Welke oude spelletjes ?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:17 schreef Happel het volgende:
Mogguh...
Verveel me gewoon zo erg dat ik oude spelletjes van vroeger zit te spelen.
Dit kon ik echt urenlang spelen op een dag. Hoe kansloos is dat.
Jezus, heb de eerste 15 gemist ofzoquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:17 schreef Happel het volgende:
Mogguh...
Verveel me gewoon zo erg dat ik oude spelletjes van vroeger zit te spelen.
Dit kon ik echt urenlang spelen op een dag. Hoe kansloos is dat.
Ripquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Dora is overleden, ze kreeg een hartaanval toen ze hoorde dat google maps bestond
Die van Diego?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Dora is overleden, ze kreeg een hartaanval toen ze hoorde dat google maps bestond
Mooie grap voor in de klas.quote:
Neeuj die Amerikaanse tienermeuk vertaald naar het Nederlands dat is de kanker van de Nederlandse kinder-televisie.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:05 schreef Helpmefok het volgende:
Dora is het kankergezwel op de Nederlandse televisie. Het niveau is veel te laag. In "Dommel" gebruikten ze woorden Nederlands die kinderen van nu op 12-jarige leeftijd niet eens kennen. Ik gebruikte die woorden door zulke tekenfilms al op 3-jarige leeftijd gek.
quote:
Wat denk je dat Dora is? Maar ik ben het met je eens. Soaps voor 6-jarigenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Neeuj die Amerikaanse tienermeuk vertaald naar het Nederlands dat is de kanker van de Nederlandse kinder-televisie.
Nog niet op haar afgetrokken dus?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt me niet eens lichtelijk bekend voor.
Ik ook, maar ik weet nog steeds niet wat een 'Semafoor' is.. ik weet wel wat een 'Metafoor' is.. maar Sema..quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:05 schreef Helpmefok het volgende:
Dora is het kankergezwel op de Nederlandse televisie. Het niveau is veel te laag. In "Dommel" gebruikten ze woorden Nederlands die kinderen van nu op 12-jarige leeftijd niet eens kennen. Ik gebruikte die woorden door zulke tekenfilms al op 3-jarige leeftijd gek.
De naam van de professor?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik weet nog steeds niet wat een 'Semafoor' is.. ik weet wel wat een 'Metafoor' is.. maar Sema..
nope.quote:
Oh buurman wat doet u nu?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
nope.
Wel moeilijk veel pagga geslagen op Tatjana ja vroeger.
Haha ook echt keiveel informatie in dat liedje, prachtigquote:
Wat? Het baasje heet semafoor hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fail is fail.
Ik zag laatst iemand, volgens mij op internet.. die leek op die buurvrouw
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:18 schreef Geo4kant het volgende:
Wie laat zich niet koeioneren BOESH BOESH
Ja dat weet ik, maar ik probeerde grappig te zijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat? Het baasje heet semafoor hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |