Heb ik dan over het emailadres heen gelezen? Tering HMF deze enquête is duidelijk boven mijn niveauquote:
quote:538 krijgt toestemming voor oranjefeesten op Museumplein
Nope.quote:
Ok, niet echt een zoetekauw of gaat het specifiek om taart?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nope.
Ik 'lust' wel die kersentaart/vlaai, maar ik ben geen liefhebber ervan, eet het dus ook nooit.
Specifiek om taart.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, niet echt een zoetekauw of gaat het specifiek om taart?
Alle winnaars worden uitgenodigd bij HMF thuis voor een taart schanspartijquote:
Wie gaat er mee rellen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:30 schreef Tarado het volgende:
De carnavallers mogen wel op het museumplein
[..]
Dat was DonRaja's ideequote:Op donderdag 24 mei 2012 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alle winnaars worden uitgenodigd bij HMF thuis voor een taart schanspartijWel een ludieke manier om een Fok! meet te organiseren (Al vind ik je voetbal toernooi toch leuker bedacht)
Maar jij neemt toch wel wat taarten voor de winnaars mee?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat was DonRaja's ideeIk heb wel in den beginne een meet geopteerd met Cara en Kapiteintje
maar het was Don die ineens een inschrijving had gefixt
Naar het voetbal? Enquete blijft een paar daagjes online staan dus dat komt te vroegquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij neemt toch wel wat taarten voor de winnaars mee?
Staat HMF daar met 100 taarten langs de zijlijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:42 schreef Geo4kant het volgende:
Toevallig.. zouden dan alle feyenoorders winnen bij de enquete.
Collega trekt de namen dus dat gaat niet opquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:42 schreef Geo4kant het volgende:
Toevallig.. zouden dan alle feyenoorders winnen bij de enquete.
Homoquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoOoooooooooooo
BOELERS!!!!![]()
![]()
![]()
Wel hoor maar in een beetje extreem geval ben je er zelf 1.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Soms lijkt me dat wel makkelijk, dan heb je dat gezeik van die wijven niet.
Tyfus benauwd en de zon schijnt zelfs niet fel.quote:
Ik heb liever al het gezeik van alle wijven ter wereld dan een piemel in mijn mond of reetquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Soms lijkt me dat wel makkelijk, dan heb je dat gezeik van die wijven niet.
Ik ben geen boeler, daar ben ik wel over uit ondertussen met m'n 23 jaar.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel hoor maar in een beetje extreem geval ben je er zelf 1.
[..]
Tyfus benauwd en de zon schijnt zelfs niet fel.
Gatver...ik bedoel het puur emotie-technisch gezien boeler.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb liever al het gezeik van alle wijven ter wereld dan een piemel in mijn mond of reet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |