ja ik ken iemand die daar ook is geweestquote:Op maandag 28 mei 2012 10:46 schreef Boterbartje het volgende:
eh weetje dat hotel wat je ziet bietsj op ene foto is een hotel
zit dit zwembad op
Alleen goedkoopste kamers zijn S$350 per nachten alleen dan mag je er zwemmen
je kan wel voor 20 dollar naar boven, kun je alleen op een afgeschermd hoekje voor het uitzicht![]()
kattenoortjes?quote:Op maandag 28 mei 2012 10:47 schreef Boterbartje het volgende:
HAHAH BIETSJ VAN DIE OORTJES OP JOUW TUMBLR DIE HEB IK GEKOCHT IN BEIJING
dat geld, zo jammerquote:Op maandag 28 mei 2012 10:48 schreef Beach het volgende:
[..]
ja ik ken iemand die daar ook is geweest
neh ik had van die rudolf rendier geweitjesquote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 10:48 schreef Trollscience het volgende:
dat wijf dat voor de spiegel staat op je tumblr is kapotsexy beach
ja hequote:Op maandag 28 mei 2012 10:48 schreef Trollscience het volgende:
dat wijf dat voor de spiegel staat op je tumblr is kapotsexy beach
quote:Op maandag 28 mei 2012 10:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
neh ik had van die rudolf rendier geweitjes
maar echt al die meisjes daar hadden die oortjes op, van die konijnenoortjes of kattenoortjes. zit zelfs een knipje bij zodat je die vast kon maken
dus kocht ik van die rudolfgeweitjes
ja wat het is toch al bijna kerstquote:
een Filipijnse huishoudsterquote:Op maandag 28 mei 2012 10:50 schreef Boterbartje het volgende:
wat wél kut is; ik moet nog cadeau voor papa en opa
ik weet niet wat
moeilijk
godverdomme
ja lacht u maar, toen ik nog niet in NL woonden hadden we een huishoudsterquote:
waar woonde je dan eerstquote:Op maandag 28 mei 2012 10:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja lacht u maar, toen ik nog niet in NL woonden hadden we een huishoudster
Wat ga je in Kuala Lumpur doen?quote:Op maandag 28 mei 2012 10:55 schreef Boterbartje het volgende:
EH MAAR IK BAAL WEL VAN DAT IK WEGGA VNV WANT 2 JUNI WAS ER HARRYPOTTER TENTOONSTELLING IN MARINA BAY SANDS
er stond in de lounge daar een vitrine met originele roze mantelpakje van umbridge met het officiele houten ding met raampje met daarin dat educational decree
vliegtuig pakken naar tokyoquote:
quote:
okequote:Op maandag 28 mei 2012 10:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
vliegtuig pakken naar tokyo
m'n vlucht gaat daar
en gewoon door de stad zwerver, beetje met m'n piemel op DE SHIFT TOETS HANGEN en lantaarnpalen geel verven stiekem met een natte hondenrug als kwast
lijkt zo omdat tijdverschil man g ik heb hele dag al door die stad gelopen niet te harde hoe warm dus daarom naar binnen lekker airco pepsi drinke laptop mobiel en camera opladen en dan straks ind e trein naar het treinstation om de trein naar het andere treinstation in treinland maleisie te pakke en daar gewoon keihard te sjillen voor 5 dagequote:Op maandag 28 mei 2012 11:00 schreef Plastic_zak het volgende:
bb je zit wel veel op fok voor iemand die op vakantie is
kusquote:
weet ik toch g, het was maar een grapjequote:Op maandag 28 mei 2012 11:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
lijkt zo omdat tijdverschil man g ik heb hele dag al door die stad gelopen niet te harde hoe warm dus daarom naar binnen lekker airco pepsi drinke laptop mobiel en camera opladen en dan straks ind e trein naar het treinstation om de trein naar het andere treinstation in treinland maleisie te pakke en daar gewoon keihard te sjillen voor 5 dage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |