Ben daar vorig jaar voor het laatst geweest. Die nieuwe locatie is bagger en veel te veel volk dat stil staat.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Defqon ja. Had 2 jaar geleden met een maat nog eens het plan om gewoon 10 kaarten te bestellen en niet te gaan en ze gewoon voor het dubbele te verkopen op internet.
Haha, dat heb ik nu met Watch the Throne van Kanye West en Jay-Z. We hebben 2 kaartjes over, aangezien ik ze gekocht heb kan/moet ik ze ook verkopen. Heb nu een bod van 85 per stuk waar ik ze voor 60 gekocht heb. Gratis geld.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Defqon ja. Had 2 jaar geleden met een maat nog eens het plan om gewoon 10 kaarten te bestellen en niet te gaan en ze gewoon voor het dubbele te verkopen op internet.
Dat dus. Al blijft het een klotestreek voor de echte fans, maarja...who cares. Ik ben student en ik word toch dubbel genaaid door de overheid. A nigga's gotta do what a nigga's gotta do.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik nu met Watch the Throne van Kanye West en Jay-Z. We hebben 2 kaartjes over, aangezien ik ze gekocht heb kan/moet ik ze ook verkopen. Heb nu een bod van 85 per stuk waar ik ze voor 60 gekocht heb. Gratis geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2012 01:30:13 ]
Boek een vlucht naar Rioquote:Op woensdag 30 mei 2012 01:30 schreef Caland het volgende:
Heb na afgelopen zaterdag wel weer echt zin om snel weer een festival te pakken. Maar hier is het zo weersafhankelijk of het daadwerkelijk tof is.
Gewoon ook Extrema Outdoor doen man. Kost niet zo belachelijk veel geld ook. 65 euro.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:30 schreef Caland het volgende:
Heb na afgelopen zaterdag wel weer echt zin om snel weer een festival te pakken. Maar hier is het zo weersafhankelijk of het daadwerkelijk tof is.
Oh god...quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:31 schreef Grifte het volgende:
Waren er nog leuke sit-downs en hartjes met je handen acties op Emporium dan Caland
nope. Why?quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:31 schreef Grifte het volgende:
Waren er nog leuke sit-downs en hartjes met je handen acties op Emporium dan Caland
Heb Decibel, Mysteryland, Q-base en een 90's party festival vast staan tot nu toe.quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon ook Extrema Outdoor doen man. Kost niet zo belachelijk veel geld ook. 65 euro.
Zie je nu op heel veel feestjes en festivals, van die onzin acties. Laat mensen gewoon losgaan man, nu zoveel lui lekker hele tijd stil staan, en dan even samen met de mc wat meedoen aan een sit-down, achterlijk.quote:
MC's zouden sowieso verboden moeten worden. Zelfde als mensen die op hoogtepunten staan te filmenquote:Op woensdag 30 mei 2012 01:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zie je nu op heel veel feestjes en festivals, van die onzin acties. Laat mensen gewoon losgaan man, nu zoveel lui lekker hele tijd stil staan, en dan even samen met de mc wat meedoen aan een sit-down, achterlijk.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:40 schreef Caland het volgende:
[..]
MC's zouden sowieso verboden moeten worden. Zelfde als mensen die op hoogtepunten staan te filmenZie je duizenden telefoontjes die lucht in gaan, iedereen staat stil voor een optimale opname terwijl er altijd wel mooiere beelden dan dat jij schiet op youtube komen te staan. Daar kan ik echt pissig om worden.
Inderdaad.. en thuis "Oh best kut beeld.. oh ik schud wel erg.. wow die audio is kuttttttt"quote:Op woensdag 30 mei 2012 01:40 schreef Caland het volgende:
[..]
MC's zouden sowieso verboden moeten worden. Zelfde als mensen die op hoogtepunten staan te filmenZie je duizenden telefoontjes die lucht in gaan, iedereen staat stil voor een optimale opname terwijl er altijd wel mooiere beelden dan dat jij schiet op youtube komen te staan. Daar kan ik echt pissig om worden.
Welke oude spelletjes ?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:17 schreef Happel het volgende:
Mogguh...
Verveel me gewoon zo erg dat ik oude spelletjes van vroeger zit te spelen.
Dit kon ik echt urenlang spelen op een dag. Hoe kansloos is dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |