Risicoquote:Op maandag 28 mei 2012 02:42 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon facebook stock shorten, in 5 dagen 30% op je geld maken, easy game.
Ik noem het liever, onzekerheid.quote:
privé collectiequote:Op maandag 28 mei 2012 02:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Is dat verkoopwaar of gewoon om zelf te hebben?
Nee, handel in gelimiteerde film tijdschriftenquote:Op maandag 28 mei 2012 02:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ga in Tijdschriften en eten enzovoort handelen uit bijvoorbeeld engeland
Ik doe m'n huiswerk als het om monies gaatquote:Op maandag 28 mei 2012 02:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een heel berekenend type
waar heb je het over zijn die aandelen niet al onder de openingsprijs gedaald?quote:
Risicoquote:Op maandag 28 mei 2012 02:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
privé collectie
Heb er uiteindelijk wel maar 15 euro voor betaald (waarde is 65 of zo) en het gaat om 2 steelbooks, dus dat kan nog interessant worden over een jaartje, maar dit is echt privé. denk niet dat ik het verkoop, want eastwood films verlaten mijn collectie niet. Heb van elke film van Eastwood op dvd minstens 2 exemplaren + alle uitgegeven blu-ray's van zijn films + al zijn steelbooks minstens 2x en alle aankomende blu-ray's films besteld en veel posters en ander spul
denk erover om een 'Gran Torino souvenier' te kopen. De crew kreeg dit van Malpaso productions (filmproductie van Clint Eastwood). Is incl. handtekening, door kunstenaar gemaakt en officieel met certificaten. Kost 500 euro, en dat ding heeft de grootte van een speelgoedauto'tje (die hele kleine dingen). Maar wel uniek en van de heer Eastwood zelf.
Twijfel alleen nog, want moet uit de USA komen en is van hout, dus wel breekbaar.
Begonnen bij 42, staan nu rond de 30.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:45 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
waar heb je het over zijn die aandelen niet al onder de openingsprijs gedaald?
nee, heb daar helaas geen verstand vanquote:
waarom zeg je dan 30% verdienen :pquote:
Omdat ik zeg shorten en niet kopen.quote:Op maandag 28 mei 2012 02:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
waarom zeg je dan 30% verdienen :p
dat klopt niet, je zou verlies gemaakt hebben nu :p
o sorry tislaat :pquote:
vooral doen als je een langzame, pijnlijke dood wilt sterven aan het gehuil, geklaag, gezeur van pauper volk :pquote:Op maandag 28 mei 2012 02:47 schreef Dimens het volgende:
Ik ga eens kijken of er serieus wat te verdienen valt als ik zo'n Mac op Marktplaats zet.
ik denk dat mensen hem eerder in een apple store oid kopenquote:Op maandag 28 mei 2012 02:47 schreef Dimens het volgende:
Ik ga eens kijken of er serieus wat te verdienen valt als ik zo'n Mac op Marktplaats zet.
Bol neemt een (groot) deel van je winst, fora is een hele goede maar pak niet FOK! wantquote:Op maandag 28 mei 2012 02:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
nee, heb daar helaas geen verstand van
gaat via bol.com, fora, marktplaats en binnenkort ga ik ebay uitproberen
ik kan gelukkig goed inkopen, dus zelfs met wat bol neemt houd ik er genoeg aan overquote:Op maandag 28 mei 2012 02:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Bol neemt een (groot) deel van je winst, fora is een hele goede maar pak niet FOK! want!!!!!! marktplaats kan je ook veel op verkopen maar wat een tuig
ebay moet je echt goed mee zijn want paypal naait je waar je bij staat.
Wil je niet een glas gekoelde ochtend urine van mijn tap?quote:
alleen als ik uit de tap mag drinkenquote:Op maandag 28 mei 2012 02:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wil je niet een glas gekoelde ochtend urine van mijn tap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |