GGMM zou stevenmac26 regelen.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
bij deze pleit ik voor bianconeri als mod.
Jojoortje bedankt!
Vanavond rond een uur of 20quote:Op maandag 21 mei 2012 10:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Bedankt voor alles Jojoortje.
[..]
Wanneer begin je?
Je had me mogen bedanken via DM pikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op maandag 21 mei 2012 11:03 schreef Netsplitter het volgende:
Heel veel dankvoor je modwerk op VBL.
Dan flipperen ze hem hier de pan uit hoor. Pas maar op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Dol-fijn zou ik het niet vinden neequote:Op maandag 21 mei 2012 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan flipperen ze hem hier de pan uit hoor. Pas maar op.
Nieuwe VBL chick?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RIP VBL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Dit hoop ik niet. We hebben al genoeg dolfijnen gezien in VBL SC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |