Gewoon een algemene sportfan worden er is toch altijd wel in iets een EK/WK of groot toernooi. Dan begrijpt de baas ook wel als je dronken op werk verschijnt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik geen ek voor nodig hoor
Oh, dat sowieso niet nee. Maar zo'n wedstrijdje op woensdagavond tegen de moffen. Niets mis meequote:Op donderdag 24 mei 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik geen ek voor nodig hoor
Ja daar heb je wel een punt inquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dat sowieso niet nee. Maar zo'n wedstrijdje op woensdagavond tegen de moffen. Niets mis mee
Eerste wedstrijd groot feest op de oude voetbalclub. Onbeperkt vreten en zuipen voor drie tienen. Normaal stapavondje ben ik minimaal het driedubbele kwijt.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is dan nog wel exclusief punten ja.
ben jij dat?quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:30 schreef Typisch het volgende:
Tim Beumers @TimBeumers
Dat je je status naar single verandert omdat je wijf het uit maakt en dat ze dan die statuschange liket. Dat vind ik leuk.
Als je twitter hebt, volg deze baas. Droge dingen als:
''Op zijn minst teleurstellend dat baby poeder niet van baby's is gemaakt'' zijn dagelijkse kost.
Tim Beumers is een rapper van VSOP tochquote:
gefeliciteerd trouwensquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:30 schreef Typisch het volgende:
Tim Beumers @TimBeumers
Dat je je status naar single verandert omdat je wijf het uit maakt en dat ze dan die statuschange liket. Dat vind ik leuk.
Als je twitter hebt, volg deze baas. Droge dingen als:
''Op zijn minst teleurstellend dat baby poeder niet van baby's is gemaakt'' zijn dagelijkse kost.
ik luister nooit rapquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tim Beumers is een rapper van VSOP toch
Geen idee, heb hem ooit bij zo'n verdwaalde 101barz gezien. Maar ik vind zijn tweets gewoon baas. Lekker droog, ik houd van droge humor dus ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tim Beumers is een rapper van VSOP toch
oei succes.quote:
groetjes vanuit de zonquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:51 schreef Helpmefok het volgende:
Ik word zo scheitziek van iedereen die maar van het weer kan genieten terwijl ik 14 uur per dag binnen moet zitten
Ik mag om half 6 naar buitenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:51 schreef Helpmefok het volgende:
Ik word zo scheitziek van iedereen die maar van het weer kan genieten terwijl ik 14 uur per dag binnen moet zitten
Poeh wordt wel een beetje warm hoor na paar uur onafgebroken in de zon te hebben gezeten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:51 schreef Helpmefok het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |