Ah oke jammerquote:Op maandag 28 mei 2012 03:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
iPhones niet. Gaat echt alleen om Macs.
Hoeveel procent en wanneer is dat?quote:Op maandag 28 mei 2012 03:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een vrijdag in het jaar dat je korting krijgt op alle producten van Apple.
niet alleen apple hoor, is op amazon enz. van allesquote:Op maandag 28 mei 2012 03:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een vrijdag in het jaar dat je korting krijgt op alle producten van Apple.
wie ik?quote:
Ja. Of over het algemeen als je structureel goederen verkoopt.quote:
En omzetbelasting neem ik aan?quote:Op maandag 28 mei 2012 03:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Invoerrechten volgens mij als de waarde hoger dan 21 euro ligt. Maarja weet ik niet zeker
Wow wist ik niet? Maar is die vrijdag elk jaar op dezelfde dag?quote:Op maandag 28 mei 2012 03:08 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
niet alleen apple hoor, is op amazon enz. van alles.
ik betaal geen belasting?quote:Op maandag 28 mei 2012 03:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja. Of over het algemeen als je structureel goederen verkoopt.
Black Friday (Nederlands: zwarte vrijdag) is in de Verenigde Staten de dag na Thanksgiving Day, een vrijdag.quote:Op maandag 28 mei 2012 03:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hoeveel procent en wanneer is dat?
'veel inkopen doen' = vergeet dat maarquote:Op maandag 28 mei 2012 03:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wow wist ik niet? Maar is die vrijdag elk jaar op dezelfde dag?
Is wel handig om dan inderdaad veel inkopen te doen
Huh, ik bedoel, wat geef je op bij je boekhouder, of bij de belastingdienst?quote:Op maandag 28 mei 2012 03:11 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ik betaal geen belasting?
krijg het meeste geld verspreid over maanden (want veel gaat via bol.com, als ik iets verkoop kan het tot 6 weken duren voordat het op mijn rekening staat). Betaal wel belasting over wat ik inkoop. Meeste wat via bol.com gaat is al incl. belasting volgens mij.
Oh vertel me meerquote:Op maandag 28 mei 2012 03:11 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
'veel inkopen doen' = vergeet dat maar
staan 100 duizenden mensen actief, moet je heeeeeeeeeeeeeel snel kunnen klikken om een aantal dingen te kunnen bemachtigen
quote:Op maandag 28 mei 2012 03:12 schreef computerprobleem het volgende:
3 jaar geleden werd op amazon.co.uk xbox 360 verkocht voor 1/6 (50 euro) v/d prijs met black friday
heulemaal niks nogquote:Op maandag 28 mei 2012 03:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Huh, ik bedoel, wat geef je op bij je boekhouder, of bij de belastingdienst?
iboodquote:Op maandag 28 mei 2012 03:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Oh vertel me meer
Een soort ibood ofzo?
Leg eens uit hoe werkt dat, wat kan je kopen tegen wat voor prijzen?
Ik blackfriday altijd rond die tijd?quote:Op maandag 28 mei 2012 03:14 schreef computerprobleem het volgende:
houd de amerikaanse en britse webshops tijdens november - december goed in de gaten
quote:Op maandag 28 mei 2012 03:13 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
heulemaal niks nog
nog niet zo lang bezig en heb geen boekhoude :p
heb daar niet zo'n verstand vanquote:Op maandag 28 mei 2012 03:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je dat niet gaat achtervolgen in de toekomst, de BD is een bitch en de boetes zijn niet klein...
Zo lang je er niet zoveel geld mee verdient gaat de BD echt niet moeilijk doen als je wat dingen als particulier zijnde verkoopt.quote:
en als ze moeilijk gaan doen, mogen ze mij ook wel de belasting teruggeve die ik over mijn inkopen heb gedaan, dat loopt dan hard op voor de BD, want gaat nu al om duizendenquote:
ben idd gewoon particulierquote:Op maandag 28 mei 2012 03:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Zo lang je er niet zoveel geld mee verdient gaat de BD echt niet moeilijk doen als je wat dingen als particulier zijnde verkoopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |