Ik heb geen zin om het hele filmpje te kijken, ben snel klaar met dat soort gedachtegangen.quote:Op maandag 28 mei 2012 04:13 schreef Kolonel_Kaalkut het volgende:
[..]
Het wrange element zit hem in het feit dat de man die aangehouden is simpelweg aan zijn burgerplicht voldeed door deze man aan te houden. Bedreigen met de dood is een strafbaar feit volgens de Nederlandse wet.
In plaats daarvan houden die agentjes in burger die meneer aan en laten de doodsbedreiger met rust.
En toen werd meneer wakker.quote:Op maandag 28 mei 2012 04:14 schreef Kolonel_Kaalkut het volgende:
[..]
Zij zijn er van overtuigt dat de Islam de wereld kan gaan overnemen en zien het als heilige missie daaraan bij te dragen.
Kijk alleen vanaf 4:25, dat slappe gezeik van die jurk heb ik ook geskipt.quote:Op maandag 28 mei 2012 04:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het hele filmpje te kijken, ben snel klaar met dat soort gedachtegangen.
Er komen wel steeds meer moslims overal, over een tijdje zijn ze de meerderheid overal.quote:
Als ik pizza wil ga ik naar een ander restaurant. Als ik Sharia wil ga ik wel naar een of ander land in het midden-oosten, als ik democratie wil blijf ik hier.quote:Op maandag 28 mei 2012 04:11 schreef monkyyy het volgende:
Waarom gaat die man niet in een land wonen waar hij het wel naar z'n zin heeft? Waar wel Sharia is?
Ik ga ook niet in een Chinees restaurant roepen dat ze pizza op het menu moeten zetten toch?
Dat is bangmakerij van die Geert Wilders. Alleen in de grote steden, maar daar wil je ook niet wonen.quote:Op maandag 28 mei 2012 04:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Er komen wel steeds meer moslims overal, over een tijdje zijn ze de meerderheid overal.
Meerderheid is gewoon prima. Maar net als me voetbalsupporters hoor je iedereen janken over hooligans alsof ze een meerderheid vertegenwoordigen.quote:Op maandag 28 mei 2012 04:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
Niks mis met buitenlanders als ze zich gedragen, aanpassen en ook hun steentje bijdragen. Jammer dat een hele grote groep dit niet doet.
Moslims krijgen wel veel meer kinderen dan westerlingen, dus als er eenmaal meer moslims zijn kunnen ze die sharia er wel door krijgen.quote:Op maandag 28 mei 2012 04:18 schreef Kolonel_Kaalkut het volgende:
[..]
Dat is bangmakerij van die Geert Wilders. Alleen in de grote steden, maar daar wil je ook niet wonen.
Wij bouwen gewoon Hollandsche enclaven in de kleine dorpen.
Jaquote:
Dit.quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 mei 2012 04:26 schreef monkyyy het volgende:
Ik hoor de vogeltjes fluiten, tijd om naar bed te gaan.
Moslims heb je in zoveel verschillende gradaties. Onze voorouders (en bij de meeste families hoef je dan niet verder dan 1 of 2 generaties terug) waren ook extremisten in zekere zin.quote:Op maandag 28 mei 2012 04:23 schreef JApieman het volgende:
[..]
Moslims krijgen wel veel meer kinderen dan westerlingen, dus als er eenmaal meer moslims zijn kunnen ze die sharia er wel door krijgen.
Welterusten.quote:Op maandag 28 mei 2012 04:26 schreef monkyyy het volgende:
Ik hoor de vogeltjes fluiten, tijd om naar bed te gaan.
Ja gewoon alle slakken in het land opeten dan krijg je een sla-plaag en dan gewoon met de oplossing komen een geloof waar je geen varkens mag ete krijg je extra veel vegetariërs die eten alle sla op haha makeklijk toch xDquote:Op maandag 28 mei 2012 04:25 schreef JApieman het volgende:
Gewoon nieuwe manier van land overnemen ipv oorlog.
quote:Op maandag 28 mei 2012 04:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja gewoon alle slakken in het land opeten dan krijg je een sla-plaag en dan gewoon met de oplossing komen een geloof waar je geen varkens mag ete krijg je extra veel vegetariërs die eten alle sla op haha makeklijk toch xD
's nachts als je denkt dat moslims fietsen stelen; en dat doen ze ook heel veel, zijn ze eigenlijk alle slakken aan het oppakken met speciaal getrainde miereneters. Ze worden tevreden gehouden met stickers voor in hun stickerboek door imam. Dus jullie denken dat dat plein om die grote zwarte steen in mekka iets met geloof te maken heeft; het is gewoon en stickerruil plein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |