is gelinkt aan je bankaccount? kun je gewoon via PayPal betalen, gaat het van je bank afquote:
Ja dat is echt super handigquote:Op maandag 28 mei 2012 03:37 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
is gelinkt aan je bankaccount? kun je gewoon via PayPal betalen, gaat het van je bank af
Kijk dat wist ik niet, ik doe eigenlijk alles via Moneybookers.quote:Op maandag 28 mei 2012 03:37 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
is gelinkt aan je bankaccount? kun je gewoon via PayPal betalen, gaat het van je bank af
let ik niet zo op, die paar cent... ach,quote:Op maandag 28 mei 2012 03:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja dat is echt super handig
Maar brengt Paypal dan niet meer kosten in rekening dan ze normaal zouden doen?
Ja maar als je dat veel doet merk je dat wel uiteindelijk, dan is het een kleine moeite gewoon iets te storten.quote:Op maandag 28 mei 2012 03:40 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
let ik niet zo op, die paar cent... ach,
Allemaal afzetters, maar je moet toch wat, als je niet met transferfees genaaid wordt, word je wel met exchange rates genaaid.quote:Op maandag 28 mei 2012 03:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Skrill zijn ook hoeren met hun transferfrees
Even uitzoeken, heb dat 3 jaar geleden gedaan of zoquote:Op maandag 28 mei 2012 03:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kijk dat wist ik niet, ik doe eigenlijk alles via Moneybookers.
Heb ik ook, wel handig.quote:Op maandag 28 mei 2012 03:42 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Even uitzoeken, heb dat 3 jaar geleden gedaan of zo
Oke:
1. Log in op je PayPal account
2. Ga naar 'Profiel' toe
3. Klik op 'Bankrekening toevoegen of verwijderen.'
Voer je bankrekeninggevens in. PayPal doet een storting van een paar cent binnen een aantal werkdagen (en haalt ook paar cent af volens mij) om te checken of alles klopt. Daarna kun je gewoon altijd via PayPal betalen zonder er tegoed af te zetten, het gaat dan van je bankrekening af.
JA, ik heb hem al gekoppeld blijkt. Maar, was ik vergeten omdat ik nooit iets doe met paypal, altijd ideal of creditcard.quote:Op maandag 28 mei 2012 03:42 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Even uitzoeken, heb dat 3 jaar geleden gedaan of zo
Oke:
1. Log in op je PayPal account
2. Ga naar 'Profiel' toe
3. Klik op 'Bankrekening toevoegen of verwijderen.'
Voer je bankrekeninggevens in. PayPal doet een storting van een paar cent binnen een aantal werkdagen (en haalt ook paar cent af volens mij) om te checken of alles klopt. Daarna kun je gewoon altijd via PayPal betalen zonder er tegoed af te zetten, het gaat dan van je bankrekening af.
Inderdaad daar heb ik inmiddels wel van geleerdquote:Op maandag 28 mei 2012 03:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Allemaal afzetters, maar je moet toch wat, als je niet met transferfees genaaid wordt, word je wel met exchange rates genaaid.
Nee nog nietquote:Op maandag 28 mei 2012 03:45 schreef monkyyy het volgende:
PIm, heb je al een keer geprobeerd vanuit everest direct naar je bankrekening over te laten maken?
Ja stel je voor als je zoiets elke dag verkooptquote:Op maandag 28 mei 2012 03:46 schreef Dimens het volgende:
Zou wel mooi zijn. ¤150,- winst voor het instellen van zo'n Mac Mini.
Wat nou, waren de rubbertjes vies en, voedingsresten in de magnetron?quote:Op maandag 28 mei 2012 03:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee nog niet
Wel via 888 poker maar daar werd ik niet vrolijk van
Was dat maar zo, ze houden er daar echt duivelspraktijken op naquote:Op maandag 28 mei 2012 03:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat nou, waren de rubbertjes vies en, voedingsresten in de magnetron?
Al verkoop ik er maar een per week. Toch een lekker zakcentje wat ik extra verdien.quote:Op maandag 28 mei 2012 03:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja stel je voor als je zoiets elke dag verkoopt
elke week 2 is realistischer :pquote:Op maandag 28 mei 2012 03:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja stel je voor als je zoiets elke dag verkoopt
Ja zekerquote:Op maandag 28 mei 2012 03:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Al verkoop ik er maar een per week. Toch een lekker zakcentje wat ik extra verdien.
Enige keer dat ik zo heb uitgecash was bij full tilt poker, nog vlak voordat ze ten onder gingen, 2 werkdagen, stond het op m'n rekening, geen enkel probleem. Maar ik krijg nog wel geld van die lijersquote:Op maandag 28 mei 2012 03:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Was dat maar zo, ze houden er daar echt duivelspraktijken op na
Wat koop je in?quote:Op maandag 28 mei 2012 03:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik koop nu meestal in voor max 3 tientjes en verkoop het voor minimaal 300%
????quote:Op maandag 28 mei 2012 03:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik koop nu meestal in voor max 3 tientjes en verkoop het voor minimaal 300%
Oh mij bij mij was het meer dat ze er echt belachelijke transferrates op na hieldenquote:Op maandag 28 mei 2012 03:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Enige keer dat ik zo heb uitgecash was bij full tilt poker, nog vlak voordat ze ten onder gingen, 2 werkdagen, stond het op m'n rekening, geen enkel probleem. Maar ik krijg nog wel geld van die lijers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |