Ze kopen via Marktplaats. Dan mogen ze sowieso al niet klagen.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:48 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
vooral doen als je een langzame, pijnlijke dood wilt sterven aan het gehuil, geklaag, gezeur van pauper volk :p
nederland de grootstequote:
Wat is dat voor achterlijke regel?quote:Op maandag 28 mei 2012 02:55 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
dat mag niet van de FOK! regels
je mag enkel verkopen als het om eigen 2e hands zooi gooi, niet om te handelen dus (helaas)
kan al die fok!kers nieuw en goed spul tegen zoveel lagere prijzen dan in de winkels voorzien
maar mag nie
klaag maar bij Danny of Yvonne, snap het ook niet helaes pindakaesquote:Op maandag 28 mei 2012 02:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat is dat voor achterlijke regel?
Volgens mij is op dat speciaal spul veel te verdienen als je inderdaad de juiste tijd afwachtquote:Op maandag 28 mei 2012 02:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
nederland de grootste
speciaal spul 99% uit buitenland
Nah, ik ben geen handelaar.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
klaag maar bij Danny of Yvonne, snap het ook niet helaes pindakaes
klopt, maar geduld is erg belangrijkquote:Op maandag 28 mei 2012 02:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Volgens mij is op dat speciaal spul veel te verdienen als je inderdaad de juiste tijd afwacht
Oja doe ik ook bij sommige dingen, gewoon wachten totdat je koper hebt alvorens je iets (speciaals) inkoopt.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een advertentie neerzetten op Marktplaats en kijk wel of het aanslaat.
Ik ken amazon niet echt, is dat aantrekkelijk? Hoe zit het met verzendkosten? Of is dat meer voor entertainment spul?quote:Op maandag 28 mei 2012 02:58 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
klopt, maar geduld is erg belangrijk
amazon handelen wil ik ook, maar Nederlandse banken zijn nog niet toelaatbaar via Amazon, enkel Duits/Amerikaans/Brits/Spaans/Italiaans volgens mij en Frans
Als het potentie heeft, zie ik wel interesse om dat te verkopen.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:58 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Oja doe ik ook bij sommige dingen, gewoon wachten totdat je koper hebt alvorens je iets (speciaals) inkoopt.
Kan je dat ook goedkoper via je werk krijgen of dat niet?quote:Op maandag 28 mei 2012 02:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als het potentie heeft, zie ik wel interesse om dat te verkopen.
Truste!quote:Op maandag 28 mei 2012 03:00 schreef wietparkiet het volgende:
slapenben gesloopt, en anders mijn kreeftennek wel
Ik mag er dan maar een kopen.quote:Op maandag 28 mei 2012 03:00 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Kan je dat ook goedkoper via je werk krijgen of dat niet?
Vergis jij je toch even. Wat dacht je van studentenkorting?quote:Op maandag 28 mei 2012 03:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
Volgens mij geeft apple zelf haast nooit korting
10%quote:Op maandag 28 mei 2012 03:01 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Oke en hoeveel % krijg je dan korting?
amazon.fr, italië en spanje hanterne zo'n 7 euro verzendkosten per levering, geen invoer/douane want binnen EUquote:Op maandag 28 mei 2012 02:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik ken amazon niet echt, is dat aantrekkelijk? Hoe zit het met verzendkosten? Of is dat meer voor entertainment spul?
Ja maar dat is ook maar 5 procent ofzo toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 03:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vergis jij je toch even. Wat dacht je van studentenkorting?
12% of zo.quote:Op maandag 28 mei 2012 03:04 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook maar 5 procent ofzo toch?
Ah oke, maar die sites zijn vooral interessant voor films enzo niet voor andere dingen of wel?quote:Op maandag 28 mei 2012 03:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
amazon.fr, italië en spanje hanterne zo'n 7 euro verzendkosten per levering, geen invoer/douane want binnen EU
amazon.de = gratis vanaf 20 euro, zelfde geen invoer etc.
amazon.co.uk = gratis vanaf 20 POND (ca 25 euro), zelfde geen ... etc.
amazon.com en amazon.ca = wel douane en invoer risico vanaf 21 euro
verzendkosten 6 dollar (US dollar of Canadian dollar) + 1.5 per extra item
je kan ook via play, zavvi en thehut kopen, is gratis verzenden, betalen via paypal/creditcard
soms welquote:Op maandag 28 mei 2012 03:05 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ah oke, maar die sites zijn vooral interessant voor films enzo niet voor andere dingen of wel?
Wat is blackfriday?quote:Op maandag 28 mei 2012 03:06 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
soms wel
vooral met blackfriday/december enz.
kocht afgelopen december 5 exemplaren van bf3 was het volgens mij voor 15 euro p.stuk en verkocht ze voor 40
en 3 ps3 headsets voor 10 euro, verkocht voor 35 p.stuk
iPhones niet. Gaat echt alleen om Macs.quote:Op maandag 28 mei 2012 03:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Oh dat is wel netjes
Een nieuwe iPhone kan je bij apple dus al voor 530 euro kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |