Mijn usernamequote:
Honden geven wel makkelijker mond op mond beademing.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:03 schreef DonRaja het volgende:
Er raakt hier voor een treinloket een kerel bewusteloos en dan merk je pas echt dat je in Brussel-Zuid bent. Er wordt gebeld voor EHBO/Ambulance, maar het eerst ter plaatse zijn agenten met drugshonden
Niet als ze een muilkorf hebbenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Honden geven wel makkelijker mond op mond beademing.
Maar het inderdaad ingewikkelder maar honden hebben best een lange tong.quote:
Nou nou nou dit is geen korfbal jargon hoorquote:
Ik ben zo kk gierig dat ik het nog invul ook, ook al is de kans klein dat je echt shit wegggeeftquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:02 schreef Helpmefok het volgende:
Hé jongens! Lees allemaal dit even en doe mij een plezier Win VVV-bonnen, taarten, een harde schijf en andere goodies *O*Top. Skatties van me
.
Ik ben luier dan ik gierig ben en moet mijzelf eerst aanzetten die lange openingspost te lezenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben zo kk gierig dat ik het nog invul ook, ook al is de kans klein dat je echt shit wegggeeft
Samenvatting: gratis taart.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben luier dan ik gierig ben en moet mijzelf eerst aanzetten die lange openingspost te lezen![]()
Naja voor het goede doel dan maar (een Fok! user helpen doe ik liever dan geld doneren aan Unicef)
Och och vind de vragen nu al moeilijk. Wat is goed...quote:De zojuist gehoorde muziek classificeer ik als goede muziek
Vlaaien wel?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
Ze hadden gewoon een commentbox moeten maken waar je je nick in kon vullen![]()
Ik hou niet eens van taart dus..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |