Wat zit je nou te klagen, is misschien het 1e EK wat je volbewust meemaakt, vorige EK was je 10, toen vond je al dat oranje vast prachtigquote:
Dat was toen... Nu ben ik 14 en ga ik echt serieus over dingen nadenken manquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat zit je nou te klagen, is misschien het 1e EK wat je volbewust meemaakt, vorige EK was je 10 toen vond je al dat oranje vast prachtig
Je kan gewoon zo'n emulator downloaden, kan je alle soorten gameboy en nintendo spelen op je pc die je maar wilt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:42 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb online Pokémon Yellow gevonden![]()
http://www.playr.org/play/pokemon_-_yellow_version/1362#play
Dit is een online emulatorquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je kan gewoon zo'n emulator downloaden, kan je alle soorten gameboy en nintendo spelen op je pc die je maar wilt.
Laatst Donkey Kong Country gedownload, bazenspel
Tijdens het WK2010 had hij inmiddels de respectabele leeftijd van 12quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat zit je nou te klagen, is misschien het 1e EK wat je volbewust meemaakt, vorige EK was je 10, toen vond je al dat oranje vast prachtig
Moet je niet te vroeg mee beginnenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was toen... Nu ben ik 14 en ga ik echt serieus over dingen nadenken man
Hier ook in adam.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
whut?
Hier schijnt de zon nonstop met 30 graden.
Hagel?quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van die 3 regels vind je 'hagel' het meest vreemd?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je kan gewoon zo'n emulator downloaden, kan je alle soorten gameboy en nintendo spelen op je pc die je maar wilt.
Laatst Donkey Kong Country gedownload, bazenspel
Stormen doet het wel in tukkerland maar waar ze hagel vandaan haalt.,quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van die 3 regels vind je 'hagel' het meest vreemd?
Ooit een leuk talent tochquote:DORDRECHT -
Shayron Curiel, voetballer in dienst van FC Dordrecht, is onlangs per ongeluk op vrije voeten gekomen. Dat meldt het Openbaar Ministerie tegenover RTL.
Justitie dacht dat Curiel nog in voorarrest zat, maar na een tweede bewaring van zestig dagen stond de speler weer buiten.
Het Rotterdamse OM ging ervan uit dat hij in negentig dagen in voorarrest had gezeten, maar de eerste periode was maar vijftien dagen in plaats van de gevraagde dertig dagen. "We zijn iets te routinematig te werk gegaan", erkende een woordvoerster.
Curiel wordt verdacht van een overval op een studentenhuis in Rotterdam in januari.
gebeurt vaker met bastaardsquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn naam lijkt op een anagram van Ariel Sharon
Ze hebben de verkeerde Bavariajurkjes aanquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ek hits.. carnaval troep.. en toch!
kan ik deze wel waarderen
djumboquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben de verkeerde Bavariajurkjes aan
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:23 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die rechtse op de foto's
Godsamme moet altijd zo tering hard lachen om jou posts.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:31 schreef Helpmefok het volgende:
Godverdomme kan die regenbui niet eens over Rotterdam trekken altijd dat oosten van het land wat maar teringmazzel heeft stelletje klerelijers krijg toch de bloedkanker wat en bloedkankerzooi
Godverdomme gaat dat amsterdamliefhebbende tuig ook nog eens zitten lachen om het leed van deze havenslaaf die zich godversedomme de tering werkt in de containerbouw, alsof dat zij de regen hebben uitgevonden in dat amsterdam zo kut is het hier ik zweer het je, ikke ikke en rotterdam kan stikken, het enige wanneer ze regen kennen krijgen als ze beginnen te wennen aan het weer want dan is het lekkere weer ze niet meer gegund met die vuile teringamsterdammers en die kloteregen die ze nu maar weer in het oosten van 't land laten pleuren omdat ze zelf te druk zijn met op terassies zitten het is toch godverdomme niet normaal en wij maar werken in de haven en centen verdienen die in den haag worden verdeeld en in amsterdam uitgegeven aan regenbuien is toch godverdomme niet normaalquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Godsamme moet altijd zo tering hard lachen om jou posts.
Jules Deelderquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Godverdomme gaat dat amsterdamliefhebbende tuig ook nog eens zitten lachen om het leed van deze havenslaaf die zich godversedomme de tering werkt in de containerbouw, alsof dat zij de regen hebben uitgevonden in dat amsterdam zo kut is het hier ik zweer het je, ikke ikke en rotterdam kan stikken, het enige wanneer ze regen kennen krijgen als ze beginnen te wennen aan het weer want dan is het lekkere weer ze niet meer gegund met die vuile teringamsterdammers en die kloteregen die ze nu maar weer in het oosten van 't land laten pleuren omdat ze zelf te druk zijn met op terassies zitten het is toch godverdomme niet normaal en wij maar werken in de haven en centen verdienen die in den haag worden verdeeld en in amsterdam uitgegeven aan regenbuien is toch godverdomme niet normaal
Doe mij die linkse maar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:23 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die rechtse op de foto's
Interpunctie vriendquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:36 schreef Helpmefok het volgende:
Het is altijd de schuld van die pokkeamsterdammers die ons weer geen regen gunnen ik krijg wat van dat volk daaro en die gasten uit twente mogen ook dood behalve mikey tenzij mikey ondertussen al homofiel is geworden maar ik ga gokken van niet dus eerst mikey exporteren uit duitsland en dan mag het losgaan boven die moffen losgaan zoals Feyenoord deed in de thuis- en uitwedstrijd van die teringclub van fer of niet dan ja toch ja dacht ik ook
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Godverdomme gaat dat amsterdamliefhebbende tuig ook nog eens zitten lachen om het leed van deze havenslaaf die zich godversedomme de tering werkt in de containerbouw, alsof dat zij de regen hebben uitgevonden in dat amsterdam zo kut is het hier ik zweer het je, ikke ikke en rotterdam kan stikken, het enige wanneer ze regen kennen krijgen als ze beginnen te wennen aan het weer want dan is het lekkere weer ze niet meer gegund met die vuile teringamsterdammers en die kloteregen die ze nu maar weer in het oosten van 't land laten pleuren omdat ze zelf te druk zijn met op terassies zitten het is toch godverdomme niet normaal en wij maar werken in de haven en centen verdienen die in den haag worden verdeeld en in amsterdam uitgegeven aan regenbuien is toch godverdomme niet normaal
Vanaf ons gezien? Want anders snap ik niet dat je zo'n lelijk bruine wilt.quote:
Interpunctie is overschat. Deze eindbaas won de Nobelprijs voor de literatuur en hij gebruikte amper interpunctie.quote:
Ze zijn alle 3 gewoon lelijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vanaf ons gezien? Want anders snap ik niet dat je zo'n lelijk bruine wilt.
Vanaf ons rechts gezien hé
Max payne is wel tofquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:00 schreef zoekeenleven het volgende:
Weet iemand een goeie game voor op de Ps3?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
WAT EEN NUMMER.quote:
Mee eens het sleurt je in het verhaal.quote:
hahaquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:36 schreef Helpmefok het volgende:
Het is altijd de schuld van die pokkeamsterdammers die ons weer geen regen gunnen ik krijg wat van dat volk daaro en die gasten uit twente mogen ook dood behalve mikey tenzij mikey ondertussen al homofiel is geworden maar ik ga gokken van niet dus eerst mikey exporteren uit duitsland en dan mag het losgaan boven die moffen losgaan zoals Feyenoord deed in de thuis- en uitwedstrijd van die teringclub van fer of niet dan ja toch ja dacht ik ook
Damn dat is lang geleden. Heb die gasten nog wel eens live gezien, jammer dat die nieuwe albums zulke bagger zijn.quote:
http://www.diefrauschaft.nl/ zullen we als slowchat hier dan maar aan mee doen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
Vrouwen.Je zou er bijna boeler van worden.
Welkom in Nederland.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
Wtf is dit man? Niemand die wat zegt behalve 1 man. Wat een mietjes. Moet je toch gelijk de trein uit kankeren?
Is in scene gezet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
Wtf is dit man? Niemand die wat zegt behalve 1 man. Wat een mietjes. Moet je toch gelijk de trein uit kankeren?
Dat was wel duidelijk eigenlijk. Kijk het net pas.quote:
Wordt ook gewoon aangemoedigd door de filmer.quote:
Haha via dit filmpje kwam ik dus bij dat andere filmpje. Dit is ook ziek, alle jongeren lachen gewoon mee. Gewoon tikken geven die tering junks.quote:
QFTquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:04 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Daar krijg je toch de kuttering van van zo'n teringwolk die gewoon uit het niets boven eindhoven verdwijnt alsof dat kleretuig met hun labyad voorop het ons niet gunt wat regen met hun donder en bliksem nou ik zal je wat vertellen marcel de conciërge brands met die lelijke strootman van je het is godverdomme niet normaal dat een dergelijk uit zijn klauwen gegroeid dorp het idee heeft dat ze de wolken zelf mogen houden de tyfus voor je met het inpikken van de regen die ons mooie stadje rotterdam zoveel goed zouden doen soms wraak omdat we boven die stinkhoerenclub van je geeindigd zijn en mertens met zijn kampioenschap in 2012 toch geen schaal in handen gedrukt kreeg alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat jullie denken uberhaupt iets in de melk te mogen brokkelen hier met onze wolken godverdomme ik haat licht ik hou van de donkere wolken boven mijn hooofd
DUS GEEF GODVERDOMME MIJN WOLKEN TERUG ANDERS STUREN WE NOG EEN DELEGATIE SPARTASPELERS DIE KANT OP KUNNEN JULLIE WEER CHAMPIONSLEAGUELOOS BLIJVEN JA CONCIERGE ALSJEBLIEFT DANKJEWEL EN NOU OPBOKKEN
Jij bent echt niet goed bij je hoofd he, tering zegquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:04 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Daar krijg je toch de kuttering van van zo'n teringwolk die gewoon uit het niets boven eindhoven verdwijnt alsof dat kleretuig met hun labyad voorop het ons niet gunt wat regen met hun donder en bliksem nou ik zal je wat vertellen marcel de conciërge brands met die lelijke strootman van je het is godverdomme niet normaal dat een dergelijk uit zijn klauwen gegroeid dorp het idee heeft dat ze de wolken zelf mogen houden de tyfus voor je met het inpikken van de regen die ons mooie stadje rotterdam zoveel goed zouden doen soms wraak omdat we boven die stinkhoerenclub van je geeindigd zijn en mertens met zijn kampioenschap in 2012 toch geen schaal in handen gedrukt kreeg alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat jullie denken uberhaupt iets in de melk te mogen brokkelen hier met onze wolken godverdomme ik haat licht ik hou van de donkere wolken boven mijn hooofd
DUS GEEF GODVERDOMME MIJN WOLKEN TERUG ANDERS STUREN WE NOG EEN DELEGATIE SPARTASPELERS DIE KANT OP KUNNEN JULLIE WEER CHAMPIONSLEAGUELOOS BLIJVEN JA CONCIERGE ALSJEBLIEFT DANKJEWEL EN NOU OPBOKKEN
What drugs are u on my friend?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:04 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar, heb nog geen brief gezien. Of die is weer kwijt geraakt.quote:
Het is wel een schamel bedrag. Andere jaren kon ik er altijd wel redelijk van op vakantie.quote:
ik krijg 660quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is wel een schamel bedrag. Andere jaren kon ik er altijd wel redelijk van op vakantie.
Ach, seizoenskaartje 'gratis' is ook nooit weg.
Ik krijg 900 als het goed is. Kan gelijk weer door de gootsteen met die langstudeerboeter vrees ik.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:32 schreef Cara het volgende:
[..]
ik krijg 660![]()
hoorde trouwens pas ergens dat officeel de meest gedane uitspraak in de rechtbank: 'I was really going to pay it back but then I didn't get my tax returns' is
het is je moeder maar hoor, volgend jaar weer jarigquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
De eerste oranje wedstrijd tijdens het 50 feest van mijn moeder.,
godverdomme..,
Sorry dat ik er over doorga maar gister was je toch blauw?quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het is je moeder maar hoor, volgend jaar weer jarig
Lees eens andere topics door, dan kan je terug lezen dat het een grap was van een adminquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:08 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Sorry dat ik er over doorga maar gister was je toch blauw?
Ohh niet gedaan. Had je, ondanks je ongezouten mening, wel een goede gevondenquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lees eens andere topics door, dan kan je terug lezen dat het een grap was van een admin
Achja, in vbl waren de reacties buiten wat psv'ertjes om ook positiefquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:09 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ohh niet gedaan. Had je, ondanks je ongezouten mening, wel een goede gevonden
Dat krijg je als een bekend user bent in oa ONZ en KLBquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja, in vbl waren de reacties buiten wat psv'ertjes om ook positief
Lampies voelen zich gauw achtergesteld/aangevallen. Wie weet ooit..quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja, in vbl waren de reacties buiten wat psv'ertjes om ook positief
tompsv enzo zitten voornamelijk in vblquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat krijg je als een bekend user bent in oa ONZ en KLB
Naja zo bekend is hij niet. Ik kon tot vorige week geen onderscheid tussen hem en Ajacied422 maken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat krijg je als een bekend user bent in oa ONZ en KLB
quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja zo bekend is hij niet. Ik kon tot vorige week geen onderscheid tussen hem en Ajacied422 maken.
Ik kom er ook gewoon nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:18 schreef Cara het volgende:
Heel dat EK forum doet pijn aan mn ogen.. vergeleken met VBL is laatstgenoemde nog poëzie.
Boeit mij ook nog echt heel weinig moet ik zeggen. Portugal - Nederland ga ik sowieso al missen dat weet ik nu al.quote:
Dit. Las er in het begin nog wat. Maar verder dan wie wordt topscoorder komen ze ook niet volgens mij.quote:
Hoeft niet eensquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit. Las er in het begin nog wat. Maar verder dan wie wordt topscoorder komen ze ook niet volgens mij.
Apart topic starten hier?
Moet wel toch, ze post in al zijn topicsquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:22 schreef Cara het volgende:
Nu even een vraag uit oprechte interesse. Is die karina het hoertje van tong80?
Ik begin er wel zin in te krijgen. Maar dan meer om het kansloze zuipen dan in het voetbal zelf.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoeft niet eens
Zo erg leeft het ek niet eens bij mij eigenlijk
Gefeliciteerd. 2 topics moet genoeg zijn, een voor NL en een voor de rest. En dan minimaal 1000 posts in VBL hebben om te postenquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit. Las er in het begin nog wat. Maar verder dan wie wordt topscoorder komen ze ook niet volgens mij.
Apart topic starten hier?
Ja maar daar heb ik geen ek voor nodig hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begin er wel zin in te krijgen. Maar dan meer om het kansloze zuipen dan in het voetbal zelf.
Gewoon een algemene sportfan worden er is toch altijd wel in iets een EK/WK of groot toernooi. Dan begrijpt de baas ook wel als je dronken op werk verschijnt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik geen ek voor nodig hoor
Oh, dat sowieso niet nee. Maar zo'n wedstrijdje op woensdagavond tegen de moffen. Niets mis meequote:Op donderdag 24 mei 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik geen ek voor nodig hoor
Ja daar heb je wel een punt inquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dat sowieso niet nee. Maar zo'n wedstrijdje op woensdagavond tegen de moffen. Niets mis mee
Eerste wedstrijd groot feest op de oude voetbalclub. Onbeperkt vreten en zuipen voor drie tienen. Normaal stapavondje ben ik minimaal het driedubbele kwijt.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is dan nog wel exclusief punten ja.
ben jij dat?quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:30 schreef Typisch het volgende:
Tim Beumers @TimBeumers
Dat je je status naar single verandert omdat je wijf het uit maakt en dat ze dan die statuschange liket. Dat vind ik leuk.
Als je twitter hebt, volg deze baas. Droge dingen als:
''Op zijn minst teleurstellend dat baby poeder niet van baby's is gemaakt'' zijn dagelijkse kost.
Tim Beumers is een rapper van VSOP tochquote:
gefeliciteerd trouwensquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:30 schreef Typisch het volgende:
Tim Beumers @TimBeumers
Dat je je status naar single verandert omdat je wijf het uit maakt en dat ze dan die statuschange liket. Dat vind ik leuk.
Als je twitter hebt, volg deze baas. Droge dingen als:
''Op zijn minst teleurstellend dat baby poeder niet van baby's is gemaakt'' zijn dagelijkse kost.
ik luister nooit rapquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tim Beumers is een rapper van VSOP toch
Geen idee, heb hem ooit bij zo'n verdwaalde 101barz gezien. Maar ik vind zijn tweets gewoon baas. Lekker droog, ik houd van droge humor dus ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tim Beumers is een rapper van VSOP toch
oei succes.quote:
groetjes vanuit de zonquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:51 schreef Helpmefok het volgende:
Ik word zo scheitziek van iedereen die maar van het weer kan genieten terwijl ik 14 uur per dag binnen moet zitten
Ik mag om half 6 naar buitenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:51 schreef Helpmefok het volgende:
Ik word zo scheitziek van iedereen die maar van het weer kan genieten terwijl ik 14 uur per dag binnen moet zitten
Poeh wordt wel een beetje warm hoor na paar uur onafgebroken in de zon te hebben gezeten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:51 schreef Helpmefok het volgende:
Mijn usernamequote:
Honden geven wel makkelijker mond op mond beademing.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:03 schreef DonRaja het volgende:
Er raakt hier voor een treinloket een kerel bewusteloos en dan merk je pas echt dat je in Brussel-Zuid bent. Er wordt gebeld voor EHBO/Ambulance, maar het eerst ter plaatse zijn agenten met drugshonden
Niet als ze een muilkorf hebbenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Honden geven wel makkelijker mond op mond beademing.
Maar het inderdaad ingewikkelder maar honden hebben best een lange tong.quote:
Nou nou nou dit is geen korfbal jargon hoorquote:
Ik ben zo kk gierig dat ik het nog invul ook, ook al is de kans klein dat je echt shit wegggeeftquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:02 schreef Helpmefok het volgende:
Hé jongens! Lees allemaal dit even en doe mij een plezier Win VVV-bonnen, taarten, een harde schijf en andere goodies *O*Top. Skatties van me
.
Ik ben luier dan ik gierig ben en moet mijzelf eerst aanzetten die lange openingspost te lezenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben zo kk gierig dat ik het nog invul ook, ook al is de kans klein dat je echt shit wegggeeft
Samenvatting: gratis taart.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben luier dan ik gierig ben en moet mijzelf eerst aanzetten die lange openingspost te lezen![]()
Naja voor het goede doel dan maar (een Fok! user helpen doe ik liever dan geld doneren aan Unicef)
Och och vind de vragen nu al moeilijk. Wat is goed...quote:De zojuist gehoorde muziek classificeer ik als goede muziek
Vlaaien wel?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
Ze hadden gewoon een commentbox moeten maken waar je je nick in kon vullen![]()
Ik hou niet eens van taart dus..
Heb ik dan over het emailadres heen gelezen? Tering HMF deze enquête is duidelijk boven mijn niveauquote:
quote:538 krijgt toestemming voor oranjefeesten op Museumplein
Nope.quote:
Ok, niet echt een zoetekauw of gaat het specifiek om taart?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nope.
Ik 'lust' wel die kersentaart/vlaai, maar ik ben geen liefhebber ervan, eet het dus ook nooit.
Specifiek om taart.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, niet echt een zoetekauw of gaat het specifiek om taart?
Alle winnaars worden uitgenodigd bij HMF thuis voor een taart schanspartijquote:
Wie gaat er mee rellen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:30 schreef Tarado het volgende:
De carnavallers mogen wel op het museumplein
[..]
Dat was DonRaja's ideequote:Op donderdag 24 mei 2012 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alle winnaars worden uitgenodigd bij HMF thuis voor een taart schanspartijWel een ludieke manier om een Fok! meet te organiseren (Al vind ik je voetbal toernooi toch leuker bedacht)
Maar jij neemt toch wel wat taarten voor de winnaars mee?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat was DonRaja's ideeIk heb wel in den beginne een meet geopteerd met Cara en Kapiteintje
maar het was Don die ineens een inschrijving had gefixt
Naar het voetbal? Enquete blijft een paar daagjes online staan dus dat komt te vroegquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij neemt toch wel wat taarten voor de winnaars mee?
Staat HMF daar met 100 taarten langs de zijlijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:42 schreef Geo4kant het volgende:
Toevallig.. zouden dan alle feyenoorders winnen bij de enquete.
Collega trekt de namen dus dat gaat niet opquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:42 schreef Geo4kant het volgende:
Toevallig.. zouden dan alle feyenoorders winnen bij de enquete.
Homoquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoOoooooooooooo
BOELERS!!!!![]()
![]()
![]()
Wel hoor maar in een beetje extreem geval ben je er zelf 1.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Soms lijkt me dat wel makkelijk, dan heb je dat gezeik van die wijven niet.
Tyfus benauwd en de zon schijnt zelfs niet fel.quote:
Ik heb liever al het gezeik van alle wijven ter wereld dan een piemel in mijn mond of reetquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Soms lijkt me dat wel makkelijk, dan heb je dat gezeik van die wijven niet.
Ik ben geen boeler, daar ben ik wel over uit ondertussen met m'n 23 jaar.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel hoor maar in een beetje extreem geval ben je er zelf 1.
[..]
Tyfus benauwd en de zon schijnt zelfs niet fel.
Gatver...ik bedoel het puur emotie-technisch gezien boeler.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb liever al het gezeik van alle wijven ter wereld dan een piemel in mijn mond of reet
Die tuinman kwam er ook pas "achter" na 10 jaar huwelijk en kinderenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben geen boeler, daar ben ik wel over uit ondertussen met m'n 23 jaar.
Je hebt het ooit geprobeerdquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb liever al het gezeik van alle wijven ter wereld dan een piemel in mijn mond of reet
Ik wist toen ik op invoeren klikte dat dit verkeerd uitgelegd zou wordenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt het ooit geprobeerd en vond het gezeik toch beter?
Cocksuckaaaaaahhhhhhhhquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wist toen ik op invoeren klikte dat dit verkeerd uitgelegd zou worden
Ja, dat soort verhalen geloof ik dus nooit he.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die tuinman kwam er ook pas "achter" na 10 jaar huwelijk en kinderen
Doe niet zo mal, ekte fokkers komen niet buiten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
Zat er aan te denken om zo even op het balkon te gaan liggen of in de tuinlekker heet.
Ik moet zo een uur in de trein zitten om daarna een uur college te volgenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
Zat er aan te denken om zo even op het balkon te gaan liggen of in de tuinlekker heet.
Met vrouwlief he. Je moet je seksleven uitdagend houden en je hebt er mooie speeltjes voor.quote:
Ik ook niet hijzelf ook niet denk ik.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat soort verhalen geloof ik dus nooit he.
En ik ben gister ook al buiten geweest..quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Doe niet zo mal, ekte fokkers komen niet buiten.
Meeste boelers die ik ken walgen van het idee heterosex. En dat zijn gewoon mannelijke / vrouwelijke heaumeau's en dus niet van die Ultra Gay'squote:Op donderdag 24 mei 2012 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
Die had ik een keer op school bij maatschappij leer kwamen 2 lesbi's en een homo voor de klas hun verhaal doen..
43 jaar, 2 kinderen, 20 jaar getrouwd.. toen kwam hij 'er achter' dat hij homo was.. right.
Nee, maar ik dacht jij bent hier de expert.. wilde alleen verifiëren of je het geprobeerd had en dan neem ik jouw mening aan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, maar jij wil het wel eerst proberen voordat je overtuigd bent?
Ban.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En ik ben gister ook al buiten geweest..
Haha oude wiskundeleraar van mij ook na 3 kinderen en 15 jaar huwelijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die tuinman kwam er ook pas "achter" na 10 jaar huwelijk en kinderen
Als zij van anaal houdt..quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Haha oude wiskundeleraar van mij ook na 3 kinderen en 15 jaar huwelijkWas vast een goed huwelijk
Tja DonRaja moet ook klanten binnenhalen he. Dat lukt niet altijd met enkel een presentatie...quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht jij bent hier de expert.. wilde alleen verifiëren of je het geprobeerd had en dan neem ik jouw mening aan.
Mijn comeback was al zwak, maar deze is echt slechtquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht jij bent hier de expert.. wilde alleen verifiëren of je het geprobeerd had en dan neem ik jouw mening aan.
toch drie keer sex gehad met de glazenwasserquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Haha oude wiskundeleraar van mij ook na 3 kinderen en 15 jaar huwelijkWas vast een goed huwelijk
Thanks for the nightmares brada....quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja DonRaja moet ook klanten binnenhalen he. Dat lukt niet altijd met enkel een presentatie...
Ok ok ik houd al op
Volgens mij zit je te gewoon te vissen of ik van de verkeerde kant ben, als ik hapte ging je me zeker DMén he? Vieze bilspleetatleet..quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn comeback was al zwak, maar deze is echt slecht![]()
Er zijn hier een paar klootzakken aan bbq-en en ik zit binnen
Waarom zou ik daarnaar moeten vissen, je bent toch PSV-er?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij zit je te gewoon te vissen of ik van de verkeerde kant ben, als ik hapte ging je me zeker DMén he? Vieze bilspleetatleet..
quote:
Fopsurinamer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:15 schreef DonRaja het volgende:
Nog even, en dan weer 'lekker' een uurtje zaalvoetballen. Die zaal is in de winter al benauwd, dus ik vrees de temperatuur vandaag...
Idd, te druk bezig het tegendeel te bewijzen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:07 schreef The_Groove het volgende:
Ik verdenk Davy van Boelerisme. Iemand die zo druk bezig is met billen en wijven posten moet haast wel...
Waar woon je? (no homo) Ik ken exact hetzelfde verhaal namelijk ook via m'n broertjes middelbare school.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo een cocktailtje ga scoren hier op een terras, ze kunnen het dak op met hun decision board...quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fopsurinamer.Of eigenlijk ben je dan een echte he?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo een cocktailtje ga scoren hier op een terras, ze kunnen het dak op met hun decision board...
Juist niet dan he.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:18 schreef Geo4kant het volgende:
Straks trainen, hoop dat de airco goed werkt want zal warm zijn binnen..
Kan ik inkomen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:07 schreef The_Groove het volgende:
Ik verdenk Davy van Boelerisme. Iemand die zo druk bezig is met billen en wijven posten moet haast wel...
Stiekem toch wel, ik kan multitasken als een wijf.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Altijd doen man. Alsof je nu productief bent.
Je maakt jezelf wel heel verdacht he vandaag...quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stiekem toch wel, ik kan multitasken als een wijf.
Ok, ter compensatie post ik een lekker wijf:quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je maakt jezelf wel heel verdacht he vandaag...
Ardennen al heeft hij wel geluk dat het huis van Dutroux al is afgebroken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
Waar ga je naar toe? Maar nee, ik zal je niet missen.
Kluisbergen bij België, op de grens van Wallonië en vlakbij Lille en Roubaixquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
Waar ga je naar toe? Maar nee, ik zal je niet missen.
Was op een school in Culemborgquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar woon je? (no homo) Ik ken exact hetzelfde verhaal namelijk ook via m'n broertjes middelbare school.
Dutroux houdt zich meer bezig met meisjes toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ardennen al heeft hij wel geluk dat het huis van Dutroux al is afgebroken.
Dat staat toch in Charlerois?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ardennen al heeft hij wel geluk dat het huis van Dutroux al is afgebroken.
Marc Dutroux bezat zeven huizen, maar vier ervan zijn gebruikt door Dutroux voor zijn kidnappings:quote:
Charleroi zonder S volgens mij daaro. Maar hij had een paar huizen, waarvan de bekendste idd diequote:
Stond, en Dutroux heeft het nog een laatste keer mogen bekijken ook voordat het werd afgebrokenquote:
Welke? Zoek ff op youtube op alsjeblieft. Wel goed kijken of het de goede is he.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wil diegene die die kut-reclame van Spa CitrOEn heeft gemaakt wurgen.![]()
Klopt, zonder s... Is trouwens al enkele malen gekozen tot lelijkste plek van België, en dat wil wat zeggen...quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Charleroi zonder S volgens mij daaro. Maar hij had een paar huizen, waarvan de bekendste idd die
Maar die school was dus in Culemborg, zelfde?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wil diegene die die kut-reclame van Spa CitrOEn heeft gemaakt wurgen.![]()
Nope andere.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar die school was dus in Culemborg, zelfde?
Zo hoort het.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:40 schreef Helpmefok het volgende:
WTF ik bel net mijn baas "kan ik zondag vrij krijgen" geeft hij me de komende drie weekenden vrij![]()
Hij is je ook al zat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:40 schreef Helpmefok het volgende:
WTF ik bel net mijn baas "kan ik zondag vrij krijgen" geeft hij me de komende drie weekenden vrij![]()
Zeker met dit weer is zo'n HMF binnen niet te houden. Z'n vriendin stopt zelfs ijsblokjes in haar poentje om hem maar enigszins normaal te krijgen hoorde ik net van 'm.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:44 schreef Happel het volgende:
Gewoon, omdat het kan.
[..]
Hij is je ook al zat.
Ik belde of ik morgen moest werken, zegt ie nee, je begint om 9 uur. KUT, had nooit moeten bellenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:40 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker met dit weer is zo'n HMF binnen niet te houden. Z'n vriendin stopt zelfs ijsblokjes in haar poentje om hem maar enigszins normaal te krijgen hoorde ik net van 'm.
GAST WTF daar is serbian film niets bijquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker met dit weer is zo'n HMF binnen niet te houden. Z'n vriendin stopt zelfs ijsblokjes in haar poentje om hem maar enigszins normaal te krijgen hoorde ik net van 'm.
Gewoon niet bellen. Is je baas z'n verantwoordelijkheid om jou te laten weten of je moet werken aangezien je op oproepbasis werkt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik belde of ik morgen moest werken, zegt ie nee, je begint om 9 uur. KUT, had nooit moeten bellen
Je vertelt 't me net zelf in de DM man.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
GAST WTF daar is serbian film niets bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2012 15:52:11 ]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik belde of ik morgen moest werken, zegt ie nee, je begint om 9 uur. KUT, had nooit moeten bellen
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je vertelt 't me net zelf in de DM man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja alles geprobeerd wat een beetje gezond is! Er was definitief een kader wat ik geschetst had, en daar viel dit dus absoluut niet inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe weet je trouwens dat ik gek ben van ijsblokjes? Had ik dat verteld?.
Wat ik dus doe: ik pak een grote schenkkan (capaciteit 2.5 liter en meer), gooi die VOL met ijsblokjes tot de rand, rietjes erin en knijp dan 1 litter appelsappak erin.
Dear god![]()
Ja, dat verhaal kennen we.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja alles geprobeerd wat een beetje gezond is! Er was definitief een kader wat ik geschetst had, en daar viel dit dus absoluut niet in![]()
Hoe weet je trouwens dat ik gek ben van ijsblokjes? Had ik dat verteld?.
Wat ik dus doe: ik pak een grote schenkkan (capaciteit 2.5 liter en meer), gooi die VOL met ijsblokjes tot de rand, rietjes erin en knijp dan 1 litter appelsappak erin.
Dear god
[ afbeelding ]
Ik gooi altijd ijsblokjes tussen der ferme tieten of bij haar rug. Meestal draagt ze twee tshirts; een tanktop als 'ondershirt' en daarboven nog een 'meisjemeisje'shirtquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat verhaal kennen we.Er durft naar verluidt wel eens zo'n ijsblokje 'weg te schieten' richting je vriendin.
Smiecht!quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik gooi altijd ijsblokjes tussen der ferme tieten of bij haar rug. Meestal draagt ze twee tshirts; een tanktop als 'ondershirt' en daarboven nog een 'meisjemeisje'shirt. Dan doe ik het dus in die 'onderste' laag want die zit vaak in haar broek als het koud is.
Dan helemaal in paniek der shirts uitgooien omdat ze dat ding niet te pakken krijgt
En ik weer helemaal zo:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2012 16:03:53 ]![]()
Zeg meneer Geo beetje meer respect mag ook wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou als Davy hier op hapt weten we het zeker.. en heb je een date.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nee, ben echt weg. 't is veel te mooi weer om binnen te zitten joh. Tenzij je een raamambtenaar bent zoals Happel, dan moet je bleek blijven om geloofwaardig over te komen.![]()
Teringjong ik zit binnen om te studeren, wat nou raamambtenaar ik breek je poten bij het voetbaltoernooi o wacht pussyboy kan weer niet want mammie geeft hem op zijn kloten.
![]()
.
Veel plezier jong.![]()
Dat...quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:10 schreef Helpmefok het volgende:
Teringjong ik zit binnen om te studeren, wat nou raamambtenaar ik breek je poten bij het voetbaltoernooi o wacht pussyboy kan weer niet want mammie geeft hem op zijn kloten.
![]()
.
Veel plezier jong.![]()
M'n mama.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:10 schreef Helpmefok het volgende:
![]()
.
Veel plezier jong.![]()
Ik mag god op m'n blote knietjes danken dat m'n ouders me zo (financieel) steunen in en met alles dus als ik dan 1 keer in de zoveel tijd wat terug kan doen dan doe ik dat zonder zeuren en met alle plezier.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2012 16:12:17 ]![]()
Ik nooit van m'n leven. Groene Haas elite he.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar ik ook kijk in EK of FB.\
Alleen maar mensen die een oranje kleurtje/tag wil![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2012 16:14:47 ]![]()
Ik ben korfbal kampioen. binnenkort moderatorquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik nooit van m'n leven. Groene Haas elite he.![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)e_op_het_strand.html
Er vanuitgaande dat ze hier zestien is: mag je hier als man van 23 nou opgewonden van raken of niet?.
![]()
Ik zou willlen dat ik ouders had die me financieel kunnen steunenquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
M'n mama.![]()
Ik mag god op m'n blote knietjes danken dat m'n ouders me zo (financieel) steunen in en met alles dus als ik dan 1 keer in de zoveel tijd wat terug kan doen dan doe ik dat zonder zeuren en met alle plezier..
![]()
Ik werk ook gewoon hoor, maar het scheelt me toch weer een paar duizend euro hier en daar die ik later niet meer hoef terug te betalen omdat ik 't nooit heb moeten lenen. Nu leen ik gewoon bij, omdat ik niet wil dat m'n ouders hun leuke dingen moeten laten omdat ze 3 studerende kinderen hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zou willlen dat ik ouders had die me financieel kunnen steunen.
![]()
....quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:16 schreef Helpmefok het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_op_het_strand.html
Er vanuitgaande dat ze hier zestien is: mag je hier als man van 23 nou opgewonden van raken of niet?.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
He Mike pikkentrekkert vul deze eens in: Win VVV-bonnen, taarten, een harde schijf en andere goodies *O*quote:![]()
![]()
Waarom is het zo moeilijk voor bus chauffeurs en machinisten om de fucking airco aan te zetten ipv keihard de verwarming aan te zetten.So confused when you're lost in the groove![]()
Voor wat betreft de bus kan ik je dat wel uitleggen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:26 schreef The_Groove het volgende:
Waarom is het zo moeilijk voor bus chauffeurs en machinisten om de fucking airco aan te zetten ipv keihard de verwarming aan te zetten.
In de winter mocht ik als buschauffeur nooit een warme jas aan. Met het open- en dichtslaan van de buitendeur steeds krijg je het pleuriskoud. Dus gaat de verwarming standje extreem, waardoor alle passagiers (die al 30 lagen kleding aan hebben) zich doodzweten.
In de zomer mogen we de airco (áls de bus die al heeft) eigenlijk niet gebruiken van de baas om brandstof te besparen. Zo gebeurt het dus gewoon regelmatig in Tilburg in de eftelingbus dat mensen flauwvallen van de hitte en het staan in een kleine ruimte, omdat de bus met dit weer 30 graden+ is. Alles om de diesel uit te sparen.......
.
Mooie uitzondering hierop is de RET: hun Mercedesbussen hebben compleet automatische klimaatcontrole, en ook vóór ze de Mercedessen gingen gebruiken was dit dé standaard bij RET. Buschauffeurs hebben dus geen invloed meer erop.
Win VVV-bonnen, taarten, een harde schijf en andere goodies *O* In ruil voor dit stukje bedrijfsgevoelige info deze voor me invullen SVP? Kthxbye![]()
![]()
![]()
Done leuk wereld muziek.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
He Mike pikkentrekkert vul deze eens in: Win VVV-bonnen, taarten, een harde schijf en andere goodies *O*They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik werk bij een muziekuitleen zou ik je link in dat forum droppen ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als je dat wil doen!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik werk bij een muziekuitleen zou ik je link in dat forum droppen ?!
![]()
Allang gedaan jung!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voor wat betreft de bus kan ik je dat wel uitleggen.
In de winter mocht ik als buschauffeur nooit een warme jas aan. Met het open- en dichtslaan van de buitendeur steeds krijg je het pleuriskoud. Dus gaat de verwarming standje extreem, waardoor alle passagiers (die al 30 lagen kleding aan hebben) zich doodzweten.
In de zomer mogen we de airco (áls de bus die al heeft) eigenlijk niet gebruiken van de baas om brandstof te besparen. Zo gebeurt het dus gewoon regelmatig in Tilburg in de eftelingbus dat mensen flauwvallen van de hitte en het staan in een kleine ruimte, omdat de bus met dit weer 30 graden+ is. Alles om de diesel uit te sparen.......
.
Mooie uitzondering hierop is de RET: hun Mercedesbussen hebben compleet automatische klimaatcontrole, en ook vóór ze de Mercedessen gingen gebruiken was dit dé standaard bij RET. Buschauffeurs hebben dus geen invloed meer erop.
Win VVV-bonnen, taarten, een harde schijf en andere goodies *O* In ruil voor dit stukje bedrijfsgevoelige info deze voor me invullen SVP? Kthxbye![]()
Mij wel 10 cent extra laten betalen als de stad weer is een puinhoop is maar niet de airco ff aanzetten..dieven zijn het!So confused when you're lost in the groove![]()
genieten manquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:59 schreef Paul-89 het volgende:
Dat topic over voetbalshirts helemaal naar de klote.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |