ik wil gaan sporten. Want dan wil ik toch het voetbal zien en ga ik twijfelen wat ik nou moet doen.
Nog zo'n slimme Amsterdammerquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het EK-Forum gozerquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee lulquote:
Ik twijfel/denk er ook aan om misschien dadelijk te gaan, goed he.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ga gewoon een keer niet sporten man. Of overdag. Vreemde vogel jij.
EK 2012quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:40 schreef Geo4kant het volgende:
Lotta nigga's dead or locked away.. cuz that's the life you're living in the.. GHEEHEEHEHETTOOOO
Lekker weer verder kut als altijd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
De Belgische competie is echt. Vitesse gaat volgend jaar al meedoen in de top 5, mark my words. Anderlecht, daar wint ADO zelfs nog van man
.
[..]
Lekker man. Heerlijk van het weer genoten de afgelopen weken, daarnaast gestudeerd en nu weer aan het werk. Daarom ben ik dus weer even aanwezig.
Hoe is het daar in het Oosten des lands?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |