Enige keer dat ik zo heb uitgecash was bij full tilt poker, nog vlak voordat ze ten onder gingen, 2 werkdagen, stond het op m'n rekening, geen enkel probleem. Maar ik krijg nog wel geld van die lijersquote:Op maandag 28 mei 2012 03:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Was dat maar zo, ze houden er daar echt duivelspraktijken op na
Wat koop je in?quote:Op maandag 28 mei 2012 03:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik koop nu meestal in voor max 3 tientjes en verkoop het voor minimaal 300%
????quote:Op maandag 28 mei 2012 03:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik koop nu meestal in voor max 3 tientjes en verkoop het voor minimaal 300%
Oh mij bij mij was het meer dat ze er echt belachelijke transferrates op na hieldenquote:Op maandag 28 mei 2012 03:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Enige keer dat ik zo heb uitgecash was bij full tilt poker, nog vlak voordat ze ten onder gingen, 2 werkdagen, stond het op m'n rekening, geen enkel probleem. Maar ik krijg nog wel geld van die lijers
Ja hangt ervanafquote:
Ja bij veel dingen wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 03:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
????
dus als jij koopt voor 30 euro, verwacht je er 90 euro?
Knappe jongen die een neppe rolex als een echte rolex weet te verkopenquote:Op maandag 28 mei 2012 03:54 schreef Dimens het volgende:
Zo'n jongen die ik ken, koopt neppen Rolex horloges in uit China. Ik heb eens gezocht en je kunt die dingen al voor 2 tientjes krijgen.
Verkoopt ze hier in Nederland door voor ¤120,- tot ¤200,- verschillend per model.
Hij rijd een dikke wagen op de leeftijd van 22 jaar.
Hij verkoopt ze ook als nep maar ze zien er wel echt heel goed uit. Neppe(n?) Rolex horloges hebben meestal een quartz uurwerk (tikt) terwijl een Rolex horloge continue draait. Deze neppe Rolex horloges hebben dat ook en lijken dus best echt.quote:Op maandag 28 mei 2012 03:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Knappe jongen die een neppe rolex als een echte rolex weet te verkopen
Bij rolexen zitten altijd papieren.
Ja dan ben je ook echt achterlijk als je rolexen of andere juwelen via internet gaat bestellen.quote:Op maandag 28 mei 2012 03:57 schreef monkyyy het volgende:
Ik zou hem persoonlijk opzoeken als hij mij een nep ding verkocht en erbij zei dat het een echte was.
Maar ik zou dan ook geen juwelen online kopen, maar bij de juwelier. Persoonlijk contact met kenners.![]()
Ook kleding bestel ik nooit online, ik moet de stof voelen, kijken het om je lijf valt, de kleur goed bekijken, snap niet hoe mensen dat online kunnen doen.
Ja, maar anders kan Tonnie zijn zijn "gouden" armbandjes en Anita haar naam-kettinkjes niet betalen, weet je wel hoeveel je daarvoor neertelt bij Schaap & Citroen!quote:Op maandag 28 mei 2012 04:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja dan ben je ook echt achterlijk als je rolexen of andere juwelen via internet gaat bestellen.
Sommige kledingstukken bestel ik wel gewoon online, zo kan je veel snellere mooie dingen vinden
Tokkievolkquote:Op maandag 28 mei 2012 04:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, maar anders kan Tonnie zijn zijn "gouden" armbandjes en Anita haar naam-kettinkjes niet betalen, weet je wel hoeveel je daarvoor neertelt bij Schaap & Citroen!
Wat interesseert die man nou weer wat andere denken. Mooi voorbeeld van iemand die zichzelf weer eens veel te serieus neemt.quote:Op maandag 28 mei 2012 04:06 schreef Kolonel_Kaalkut het volgende:
Wat een idioten die agenten @ 4:20
Wat een rare zin.quote:Op maandag 28 mei 2012 04:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat interesseert die man nou weer wat andere denken. Mooi voorbeeld van iemand die zichzelf weer eens veel te serieus neemt.
Dit, hij weet volgens mij nauwelijks wat hij zegtquote:Op maandag 28 mei 2012 04:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat interesseert die man nou weer wat andere denken. Mooi voorbeeld van iemand die zichzelf weer eens veel te serieus neemt.
Het wrange element zit hem in het feit dat de man die aangehouden is simpelweg aan zijn burgerplicht voldeed door deze man aan te houden. Bedreigen met de dood is een strafbaar feit volgens de Nederlandse wet.quote:Op maandag 28 mei 2012 04:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dit, hij weet volgens mij nauwelijks wat hij zegt
Inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2012 04:11 schreef monkyyy het volgende:
Waarom gaat die man niet in een land wonen waar hij het wel naar z'n zin heeft? Waar wel Sharia is?
Ik ga ook niet in een Chinees restaurant roepen dat ze pizza op het menu moeten zetten toch?
Zij zijn er van overtuigt dat de Islam de wereld kan gaan overnemen en zien het als heilige missie daaraan bij te dragen.quote:Op maandag 28 mei 2012 04:11 schreef monkyyy het volgende:
Waarom gaat die man niet in een land wonen waar hij het wel naar z'n zin heeft? Waar wel Sharia is?
Ik ga ook niet in een Chinees restaurant roepen dat ze pizza op het menu moeten zetten toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |