Geen idee, heb hem ooit bij zo'n verdwaalde 101barz gezien. Maar ik vind zijn tweets gewoon baas. Lekker droog, ik houd van droge humor dus ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tim Beumers is een rapper van VSOP toch
oei succes.quote:
groetjes vanuit de zonquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:51 schreef Helpmefok het volgende:
Ik word zo scheitziek van iedereen die maar van het weer kan genieten terwijl ik 14 uur per dag binnen moet zitten
Ik mag om half 6 naar buitenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:51 schreef Helpmefok het volgende:
Ik word zo scheitziek van iedereen die maar van het weer kan genieten terwijl ik 14 uur per dag binnen moet zitten
Poeh wordt wel een beetje warm hoor na paar uur onafgebroken in de zon te hebben gezeten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:51 schreef Helpmefok het volgende:
Mijn usernamequote:
Honden geven wel makkelijker mond op mond beademing.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:03 schreef DonRaja het volgende:
Er raakt hier voor een treinloket een kerel bewusteloos en dan merk je pas echt dat je in Brussel-Zuid bent. Er wordt gebeld voor EHBO/Ambulance, maar het eerst ter plaatse zijn agenten met drugshonden
Niet als ze een muilkorf hebbenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Honden geven wel makkelijker mond op mond beademing.
Maar het inderdaad ingewikkelder maar honden hebben best een lange tong.quote:
Nou nou nou dit is geen korfbal jargon hoorquote:
Ik ben zo kk gierig dat ik het nog invul ook, ook al is de kans klein dat je echt shit wegggeeftquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:02 schreef Helpmefok het volgende:
Hé jongens! Lees allemaal dit even en doe mij een plezier Win VVV-bonnen, taarten, een harde schijf en andere goodies *O*Top. Skatties van me
.
Ik ben luier dan ik gierig ben en moet mijzelf eerst aanzetten die lange openingspost te lezenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben zo kk gierig dat ik het nog invul ook, ook al is de kans klein dat je echt shit wegggeeft
Samenvatting: gratis taart.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben luier dan ik gierig ben en moet mijzelf eerst aanzetten die lange openingspost te lezen![]()
Naja voor het goede doel dan maar (een Fok! user helpen doe ik liever dan geld doneren aan Unicef)
Och och vind de vragen nu al moeilijk. Wat is goed...quote:De zojuist gehoorde muziek classificeer ik als goede muziek
Vlaaien wel?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
Ze hadden gewoon een commentbox moeten maken waar je je nick in kon vullen![]()
Ik hou niet eens van taart dus..
Heb ik dan over het emailadres heen gelezen? Tering HMF deze enquête is duidelijk boven mijn niveauquote:
quote:538 krijgt toestemming voor oranjefeesten op Museumplein
Nope.quote:
Ok, niet echt een zoetekauw of gaat het specifiek om taart?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nope.
Ik 'lust' wel die kersentaart/vlaai, maar ik ben geen liefhebber ervan, eet het dus ook nooit.
Specifiek om taart.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, niet echt een zoetekauw of gaat het specifiek om taart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |