ah nicequote:
Ok, man. Pak die rust bra. Peace.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:07 schreef Helpmefok het volgende:
Hé Kapi ik vertel je morgen hoe het toernooi was oke pikkebaas? Ik ben fakking moe ga slapen helemaal gehad met die pauperkankerscriptie
Hij zou officieel 9 minuten geleden ingeleverd moeten worden, maar ik ga 't later doen omdat het te druk was/is op dit moment. (had veel inhaalvakken en die hadden er bij ingeschoten, met het gevolg dat ik alles maar half had kunnen doen).quote:
dus nu pas afstuderen in dec ofzo?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij zou officieel 9 minuten geleden ingeleverd moeten worden, maar ik ga 't later doen omdat het te druk was/is op dit moment. (had veel inhaalvakken en die hadden er bij ingeschoten, met het gevolg dat ik alles maar half had kunnen doen).
Nee, je kunt na de eerste poging en de herkansing die daarbij hoort nog een tweede poging doen over een nieuw onderwerp. Heb je nog 10(!) weken de tijd voor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dus nu pas afstuderen in dec ofzo?
Nope, ga in januari reizen heb ik besloten dus het is wrs voordeliger om gewoon losse kaartjes te kopen en bij HMF op Z4 proberen te zitten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:09 schreef Grifte het volgende:
Heb je al seizoenskaartje besteld Kapiteintje?
Ah ok, ja denk dat je dan ong nog net aan de voordelige kant zit. Overlopen is ook makkelijk, moet wel goedkomen met tickets dan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nope, ga in januari reizen heb ik besloten dus het is wrs voordeliger om gewoon losse kaartjes te kopen en bij HMF op Z4 proberen te zitten.
Wil naar Zuid-Oost Azie. Zal in Cambodja wel ff gevoelig worden omdat ik daar met m'n ex ook ben geweest, maar de rest is ook heel mooi als ik de foto's zag en verhalen hoorde. Ik ga vooralsnog ook alleen en het is daar heel makkelijk contact leggen en nog eens goedkoop ook (ook handig als je in je eentje een kamer moet huren).quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ah ok, ja denk dat je dan ong nog net aan de voordelige kant zit. Overlopen is ook makkelijk, moet wel goedkomen met tickets dan.
Welke plaats/land ga je naartoe?
Kom ook Extrema dan boeler. Is voor jou om de hoek man.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wilde wellicht naar Decibel maar te laat met kaartje fixen
Had je kunnen verwachten. Decibel gaat van alle festivals wel het hardst nu, heeft de plaats van defqon overgenomen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wilde wellicht naar Decibel maar te laat met kaartje fixen
Defqon ja. Had 2 jaar geleden met een maat nog eens het plan om gewoon 10 kaarten te bestellen en niet te gaan en ze gewoon voor het dubbele te verkopen op internet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Had je kunnen verwachten. Decibel gaat van alle festivals wel het hardst nu, heeft de plaats van defqon overgenomen.
Waar is die shit? E3?quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom ook Extrema dan boeler. Is voor jou om de hoek man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |