Verrassend hequote:Op maandag 28 mei 2012 11:08 schreef Boterbartje het volgende:
ik heb een horloge gekocht in phnompenh super goedkoop maar lichtblauw omdat het bij m'n tshirt paste. ik heb hem nu na 4 dagen uit m'n tasgehaald en zonder tijd een uur vooruit te zetten staat de tijd goed. in 4 dagen loopt hij gewoon een uur sneller
maar voor de tijd kijk ik toch altijd op m'n mobiel dus uiteindelijk geef geen neuk, gaat om de looksquote:
Mwhehehequote:Op maandag 28 mei 2012 11:08 schreef Boterbartje het volgende:
ik heb een horloge gekocht in phnompenh super goedkoop maar lichtblauw omdat het bij m'n tshirt paste. ik heb hem nu na 4 dagen uit m'n tasgehaald en zonder tijd een uur vooruit te zetten staat de tijd goed. in 4 dagen loopt hij gewoon een uur sneller
Beetje met een half kapotte horloge rondlopenquote:Op maandag 28 mei 2012 11:16 schreef Boterbartje het volgende:
nee
[..]
maar voor de tijd kijk ik toch altijd op m'n mobiel dus uiteindelijk geef geen neuk, gaat om de looks
nee man, gewoonelke dag goed zettenquote:Op maandag 28 mei 2012 11:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Beetje met een half kapotte horloge rondlopen. Flikker die meuk gewoon weg, man.
hey jou ken ik nietquote:
Dat is onze dagelijkse bezigheid.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Geen negers in parken achtergelaten deze keer?
Ik moest lachenquote:Op maandag 28 mei 2012 11:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, dat is zo naar.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |