Ja en ja.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:06 schreef Geo4kant het volgende:
Zal ik nu de intro van Yu-gi-oh posten of verlies ik dan bro-credits?
Yu-gi-oh was toch die gay-serie waar alleen anime fans zoals HMF naar keken?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:06 schreef Geo4kant het volgende:
Zal ik nu de intro van Yu-gi-oh posten of verlies ik dan bro-credits?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2012 12:07:44 ]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Yu-gi-oh was toch die gay-serie waar alleen anime fans zoals HMF naar keken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee jonguh. Hele gevechten met die kut kaarten gehouden.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2012 12:08:10 ]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Yu-gi-oh was toch die gay-serie waar alleen anime fans zoals HMF naar keken?Yu-gi-oh was wel gay idd. Echte bazen keken naar Pokemon, Digimon en MedabotsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi Jojo. Dat is lang geleden.quote:
lolquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:07 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Nee jonguh. Hele gevechten met die kut kaarten gehouden.![]()
Ja, goed man vrouw. Met jou dan?quote:
Nee alleen Yu-gi-oh en standaard Pokémon natuurlijk. En 26+ ben ik écht niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
lolEcht waar? Ik schat jou ook .. 26+ hoop dat het niet zo is..
Zeker ook Dungeans and dragons?
Ohnee heb mijn DB afgezocht, het is 18 of 19. Ik dacht 18.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee alleen Yu-gi-oh en standaard Pokémon natuurlijk. En 26+ ben ik écht niet.
Bitch please, don't get me started, totdat je met je rug aan je dekbed plakt vanwege de brandblaren en pus mag je pas klagen over kut slapen door verbranding.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ook goedBen alleen verbrand en dan slaapt zooo kut
Moeten wij nu medelijden met jou hebben?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bitch please, don't get me started, totdat je met je rug aan je dekbed plakt vanwege de brandblaren en pus mag je pas klagen over kut slapen door verbranding.
Je had gewoon een zwak momentje? Twijfelaar? Bijna een echt leven gekregen maar toen was het toch te eng en ging je terug naar je zolder?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nah, ik doe niet aan dat soort kutgrapjes
Mag.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moeten wij nu medelijden met jou hebben?
Nee hoor. Heb dezelfde reden als Happel om te stoppen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je had gewoon een zwak momentje? Twijfelaar? Bijna een echt leven gekregen maar toen was het toch te eng en ging je terug naar je zolder?
19.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ohnee heb mijn DB afgezocht, het is 18 of 19. Ik dacht 18.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |