Vraag & Aanbodquote:Op maandag 28 mei 2012 02:50 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ik kan gelukkig goed inkopen, dus zelfs met wat bol neemt houd ik er genoeg aan over
fok... tja, je mag niet handelen op FOK!
en marktplaats gaat soms goed, minder vaak niet (gelukkig)
Dat mogen alleen hele speciale mensen.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
alleen als ik uit de tap mag drinken
Heb je één handelaar of koop je op veel sites in?quote:Op maandag 28 mei 2012 02:50 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ik kan gelukkig goed inkopen, dus zelfs met wat bol neemt houd ik er genoeg aan over
fok... tja, je mag niet handelen op FOK!
en marktplaats gaat soms goed, minder vaak niet (gelukkig)
Volgens mijn moeder ben ik speciaal hoor.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat mogen alleen hele speciale mensen.
P_Z is jelly op jouw toiletquote:Op maandag 28 mei 2012 02:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat mogen alleen hele speciale mensen.
quote:Op maandag 28 mei 2012 02:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder ben ik speciaal hoor.
voornamelijk een, maar ook anderequote:Op maandag 28 mei 2012 02:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Heb je één handelaar of koop je op veel sites in?
Gaan we achter komen.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik denk dat mensen hem eerder in een apple store oid kopen
Uit nederland of welk land?quote:Op maandag 28 mei 2012 02:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
voornamelijk een, maar ook andere
dat mag niet van de FOK! regelsquote:
Ze kopen via Marktplaats. Dan mogen ze sowieso al niet klagen.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:48 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
vooral doen als je een langzame, pijnlijke dood wilt sterven aan het gehuil, geklaag, gezeur van pauper volk :p
nederland de grootstequote:
Wat is dat voor achterlijke regel?quote:Op maandag 28 mei 2012 02:55 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
dat mag niet van de FOK! regels
je mag enkel verkopen als het om eigen 2e hands zooi gooi, niet om te handelen dus (helaas)
kan al die fok!kers nieuw en goed spul tegen zoveel lagere prijzen dan in de winkels voorzien
maar mag nie
klaag maar bij Danny of Yvonne, snap het ook niet helaes pindakaesquote:Op maandag 28 mei 2012 02:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat is dat voor achterlijke regel?
Volgens mij is op dat speciaal spul veel te verdienen als je inderdaad de juiste tijd afwachtquote:Op maandag 28 mei 2012 02:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
nederland de grootste
speciaal spul 99% uit buitenland
Nah, ik ben geen handelaar.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
klaag maar bij Danny of Yvonne, snap het ook niet helaes pindakaes
klopt, maar geduld is erg belangrijkquote:Op maandag 28 mei 2012 02:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Volgens mij is op dat speciaal spul veel te verdienen als je inderdaad de juiste tijd afwacht
Oja doe ik ook bij sommige dingen, gewoon wachten totdat je koper hebt alvorens je iets (speciaals) inkoopt.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een advertentie neerzetten op Marktplaats en kijk wel of het aanslaat.
Ik ken amazon niet echt, is dat aantrekkelijk? Hoe zit het met verzendkosten? Of is dat meer voor entertainment spul?quote:Op maandag 28 mei 2012 02:58 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
klopt, maar geduld is erg belangrijk
amazon handelen wil ik ook, maar Nederlandse banken zijn nog niet toelaatbaar via Amazon, enkel Duits/Amerikaans/Brits/Spaans/Italiaans volgens mij en Frans
Als het potentie heeft, zie ik wel interesse om dat te verkopen.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:58 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Oja doe ik ook bij sommige dingen, gewoon wachten totdat je koper hebt alvorens je iets (speciaals) inkoopt.
Kan je dat ook goedkoper via je werk krijgen of dat niet?quote:Op maandag 28 mei 2012 02:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als het potentie heeft, zie ik wel interesse om dat te verkopen.
Truste!quote:Op maandag 28 mei 2012 03:00 schreef wietparkiet het volgende:
slapenben gesloopt, en anders mijn kreeftennek wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |