Dat snap ik, maar het is niet een tweede hands auto, of een kastje met cd's wat hij doet.quote:Op maandag 28 mei 2012 03:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Zo lang je er niet zoveel geld mee verdient gaat de BD echt niet moeilijk doen als je wat dingen als particulier zijnde doorverkoopt.
staat hier toch niks op mijn naam (groot bezit dus, auto's/huis enz.)quote:Op maandag 28 mei 2012 03:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het is niet een tweede hands auto, of een kastje met cd's wat hij doet.
Hij koopt groot in, en verkoopt het meteen door, met als doel winst te maken. Dat kan de BD zien als een eenmanszaak, waar belastingen over de omzet geheven moet worden, en boekhouding van bij geworden moet worden. Nu snap ik zelf de ballen van belastingen, maar ik hoop echt voor hem dat hij daar geen problemen mee gaat krijgen, want dat is aan het eind van de rit al je harde werk en opgebouwde kapitaal naar de maan.
Ja bij cp valt dat misschien nog wel te bewijzen door zijn afschriften en dergelijke.quote:Op maandag 28 mei 2012 03:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het is niet een tweede hands auto, of een kastje met cd's wat hij doet.
Hij koopt groot in, en verkoopt het meteen door, met als doel winst te maken. Dat kan de BD zien als een eenmanszaak, waar belastingen over de omzet geheven moet worden, en boekhouding van bij geworden moet worden. Ik kan het mis hebben hoor, ik snap zelf de ballen van belastingen, maar ik hoop echt voor hem dat hij daar geen problemen mee gaat krijgen, want dat is aan het eind van de rit al je harde werk en opgebouwde kapitaal naar de maan.
18quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 03:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
Interessant persoon ben je wel, af en toe wat maf maar wel interessant hoe je dit allemaal regelt
Gewoon stug volhouden "niks mee temakenquote:Op maandag 28 mei 2012 03:25 schreef computerprobleem het volgende:
ze moeten komen sla ze allemaal kapot![]()
IK BETAAL HELLEMAAL NERGENS MEER VOORquote:Op maandag 28 mei 2012 03:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Gewoon stug volhouden "niks mee temaken" en ze gaan vanzelf wel weg he
quote:Op maandag 28 mei 2012 03:26 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
IK BETAAL HELLEMAAL NERGENS MEER VOOR![]()
ja maar om eerlijk te zijn vind ik studeren zo kansloos als wat (ga het wel afmaken hoor, ervaring opdoen enz.)quote:
Wow he, rustig aanquote:Op maandag 28 mei 2012 03:31 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ja maar om eerlijk te zijn vind ik studeren zo kansloos als wat (ga het wel afmaken hoor, ervaring opdoen enz.)
want: wat je gedoceerd krijgt is precies hetzelfde als wat miljoenen anderen gedoceerd krijgen
mensen worden beoordeeld op wat ze voor een fucking toetsje scoren
als een dom, fantasieloos, inzichtloos persoon voor elke toets 50 uur leert, haalt hij/zij misschien wel een beter punt dan iemand die dat niet doet en net een voldoende haalt, maar dat zegt niets
ze meten een periode, de meeste kennis gaat toch wel verloren en het meeste is niet praktijk gericht, maar theorie gericht
de mensen die écht succesvol willen worden en/of zichzelf willen onderscheiden, zijn de mensen met ambities en de mensen die daardoor 'gek' en 'irritant' etc. genoemd worden, want het zijn die mensen die het maken
het leven duurt niet zo lang, we leven nu en zeggen wel 'ah, we zijn nog jong, we hebben nog 50 jaar te gaan.' maar opeens ben je 70, zijn je kinderen volwassen en heb je niet zo lang meer te leven en zal je tijdelijke verblijf op planeet aarde weldra afgesloten worden en zul jij tot het verleden behoren... tenzij je jezelf hebt gegeven en je IEMAND bent geworden, dan leef je nog eeuwen voort...
Is de binnekant van die iMacs niet verschillend als je een i7 neemt ipv een i5?quote:Op maandag 28 mei 2012 03:33 schreef Dimens het volgende:
Mac Mini ¤899.-
8GB RAM ¤39,90
240GB SSD ¤213,80
__________________+
¤1152,70
Bij Apple
[ afbeelding ]
Voordeel van de opstelling die ik heb, is dat de SSD ook nog eens sneller is. Die HDD en RAM die eruit gehaald wordt, kan ik altijd weer doorverkopen.
Ik heb nog nooit op bluefirepoker gekekenquote:Op maandag 28 mei 2012 03:33 schreef monkyyy het volgende:
Mijn beide subscriptions op Bluefirepoker en deucescracked zijn verlopen, wat is dezen
Alleen chip is anders.quote:Op maandag 28 mei 2012 03:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Is de binnekant van die iMacs niet verschillend als je een i7 neemt ipv een i5?
Heiligschennisquote:Op maandag 28 mei 2012 03:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op bluefirepoker gekeken
Nee. Is hetzelfde ook qua socket.quote:Op maandag 28 mei 2012 03:36 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Aan het moederbord verandert niets?
Wil ook wel de politiek in, ben over het algemeen verlegen ingesteld, maar als het over belangrijkere/serieuze zaken gaat, of als ik presentaties moet geven, herken je mij niet meer, ben ook (weet ik van mezelf) om mensen te ''beïnvloeden'' door hoe ik praat en mijn woordkeuzes, weet niet of dat persé 'sick' is, of juist iets positiefs, zie het zelf als een positief ietsquote:Op maandag 28 mei 2012 03:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wow he, rustig aan
Ik weet niet wat je studeert maar als je lang genoeg door studeert zul je je onderscheiden van de rest en kan je daar je voordeel uit halen. Discipline heb je dan wel nodig en je moet goed weten waarom je iets doet/ niet doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |