Jezus, heb de eerste 15 gemist ofzoquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:17 schreef Happel het volgende:
Mogguh...
Verveel me gewoon zo erg dat ik oude spelletjes van vroeger zit te spelen.
Dit kon ik echt urenlang spelen op een dag. Hoe kansloos is dat.
Ripquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Dora is overleden, ze kreeg een hartaanval toen ze hoorde dat google maps bestond
Die van Diego?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Dora is overleden, ze kreeg een hartaanval toen ze hoorde dat google maps bestond
Mooie grap voor in de klas.quote:
Neeuj die Amerikaanse tienermeuk vertaald naar het Nederlands dat is de kanker van de Nederlandse kinder-televisie.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:05 schreef Helpmefok het volgende:
Dora is het kankergezwel op de Nederlandse televisie. Het niveau is veel te laag. In "Dommel" gebruikten ze woorden Nederlands die kinderen van nu op 12-jarige leeftijd niet eens kennen. Ik gebruikte die woorden door zulke tekenfilms al op 3-jarige leeftijd gek.
quote:
Wat denk je dat Dora is? Maar ik ben het met je eens. Soaps voor 6-jarigenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Neeuj die Amerikaanse tienermeuk vertaald naar het Nederlands dat is de kanker van de Nederlandse kinder-televisie.
Nog niet op haar afgetrokken dus?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt me niet eens lichtelijk bekend voor.
Ik ook, maar ik weet nog steeds niet wat een 'Semafoor' is.. ik weet wel wat een 'Metafoor' is.. maar Sema..quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:05 schreef Helpmefok het volgende:
Dora is het kankergezwel op de Nederlandse televisie. Het niveau is veel te laag. In "Dommel" gebruikten ze woorden Nederlands die kinderen van nu op 12-jarige leeftijd niet eens kennen. Ik gebruikte die woorden door zulke tekenfilms al op 3-jarige leeftijd gek.
De naam van de professor?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik weet nog steeds niet wat een 'Semafoor' is.. ik weet wel wat een 'Metafoor' is.. maar Sema..
nope.quote:
Oh buurman wat doet u nu?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
nope.
Wel moeilijk veel pagga geslagen op Tatjana ja vroeger.
Haha ook echt keiveel informatie in dat liedje, prachtigquote:
Wat? Het baasje heet semafoor hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fail is fail.
Ik zag laatst iemand, volgens mij op internet.. die leek op die buurvrouw
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:18 schreef Geo4kant het volgende:
Wie laat zich niet koeioneren BOESH BOESH
Ja dat weet ik, maar ik probeerde grappig te zijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat? Het baasje heet semafoor hoor.
Vooral dat einde, RENNUUUHH !!quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:43 schreef Helpmefok het volgende:
http://www.rijnmond.nl/node/206015/overlay
Ik lol'de hard
Ik kan daar echt niet tegen he als mensen in je gezicht zo gaan doen en dan dat handje erbijquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:43 schreef Helpmefok het volgende:
http://www.rijnmond.nl/node/206015/overlay
Ik lol'de hard
quote:
Dan moet je niet als een of andere mongool kleefbomen verdedigen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet tegen he als mensen in je gezicht zo gaan doen en dan dat handje erbij
Oh no you didn'tquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet tegen he als mensen in je gezicht zo gaan doen en dan dat handje erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |