Gewoon per duizend inkopen, ben je 1000x80.000 = 80 miljoen. Maar je kunt ze makkelijk voor een ton perstuk kwijt, hoppa 20 miljoen profit. Easy game.quote:
Ja, die hou ik een paar weekjes in de gaten, maar heb nog niets voorbij zien komen. En een importeren uit amerika zoals bb zei zie ik niet zitten.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
Monks als je echt een porsche wilt zou ik veel tweedehandssites in de gaten houden en rondkijken en meelezen op forums daar zitten de kenners
Ik kon ergens een nieuwe macbook air i5 128gb ssd ergens kopen voor 750 euro maar ik vertrouwde het nietquote:Op maandag 28 mei 2012 02:32 schreef Dimens het volgende:
Gewoon Mac Mini kopen, SSD erin zetten, RAM erin zetten, verkopen met winst.
Mac Mini ¤599,-
SSD 128GB ¤110,-
8GB RAM ¤39,90
_______________+
¤748,90
Verkopen voor ¤999,-
Zeker van de vrachtwagen afgevallen?quote:Op maandag 28 mei 2012 02:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik kon ergens een nieuwe macbook air i5 128gb ssd ergens kopen voor 750 euro maar ik vertrouwde het niet
Importeren zou ik ook niet zo snel doen. Gewoon geduld hebben en goed zoeken dan vind je er vanzelf wel één.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, die hou ik een paar weekjes in de gaten, maar heb nog niets voorbij zien komen. En een importeren uit amerika zoals bb zei zie ik niet zitten.
Hmm, ja, dan vraag je nieuwprijzen als 2e hands handelaar. En als het kapot gaat? Garantie? I.i.g. niet van Apple/fabriekkant want producten is aangepastquote:Op maandag 28 mei 2012 02:32 schreef Dimens het volgende:
Gewoon Mac Mini kopen, SSD erin zetten, RAM erin zetten, verkopen met winst.
Mac Mini ¤599,-
SSD 128GB ¤110,-
8GB RAM ¤39,90
_______________+
¤748,90
Verkopen voor ¤999,-
Je hebt gewoon garantie wanneer je een SSD erin plaatst of extra RAM bijvoegt.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:34 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hmm, ja, dan vraag je nieuwprijzen als 2e hands handelaar. En als het kapot gaat? Garantie? I.i.g. niet van Apple/fabriekkant want producten is aangepast.
Films, series - games: niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:37 schreef pimmetje2010 het volgende:
Maar cp jij doet echt alleen films en games enzo?
Is dat verkoopwaar of gewoon om zelf te hebben?quote:Op maandag 28 mei 2012 02:38 schreef computerprobleem het volgende:
wateen bazenservice heeft AMAZOn!!!!!!!!!!
jezuuuuuuus
steelbook van J Edgar gekocht bij Amazon.fr - paar krasjes - gemaild dat ik een nieuwe wou en mijn oude zou terugsturen, reactie:
- houd je oude maar, we sturen kosteloos een nieuwe toe
amazon.com: ik wou de blu-ray slipcover van j. edgar terugsturen omdat ik bij fr de steelbook had gekocht, de reactie: we zijn blij met zulke loyale klanten, houd u film maar, we storten het geld terug
LOOOOL
ik heb nu dus 2 steelbooks van j Edgar + 1 special edition slipcover van dezelfde film![]()
![]()
als clint eastwood fan vind ik dat niet erg!!!!!!!!!!!!! extra exemplaren altijd handig
Doe iets waar je veel verstand van hebt met zo min mogelijk risicoquote:Op maandag 28 mei 2012 02:40 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Films, series - games: niet.
Merchandise - soms.
Tijdschriften e.d. - soms.
Online games spul opkopen en doorverkopen - vroeger veel (Habbo enz.), tegenwoordig: alles verkocht (deze goudmijn is uitgeput
).
Ben bezig met het bedenken van nieuwe manieren om geld te verdienen.
Ga in Tijdschriften en eten enzovoort handelen uit bijvoorbeeld engelandquote:Op maandag 28 mei 2012 02:40 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Films, series - games: niet.
Merchandise - soms.
Tijdschriften e.d. - soms.
Online games spul opkopen en doorverkopen - vroeger veel (Habbo enz.), tegenwoordig: alles verkocht (deze goudmijn is uitgeput
).
Ben bezig met het bedenken van nieuwe manieren om geld te verdienen.
Risicoquote:Op maandag 28 mei 2012 02:42 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon facebook stock shorten, in 5 dagen 30% op je geld maken, easy game.
Ik noem het liever, onzekerheid.quote:
privé collectiequote:Op maandag 28 mei 2012 02:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Is dat verkoopwaar of gewoon om zelf te hebben?
Nee, handel in gelimiteerde film tijdschriftenquote:Op maandag 28 mei 2012 02:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ga in Tijdschriften en eten enzovoort handelen uit bijvoorbeeld engeland
Ik doe m'n huiswerk als het om monies gaatquote:Op maandag 28 mei 2012 02:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een heel berekenend type
waar heb je het over zijn die aandelen niet al onder de openingsprijs gedaald?quote:
Risicoquote:Op maandag 28 mei 2012 02:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
privé collectie
Heb er uiteindelijk wel maar 15 euro voor betaald (waarde is 65 of zo) en het gaat om 2 steelbooks, dus dat kan nog interessant worden over een jaartje, maar dit is echt privé. denk niet dat ik het verkoop, want eastwood films verlaten mijn collectie niet. Heb van elke film van Eastwood op dvd minstens 2 exemplaren + alle uitgegeven blu-ray's van zijn films + al zijn steelbooks minstens 2x en alle aankomende blu-ray's films besteld en veel posters en ander spul
denk erover om een 'Gran Torino souvenier' te kopen. De crew kreeg dit van Malpaso productions (filmproductie van Clint Eastwood). Is incl. handtekening, door kunstenaar gemaakt en officieel met certificaten. Kost 500 euro, en dat ding heeft de grootte van een speelgoedauto'tje (die hele kleine dingen). Maar wel uniek en van de heer Eastwood zelf.
Twijfel alleen nog, want moet uit de USA komen en is van hout, dus wel breekbaar.
Begonnen bij 42, staan nu rond de 30.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:45 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
waar heb je het over zijn die aandelen niet al onder de openingsprijs gedaald?
nee, heb daar helaas geen verstand vanquote:
waarom zeg je dan 30% verdienen :pquote:
Omdat ik zeg shorten en niet kopen.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
waarom zeg je dan 30% verdienen :p
dat klopt niet, je zou verlies gemaakt hebben nu :p
o sorry tislaat :pquote:
vooral doen als je een langzame, pijnlijke dood wilt sterven aan het gehuil, geklaag, gezeur van pauper volk :pquote:Op maandag 28 mei 2012 02:47 schreef Dimens het volgende:
Ik ga eens kijken of er serieus wat te verdienen valt als ik zo'n Mac op Marktplaats zet.
ik denk dat mensen hem eerder in een apple store oid kopenquote:Op maandag 28 mei 2012 02:47 schreef Dimens het volgende:
Ik ga eens kijken of er serieus wat te verdienen valt als ik zo'n Mac op Marktplaats zet.
Bol neemt een (groot) deel van je winst, fora is een hele goede maar pak niet FOK! wantquote:Op maandag 28 mei 2012 02:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
nee, heb daar helaas geen verstand van
gaat via bol.com, fora, marktplaats en binnenkort ga ik ebay uitproberen
ik kan gelukkig goed inkopen, dus zelfs met wat bol neemt houd ik er genoeg aan overquote:Op maandag 28 mei 2012 02:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Bol neemt een (groot) deel van je winst, fora is een hele goede maar pak niet FOK! want!!!!!! marktplaats kan je ook veel op verkopen maar wat een tuig
ebay moet je echt goed mee zijn want paypal naait je waar je bij staat.
Wil je niet een glas gekoelde ochtend urine van mijn tap?quote:
alleen als ik uit de tap mag drinkenquote:Op maandag 28 mei 2012 02:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wil je niet een glas gekoelde ochtend urine van mijn tap?
Vraag & Aanbodquote:Op maandag 28 mei 2012 02:50 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ik kan gelukkig goed inkopen, dus zelfs met wat bol neemt houd ik er genoeg aan over
fok... tja, je mag niet handelen op FOK!
en marktplaats gaat soms goed, minder vaak niet (gelukkig)
Dat mogen alleen hele speciale mensen.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
alleen als ik uit de tap mag drinken
Heb je één handelaar of koop je op veel sites in?quote:Op maandag 28 mei 2012 02:50 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ik kan gelukkig goed inkopen, dus zelfs met wat bol neemt houd ik er genoeg aan over
fok... tja, je mag niet handelen op FOK!
en marktplaats gaat soms goed, minder vaak niet (gelukkig)
Volgens mijn moeder ben ik speciaal hoor.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat mogen alleen hele speciale mensen.
P_Z is jelly op jouw toiletquote:Op maandag 28 mei 2012 02:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat mogen alleen hele speciale mensen.
quote:Op maandag 28 mei 2012 02:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder ben ik speciaal hoor.
voornamelijk een, maar ook anderequote:Op maandag 28 mei 2012 02:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Heb je één handelaar of koop je op veel sites in?
Gaan we achter komen.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik denk dat mensen hem eerder in een apple store oid kopen
Uit nederland of welk land?quote:Op maandag 28 mei 2012 02:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
voornamelijk een, maar ook andere
dat mag niet van de FOK! regelsquote:
Ze kopen via Marktplaats. Dan mogen ze sowieso al niet klagen.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:48 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
vooral doen als je een langzame, pijnlijke dood wilt sterven aan het gehuil, geklaag, gezeur van pauper volk :p
nederland de grootstequote:
Wat is dat voor achterlijke regel?quote:Op maandag 28 mei 2012 02:55 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
dat mag niet van de FOK! regels
je mag enkel verkopen als het om eigen 2e hands zooi gooi, niet om te handelen dus (helaas)
kan al die fok!kers nieuw en goed spul tegen zoveel lagere prijzen dan in de winkels voorzien
maar mag nie
klaag maar bij Danny of Yvonne, snap het ook niet helaes pindakaesquote:Op maandag 28 mei 2012 02:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat is dat voor achterlijke regel?
Volgens mij is op dat speciaal spul veel te verdienen als je inderdaad de juiste tijd afwachtquote:Op maandag 28 mei 2012 02:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
nederland de grootste
speciaal spul 99% uit buitenland
Nah, ik ben geen handelaar.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
klaag maar bij Danny of Yvonne, snap het ook niet helaes pindakaes
klopt, maar geduld is erg belangrijkquote:Op maandag 28 mei 2012 02:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Volgens mij is op dat speciaal spul veel te verdienen als je inderdaad de juiste tijd afwacht
Oja doe ik ook bij sommige dingen, gewoon wachten totdat je koper hebt alvorens je iets (speciaals) inkoopt.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een advertentie neerzetten op Marktplaats en kijk wel of het aanslaat.
Ik ken amazon niet echt, is dat aantrekkelijk? Hoe zit het met verzendkosten? Of is dat meer voor entertainment spul?quote:Op maandag 28 mei 2012 02:58 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
klopt, maar geduld is erg belangrijk
amazon handelen wil ik ook, maar Nederlandse banken zijn nog niet toelaatbaar via Amazon, enkel Duits/Amerikaans/Brits/Spaans/Italiaans volgens mij en Frans
Als het potentie heeft, zie ik wel interesse om dat te verkopen.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:58 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Oja doe ik ook bij sommige dingen, gewoon wachten totdat je koper hebt alvorens je iets (speciaals) inkoopt.
Kan je dat ook goedkoper via je werk krijgen of dat niet?quote:Op maandag 28 mei 2012 02:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als het potentie heeft, zie ik wel interesse om dat te verkopen.
Truste!quote:Op maandag 28 mei 2012 03:00 schreef wietparkiet het volgende:
slapenben gesloopt, en anders mijn kreeftennek wel
Ik mag er dan maar een kopen.quote:Op maandag 28 mei 2012 03:00 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Kan je dat ook goedkoper via je werk krijgen of dat niet?
Vergis jij je toch even. Wat dacht je van studentenkorting?quote:Op maandag 28 mei 2012 03:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
Volgens mij geeft apple zelf haast nooit korting
10%quote:Op maandag 28 mei 2012 03:01 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Oke en hoeveel % krijg je dan korting?
amazon.fr, italië en spanje hanterne zo'n 7 euro verzendkosten per levering, geen invoer/douane want binnen EUquote:Op maandag 28 mei 2012 02:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik ken amazon niet echt, is dat aantrekkelijk? Hoe zit het met verzendkosten? Of is dat meer voor entertainment spul?
Ja maar dat is ook maar 5 procent ofzo toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 03:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vergis jij je toch even. Wat dacht je van studentenkorting?
12% of zo.quote:Op maandag 28 mei 2012 03:04 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook maar 5 procent ofzo toch?
Ah oke, maar die sites zijn vooral interessant voor films enzo niet voor andere dingen of wel?quote:Op maandag 28 mei 2012 03:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
amazon.fr, italië en spanje hanterne zo'n 7 euro verzendkosten per levering, geen invoer/douane want binnen EU
amazon.de = gratis vanaf 20 euro, zelfde geen invoer etc.
amazon.co.uk = gratis vanaf 20 POND (ca 25 euro), zelfde geen ... etc.
amazon.com en amazon.ca = wel douane en invoer risico vanaf 21 euro
verzendkosten 6 dollar (US dollar of Canadian dollar) + 1.5 per extra item
je kan ook via play, zavvi en thehut kopen, is gratis verzenden, betalen via paypal/creditcard
soms welquote:Op maandag 28 mei 2012 03:05 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ah oke, maar die sites zijn vooral interessant voor films enzo niet voor andere dingen of wel?
Wat is blackfriday?quote:Op maandag 28 mei 2012 03:06 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
soms wel
vooral met blackfriday/december enz.
kocht afgelopen december 5 exemplaren van bf3 was het volgens mij voor 15 euro p.stuk en verkocht ze voor 40
en 3 ps3 headsets voor 10 euro, verkocht voor 35 p.stuk
iPhones niet. Gaat echt alleen om Macs.quote:Op maandag 28 mei 2012 03:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Oh dat is wel netjes
Een nieuwe iPhone kan je bij apple dus al voor 530 euro kopen?
Ah oke jammerquote:Op maandag 28 mei 2012 03:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
iPhones niet. Gaat echt alleen om Macs.
Hoeveel procent en wanneer is dat?quote:Op maandag 28 mei 2012 03:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een vrijdag in het jaar dat je korting krijgt op alle producten van Apple.
niet alleen apple hoor, is op amazon enz. van allesquote:Op maandag 28 mei 2012 03:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een vrijdag in het jaar dat je korting krijgt op alle producten van Apple.
wie ik?quote:
Ja. Of over het algemeen als je structureel goederen verkoopt.quote:
En omzetbelasting neem ik aan?quote:Op maandag 28 mei 2012 03:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Invoerrechten volgens mij als de waarde hoger dan 21 euro ligt. Maarja weet ik niet zeker
Wow wist ik niet? Maar is die vrijdag elk jaar op dezelfde dag?quote:Op maandag 28 mei 2012 03:08 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
niet alleen apple hoor, is op amazon enz. van alles.
ik betaal geen belasting?quote:Op maandag 28 mei 2012 03:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja. Of over het algemeen als je structureel goederen verkoopt.
Black Friday (Nederlands: zwarte vrijdag) is in de Verenigde Staten de dag na Thanksgiving Day, een vrijdag.quote:Op maandag 28 mei 2012 03:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hoeveel procent en wanneer is dat?
'veel inkopen doen' = vergeet dat maarquote:Op maandag 28 mei 2012 03:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wow wist ik niet? Maar is die vrijdag elk jaar op dezelfde dag?
Is wel handig om dan inderdaad veel inkopen te doen
Huh, ik bedoel, wat geef je op bij je boekhouder, of bij de belastingdienst?quote:Op maandag 28 mei 2012 03:11 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ik betaal geen belasting?
krijg het meeste geld verspreid over maanden (want veel gaat via bol.com, als ik iets verkoop kan het tot 6 weken duren voordat het op mijn rekening staat). Betaal wel belasting over wat ik inkoop. Meeste wat via bol.com gaat is al incl. belasting volgens mij.
Oh vertel me meerquote:Op maandag 28 mei 2012 03:11 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
'veel inkopen doen' = vergeet dat maar
staan 100 duizenden mensen actief, moet je heeeeeeeeeeeeeel snel kunnen klikken om een aantal dingen te kunnen bemachtigen
quote:Op maandag 28 mei 2012 03:12 schreef computerprobleem het volgende:
3 jaar geleden werd op amazon.co.uk xbox 360 verkocht voor 1/6 (50 euro) v/d prijs met black friday
heulemaal niks nogquote:Op maandag 28 mei 2012 03:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Huh, ik bedoel, wat geef je op bij je boekhouder, of bij de belastingdienst?
iboodquote:Op maandag 28 mei 2012 03:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Oh vertel me meer
Een soort ibood ofzo?
Leg eens uit hoe werkt dat, wat kan je kopen tegen wat voor prijzen?
Ik blackfriday altijd rond die tijd?quote:Op maandag 28 mei 2012 03:14 schreef computerprobleem het volgende:
houd de amerikaanse en britse webshops tijdens november - december goed in de gaten
quote:Op maandag 28 mei 2012 03:13 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
heulemaal niks nog
nog niet zo lang bezig en heb geen boekhoude :p
heb daar niet zo'n verstand vanquote:Op maandag 28 mei 2012 03:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je dat niet gaat achtervolgen in de toekomst, de BD is een bitch en de boetes zijn niet klein...
Zo lang je er niet zoveel geld mee verdient gaat de BD echt niet moeilijk doen als je wat dingen als particulier zijnde verkoopt.quote:
en als ze moeilijk gaan doen, mogen ze mij ook wel de belasting teruggeve die ik over mijn inkopen heb gedaan, dat loopt dan hard op voor de BD, want gaat nu al om duizendenquote:
ben idd gewoon particulierquote:Op maandag 28 mei 2012 03:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Zo lang je er niet zoveel geld mee verdient gaat de BD echt niet moeilijk doen als je wat dingen als particulier zijnde verkoopt.
Dat snap ik, maar het is niet een tweede hands auto, of een kastje met cd's wat hij doet.quote:Op maandag 28 mei 2012 03:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Zo lang je er niet zoveel geld mee verdient gaat de BD echt niet moeilijk doen als je wat dingen als particulier zijnde doorverkoopt.
staat hier toch niks op mijn naam (groot bezit dus, auto's/huis enz.)quote:Op maandag 28 mei 2012 03:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het is niet een tweede hands auto, of een kastje met cd's wat hij doet.
Hij koopt groot in, en verkoopt het meteen door, met als doel winst te maken. Dat kan de BD zien als een eenmanszaak, waar belastingen over de omzet geheven moet worden, en boekhouding van bij geworden moet worden. Nu snap ik zelf de ballen van belastingen, maar ik hoop echt voor hem dat hij daar geen problemen mee gaat krijgen, want dat is aan het eind van de rit al je harde werk en opgebouwde kapitaal naar de maan.
Ja bij cp valt dat misschien nog wel te bewijzen door zijn afschriften en dergelijke.quote:Op maandag 28 mei 2012 03:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het is niet een tweede hands auto, of een kastje met cd's wat hij doet.
Hij koopt groot in, en verkoopt het meteen door, met als doel winst te maken. Dat kan de BD zien als een eenmanszaak, waar belastingen over de omzet geheven moet worden, en boekhouding van bij geworden moet worden. Ik kan het mis hebben hoor, ik snap zelf de ballen van belastingen, maar ik hoop echt voor hem dat hij daar geen problemen mee gaat krijgen, want dat is aan het eind van de rit al je harde werk en opgebouwde kapitaal naar de maan.
18quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 03:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
Interessant persoon ben je wel, af en toe wat maf maar wel interessant hoe je dit allemaal regelt
Gewoon stug volhouden "niks mee temakenquote:Op maandag 28 mei 2012 03:25 schreef computerprobleem het volgende:
ze moeten komen sla ze allemaal kapot![]()
IK BETAAL HELLEMAAL NERGENS MEER VOORquote:Op maandag 28 mei 2012 03:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Gewoon stug volhouden "niks mee temaken" en ze gaan vanzelf wel weg he
quote:Op maandag 28 mei 2012 03:26 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
IK BETAAL HELLEMAAL NERGENS MEER VOOR![]()
ja maar om eerlijk te zijn vind ik studeren zo kansloos als wat (ga het wel afmaken hoor, ervaring opdoen enz.)quote:
Wow he, rustig aanquote:Op maandag 28 mei 2012 03:31 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ja maar om eerlijk te zijn vind ik studeren zo kansloos als wat (ga het wel afmaken hoor, ervaring opdoen enz.)
want: wat je gedoceerd krijgt is precies hetzelfde als wat miljoenen anderen gedoceerd krijgen
mensen worden beoordeeld op wat ze voor een fucking toetsje scoren
als een dom, fantasieloos, inzichtloos persoon voor elke toets 50 uur leert, haalt hij/zij misschien wel een beter punt dan iemand die dat niet doet en net een voldoende haalt, maar dat zegt niets
ze meten een periode, de meeste kennis gaat toch wel verloren en het meeste is niet praktijk gericht, maar theorie gericht
de mensen die écht succesvol willen worden en/of zichzelf willen onderscheiden, zijn de mensen met ambities en de mensen die daardoor 'gek' en 'irritant' etc. genoemd worden, want het zijn die mensen die het maken
het leven duurt niet zo lang, we leven nu en zeggen wel 'ah, we zijn nog jong, we hebben nog 50 jaar te gaan.' maar opeens ben je 70, zijn je kinderen volwassen en heb je niet zo lang meer te leven en zal je tijdelijke verblijf op planeet aarde weldra afgesloten worden en zul jij tot het verleden behoren... tenzij je jezelf hebt gegeven en je IEMAND bent geworden, dan leef je nog eeuwen voort...
Is de binnekant van die iMacs niet verschillend als je een i7 neemt ipv een i5?quote:Op maandag 28 mei 2012 03:33 schreef Dimens het volgende:
Mac Mini ¤899.-
8GB RAM ¤39,90
240GB SSD ¤213,80
__________________+
¤1152,70
Bij Apple
[ afbeelding ]
Voordeel van de opstelling die ik heb, is dat de SSD ook nog eens sneller is. Die HDD en RAM die eruit gehaald wordt, kan ik altijd weer doorverkopen.
Ik heb nog nooit op bluefirepoker gekekenquote:Op maandag 28 mei 2012 03:33 schreef monkyyy het volgende:
Mijn beide subscriptions op Bluefirepoker en deucescracked zijn verlopen, wat is dezen
Alleen chip is anders.quote:Op maandag 28 mei 2012 03:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Is de binnekant van die iMacs niet verschillend als je een i7 neemt ipv een i5?
Heiligschennisquote:Op maandag 28 mei 2012 03:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op bluefirepoker gekeken
Nee. Is hetzelfde ook qua socket.quote:Op maandag 28 mei 2012 03:36 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Aan het moederbord verandert niets?
Wil ook wel de politiek in, ben over het algemeen verlegen ingesteld, maar als het over belangrijkere/serieuze zaken gaat, of als ik presentaties moet geven, herken je mij niet meer, ben ook (weet ik van mezelf) om mensen te ''beïnvloeden'' door hoe ik praat en mijn woordkeuzes, weet niet of dat persé 'sick' is, of juist iets positiefs, zie het zelf als een positief ietsquote:Op maandag 28 mei 2012 03:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wow he, rustig aan
Ik weet niet wat je studeert maar als je lang genoeg door studeert zul je je onderscheiden van de rest en kan je daar je voordeel uit halen. Discipline heb je dan wel nodig en je moet goed weten waarom je iets doet/ niet doet.
is gelinkt aan je bankaccount? kun je gewoon via PayPal betalen, gaat het van je bank afquote:
Ja dat is echt super handigquote:Op maandag 28 mei 2012 03:37 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
is gelinkt aan je bankaccount? kun je gewoon via PayPal betalen, gaat het van je bank af
Kijk dat wist ik niet, ik doe eigenlijk alles via Moneybookers.quote:Op maandag 28 mei 2012 03:37 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
is gelinkt aan je bankaccount? kun je gewoon via PayPal betalen, gaat het van je bank af
let ik niet zo op, die paar cent... ach,quote:Op maandag 28 mei 2012 03:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja dat is echt super handig
Maar brengt Paypal dan niet meer kosten in rekening dan ze normaal zouden doen?
Ja maar als je dat veel doet merk je dat wel uiteindelijk, dan is het een kleine moeite gewoon iets te storten.quote:Op maandag 28 mei 2012 03:40 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
let ik niet zo op, die paar cent... ach,
Allemaal afzetters, maar je moet toch wat, als je niet met transferfees genaaid wordt, word je wel met exchange rates genaaid.quote:Op maandag 28 mei 2012 03:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Skrill zijn ook hoeren met hun transferfrees
Even uitzoeken, heb dat 3 jaar geleden gedaan of zoquote:Op maandag 28 mei 2012 03:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kijk dat wist ik niet, ik doe eigenlijk alles via Moneybookers.
Heb ik ook, wel handig.quote:Op maandag 28 mei 2012 03:42 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Even uitzoeken, heb dat 3 jaar geleden gedaan of zo
Oke:
1. Log in op je PayPal account
2. Ga naar 'Profiel' toe
3. Klik op 'Bankrekening toevoegen of verwijderen.'
Voer je bankrekeninggevens in. PayPal doet een storting van een paar cent binnen een aantal werkdagen (en haalt ook paar cent af volens mij) om te checken of alles klopt. Daarna kun je gewoon altijd via PayPal betalen zonder er tegoed af te zetten, het gaat dan van je bankrekening af.
JA, ik heb hem al gekoppeld blijkt. Maar, was ik vergeten omdat ik nooit iets doe met paypal, altijd ideal of creditcard.quote:Op maandag 28 mei 2012 03:42 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Even uitzoeken, heb dat 3 jaar geleden gedaan of zo
Oke:
1. Log in op je PayPal account
2. Ga naar 'Profiel' toe
3. Klik op 'Bankrekening toevoegen of verwijderen.'
Voer je bankrekeninggevens in. PayPal doet een storting van een paar cent binnen een aantal werkdagen (en haalt ook paar cent af volens mij) om te checken of alles klopt. Daarna kun je gewoon altijd via PayPal betalen zonder er tegoed af te zetten, het gaat dan van je bankrekening af.
Inderdaad daar heb ik inmiddels wel van geleerdquote:Op maandag 28 mei 2012 03:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Allemaal afzetters, maar je moet toch wat, als je niet met transferfees genaaid wordt, word je wel met exchange rates genaaid.
Nee nog nietquote:Op maandag 28 mei 2012 03:45 schreef monkyyy het volgende:
PIm, heb je al een keer geprobeerd vanuit everest direct naar je bankrekening over te laten maken?
Ja stel je voor als je zoiets elke dag verkooptquote:Op maandag 28 mei 2012 03:46 schreef Dimens het volgende:
Zou wel mooi zijn. ¤150,- winst voor het instellen van zo'n Mac Mini.
Wat nou, waren de rubbertjes vies en, voedingsresten in de magnetron?quote:Op maandag 28 mei 2012 03:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee nog niet
Wel via 888 poker maar daar werd ik niet vrolijk van
Was dat maar zo, ze houden er daar echt duivelspraktijken op naquote:Op maandag 28 mei 2012 03:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat nou, waren de rubbertjes vies en, voedingsresten in de magnetron?
Al verkoop ik er maar een per week. Toch een lekker zakcentje wat ik extra verdien.quote:Op maandag 28 mei 2012 03:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja stel je voor als je zoiets elke dag verkoopt
elke week 2 is realistischer :pquote:Op maandag 28 mei 2012 03:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja stel je voor als je zoiets elke dag verkoopt
Ja zekerquote:Op maandag 28 mei 2012 03:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Al verkoop ik er maar een per week. Toch een lekker zakcentje wat ik extra verdien.
Enige keer dat ik zo heb uitgecash was bij full tilt poker, nog vlak voordat ze ten onder gingen, 2 werkdagen, stond het op m'n rekening, geen enkel probleem. Maar ik krijg nog wel geld van die lijersquote:Op maandag 28 mei 2012 03:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Was dat maar zo, ze houden er daar echt duivelspraktijken op na
Wat koop je in?quote:Op maandag 28 mei 2012 03:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik koop nu meestal in voor max 3 tientjes en verkoop het voor minimaal 300%
????quote:Op maandag 28 mei 2012 03:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik koop nu meestal in voor max 3 tientjes en verkoop het voor minimaal 300%
Oh mij bij mij was het meer dat ze er echt belachelijke transferrates op na hieldenquote:Op maandag 28 mei 2012 03:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Enige keer dat ik zo heb uitgecash was bij full tilt poker, nog vlak voordat ze ten onder gingen, 2 werkdagen, stond het op m'n rekening, geen enkel probleem. Maar ik krijg nog wel geld van die lijers
Ja hangt ervanafquote:
Ja bij veel dingen wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 03:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
????
dus als jij koopt voor 30 euro, verwacht je er 90 euro?
Knappe jongen die een neppe rolex als een echte rolex weet te verkopenquote:Op maandag 28 mei 2012 03:54 schreef Dimens het volgende:
Zo'n jongen die ik ken, koopt neppen Rolex horloges in uit China. Ik heb eens gezocht en je kunt die dingen al voor 2 tientjes krijgen.
Verkoopt ze hier in Nederland door voor ¤120,- tot ¤200,- verschillend per model.
Hij rijd een dikke wagen op de leeftijd van 22 jaar.
Hij verkoopt ze ook als nep maar ze zien er wel echt heel goed uit. Neppe(n?) Rolex horloges hebben meestal een quartz uurwerk (tikt) terwijl een Rolex horloge continue draait. Deze neppe Rolex horloges hebben dat ook en lijken dus best echt.quote:Op maandag 28 mei 2012 03:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Knappe jongen die een neppe rolex als een echte rolex weet te verkopen
Bij rolexen zitten altijd papieren.
Ja dan ben je ook echt achterlijk als je rolexen of andere juwelen via internet gaat bestellen.quote:Op maandag 28 mei 2012 03:57 schreef monkyyy het volgende:
Ik zou hem persoonlijk opzoeken als hij mij een nep ding verkocht en erbij zei dat het een echte was.
Maar ik zou dan ook geen juwelen online kopen, maar bij de juwelier. Persoonlijk contact met kenners.![]()
Ook kleding bestel ik nooit online, ik moet de stof voelen, kijken het om je lijf valt, de kleur goed bekijken, snap niet hoe mensen dat online kunnen doen.
Ja, maar anders kan Tonnie zijn zijn "gouden" armbandjes en Anita haar naam-kettinkjes niet betalen, weet je wel hoeveel je daarvoor neertelt bij Schaap & Citroen!quote:Op maandag 28 mei 2012 04:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja dan ben je ook echt achterlijk als je rolexen of andere juwelen via internet gaat bestellen.
Sommige kledingstukken bestel ik wel gewoon online, zo kan je veel snellere mooie dingen vinden
Tokkievolkquote:Op maandag 28 mei 2012 04:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, maar anders kan Tonnie zijn zijn "gouden" armbandjes en Anita haar naam-kettinkjes niet betalen, weet je wel hoeveel je daarvoor neertelt bij Schaap & Citroen!
Wat interesseert die man nou weer wat andere denken. Mooi voorbeeld van iemand die zichzelf weer eens veel te serieus neemt.quote:Op maandag 28 mei 2012 04:06 schreef Kolonel_Kaalkut het volgende:
Wat een idioten die agenten @ 4:20
Wat een rare zin.quote:Op maandag 28 mei 2012 04:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat interesseert die man nou weer wat andere denken. Mooi voorbeeld van iemand die zichzelf weer eens veel te serieus neemt.
Dit, hij weet volgens mij nauwelijks wat hij zegtquote:Op maandag 28 mei 2012 04:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat interesseert die man nou weer wat andere denken. Mooi voorbeeld van iemand die zichzelf weer eens veel te serieus neemt.
Het wrange element zit hem in het feit dat de man die aangehouden is simpelweg aan zijn burgerplicht voldeed door deze man aan te houden. Bedreigen met de dood is een strafbaar feit volgens de Nederlandse wet.quote:Op maandag 28 mei 2012 04:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dit, hij weet volgens mij nauwelijks wat hij zegt
Inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2012 04:11 schreef monkyyy het volgende:
Waarom gaat die man niet in een land wonen waar hij het wel naar z'n zin heeft? Waar wel Sharia is?
Ik ga ook niet in een Chinees restaurant roepen dat ze pizza op het menu moeten zetten toch?
Zij zijn er van overtuigt dat de Islam de wereld kan gaan overnemen en zien het als heilige missie daaraan bij te dragen.quote:Op maandag 28 mei 2012 04:11 schreef monkyyy het volgende:
Waarom gaat die man niet in een land wonen waar hij het wel naar z'n zin heeft? Waar wel Sharia is?
Ik ga ook niet in een Chinees restaurant roepen dat ze pizza op het menu moeten zetten toch?
Ik heb geen zin om het hele filmpje te kijken, ben snel klaar met dat soort gedachtegangen.quote:Op maandag 28 mei 2012 04:13 schreef Kolonel_Kaalkut het volgende:
[..]
Het wrange element zit hem in het feit dat de man die aangehouden is simpelweg aan zijn burgerplicht voldeed door deze man aan te houden. Bedreigen met de dood is een strafbaar feit volgens de Nederlandse wet.
In plaats daarvan houden die agentjes in burger die meneer aan en laten de doodsbedreiger met rust.
En toen werd meneer wakker.quote:Op maandag 28 mei 2012 04:14 schreef Kolonel_Kaalkut het volgende:
[..]
Zij zijn er van overtuigt dat de Islam de wereld kan gaan overnemen en zien het als heilige missie daaraan bij te dragen.
Kijk alleen vanaf 4:25, dat slappe gezeik van die jurk heb ik ook geskipt.quote:Op maandag 28 mei 2012 04:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het hele filmpje te kijken, ben snel klaar met dat soort gedachtegangen.
Er komen wel steeds meer moslims overal, over een tijdje zijn ze de meerderheid overal.quote:
Als ik pizza wil ga ik naar een ander restaurant. Als ik Sharia wil ga ik wel naar een of ander land in het midden-oosten, als ik democratie wil blijf ik hier.quote:Op maandag 28 mei 2012 04:11 schreef monkyyy het volgende:
Dat is bangmakerij van die Geert Wilders. Alleen in de grote steden, maar daar wil je ook niet wonen.quote:Op maandag 28 mei 2012 04:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Er komen wel steeds meer moslims overal, over een tijdje zijn ze de meerderheid overal.
Meerderheid is gewoon prima. Maar net als me voetbalsupporters hoor je iedereen janken over hooligans alsof ze een meerderheid vertegenwoordigen.quote:Op maandag 28 mei 2012 04:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
Niks mis met buitenlanders als ze zich gedragen, aanpassen en ook hun steentje bijdragen. Jammer dat een hele grote groep dit niet doet.
Moslims krijgen wel veel meer kinderen dan westerlingen, dus als er eenmaal meer moslims zijn kunnen ze die sharia er wel door krijgen.quote:Op maandag 28 mei 2012 04:18 schreef Kolonel_Kaalkut het volgende:
[..]
Dat is bangmakerij van die Geert Wilders. Alleen in de grote steden, maar daar wil je ook niet wonen.
Wij bouwen gewoon Hollandsche enclaven in de kleine dorpen.
Jaquote:
Dit.quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 mei 2012 04:26 schreef monkyyy het volgende:
Ik hoor de vogeltjes fluiten, tijd om naar bed te gaan.
Moslims heb je in zoveel verschillende gradaties. Onze voorouders (en bij de meeste families hoef je dan niet verder dan 1 of 2 generaties terug) waren ook extremisten in zekere zin.quote:Op maandag 28 mei 2012 04:23 schreef JApieman het volgende:
[..]
Moslims krijgen wel veel meer kinderen dan westerlingen, dus als er eenmaal meer moslims zijn kunnen ze die sharia er wel door krijgen.
Welterusten.quote:Op maandag 28 mei 2012 04:26 schreef monkyyy het volgende:
Ik hoor de vogeltjes fluiten, tijd om naar bed te gaan.
Ja gewoon alle slakken in het land opeten dan krijg je een sla-plaag en dan gewoon met de oplossing komen een geloof waar je geen varkens mag ete krijg je extra veel vegetariërs die eten alle sla op haha makeklijk toch xDquote:Op maandag 28 mei 2012 04:25 schreef JApieman het volgende:
Gewoon nieuwe manier van land overnemen ipv oorlog.
quote:Op maandag 28 mei 2012 04:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja gewoon alle slakken in het land opeten dan krijg je een sla-plaag en dan gewoon met de oplossing komen een geloof waar je geen varkens mag ete krijg je extra veel vegetariërs die eten alle sla op haha makeklijk toch xD
's nachts als je denkt dat moslims fietsen stelen; en dat doen ze ook heel veel, zijn ze eigenlijk alle slakken aan het oppakken met speciaal getrainde miereneters. Ze worden tevreden gehouden met stickers voor in hun stickerboek door imam. Dus jullie denken dat dat plein om die grote zwarte steen in mekka iets met geloof te maken heeft; het is gewoon en stickerruil plein
Precies.quote:Op maandag 28 mei 2012 04:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja gewoon alle slakken in het land opeten dan krijg je een sla-plaag en dan gewoon met de oplossing komen een geloof waar je geen varkens mag ete krijg je extra veel vegetariërs die eten alle sla op haha makeklijk toch xD
's nachts als je denkt dat moslims fietsen stelen; en dat doen ze ook heel veel, zijn ze eigenlijk alle slakken aan het oppakken met speciaal getrainde miereneters. Ze worden tevreden gehouden met stickers voor in hun stickerboek door imam. Dus jullie denken dat dat plein om die grote zwarte steen in mekka iets met geloof te maken heeft; het is gewoon en stickerruil plein
Hij maakt er ook nog wat van ookquote:Op maandag 28 mei 2012 04:28 schreef Kolonel_Kaalkut het volgende:
[..]
Precies.
Niet op alle slakken zout leggen.
Het was een sterk betoog van jou. Je kon zien dat je er over nagedacht had met oog voor details.quote:
Fuckquote:Op maandag 28 mei 2012 04:31 schreef Kolonel_Kaalkut het volgende:
[..]
Het was een sterk betoog van jou. Je kon zien dat je er over nagedacht had met oog voor details.
[ afbeelding ]
goedemorgen dientjequote:Op maandag 28 mei 2012 06:01 schreef Dientje12 het volgende:
Ik lees dit topic 's ochtends door, dit is mijn ochtend krant
hahaha ja lachen 600 euro boetequote:Op maandag 28 mei 2012 10:40 schreef Beach het volgende:
BB doe me een plezier en gooi daar eens wat afval op straatkan je lachen.
quote:Op maandag 28 mei 2012 10:40 schreef Beach het volgende:
BB doe me een plezier en ga daar eens naqr de hoerenkan je lachen.
ok manquote:Op maandag 28 mei 2012 10:43 schreef Typisch het volgende:
Wat een aids. Rij zeeland binnen is het mistig ipv zon
ja ik ken iemand die daar ook is geweestquote:Op maandag 28 mei 2012 10:46 schreef Boterbartje het volgende:
eh weetje dat hotel wat je ziet bietsj op ene foto is een hotel
zit dit zwembad op
Alleen goedkoopste kamers zijn S$350 per nachten alleen dan mag je er zwemmen
je kan wel voor 20 dollar naar boven, kun je alleen op een afgeschermd hoekje voor het uitzicht![]()
kattenoortjes?quote:Op maandag 28 mei 2012 10:47 schreef Boterbartje het volgende:
HAHAH BIETSJ VAN DIE OORTJES OP JOUW TUMBLR DIE HEB IK GEKOCHT IN BEIJING
dat geld, zo jammerquote:Op maandag 28 mei 2012 10:48 schreef Beach het volgende:
[..]
ja ik ken iemand die daar ook is geweest
neh ik had van die rudolf rendier geweitjesquote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 10:48 schreef Trollscience het volgende:
dat wijf dat voor de spiegel staat op je tumblr is kapotsexy beach
ja hequote:Op maandag 28 mei 2012 10:48 schreef Trollscience het volgende:
dat wijf dat voor de spiegel staat op je tumblr is kapotsexy beach
quote:Op maandag 28 mei 2012 10:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
neh ik had van die rudolf rendier geweitjes
maar echt al die meisjes daar hadden die oortjes op, van die konijnenoortjes of kattenoortjes. zit zelfs een knipje bij zodat je die vast kon maken
dus kocht ik van die rudolfgeweitjes
ja wat het is toch al bijna kerstquote:
een Filipijnse huishoudsterquote:Op maandag 28 mei 2012 10:50 schreef Boterbartje het volgende:
wat wél kut is; ik moet nog cadeau voor papa en opa
ik weet niet wat
moeilijk
godverdomme
ja lacht u maar, toen ik nog niet in NL woonden hadden we een huishoudsterquote:
waar woonde je dan eerstquote:Op maandag 28 mei 2012 10:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja lacht u maar, toen ik nog niet in NL woonden hadden we een huishoudster
Wat ga je in Kuala Lumpur doen?quote:Op maandag 28 mei 2012 10:55 schreef Boterbartje het volgende:
EH MAAR IK BAAL WEL VAN DAT IK WEGGA VNV WANT 2 JUNI WAS ER HARRYPOTTER TENTOONSTELLING IN MARINA BAY SANDS
er stond in de lounge daar een vitrine met originele roze mantelpakje van umbridge met het officiele houten ding met raampje met daarin dat educational decree
vliegtuig pakken naar tokyoquote:
quote:
okequote:Op maandag 28 mei 2012 10:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
vliegtuig pakken naar tokyo
m'n vlucht gaat daar
en gewoon door de stad zwerver, beetje met m'n piemel op DE SHIFT TOETS HANGEN en lantaarnpalen geel verven stiekem met een natte hondenrug als kwast
lijkt zo omdat tijdverschil man g ik heb hele dag al door die stad gelopen niet te harde hoe warm dus daarom naar binnen lekker airco pepsi drinke laptop mobiel en camera opladen en dan straks ind e trein naar het treinstation om de trein naar het andere treinstation in treinland maleisie te pakke en daar gewoon keihard te sjillen voor 5 dagequote:Op maandag 28 mei 2012 11:00 schreef Plastic_zak het volgende:
bb je zit wel veel op fok voor iemand die op vakantie is
kusquote:
weet ik toch g, het was maar een grapjequote:Op maandag 28 mei 2012 11:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
lijkt zo omdat tijdverschil man g ik heb hele dag al door die stad gelopen niet te harde hoe warm dus daarom naar binnen lekker airco pepsi drinke laptop mobiel en camera opladen en dan straks ind e trein naar het treinstation om de trein naar het andere treinstation in treinland maleisie te pakke en daar gewoon keihard te sjillen voor 5 dage
Verrassend hequote:Op maandag 28 mei 2012 11:08 schreef Boterbartje het volgende:
ik heb een horloge gekocht in phnompenh super goedkoop maar lichtblauw omdat het bij m'n tshirt paste. ik heb hem nu na 4 dagen uit m'n tasgehaald en zonder tijd een uur vooruit te zetten staat de tijd goed. in 4 dagen loopt hij gewoon een uur sneller
maar voor de tijd kijk ik toch altijd op m'n mobiel dus uiteindelijk geef geen neuk, gaat om de looksquote:
Mwhehehequote:Op maandag 28 mei 2012 11:08 schreef Boterbartje het volgende:
ik heb een horloge gekocht in phnompenh super goedkoop maar lichtblauw omdat het bij m'n tshirt paste. ik heb hem nu na 4 dagen uit m'n tasgehaald en zonder tijd een uur vooruit te zetten staat de tijd goed. in 4 dagen loopt hij gewoon een uur sneller
Beetje met een half kapotte horloge rondlopenquote:Op maandag 28 mei 2012 11:16 schreef Boterbartje het volgende:
nee
[..]
maar voor de tijd kijk ik toch altijd op m'n mobiel dus uiteindelijk geef geen neuk, gaat om de looks
nee man, gewoonelke dag goed zettenquote:Op maandag 28 mei 2012 11:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Beetje met een half kapotte horloge rondlopen. Flikker die meuk gewoon weg, man.
hey jou ken ik nietquote:
Dat is onze dagelijkse bezigheid.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Geen negers in parken achtergelaten deze keer?
Ik moest lachenquote:Op maandag 28 mei 2012 11:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, dat is zo naar.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |