Alle winnaars worden uitgenodigd bij HMF thuis voor een taart schanspartijquote:
Wie gaat er mee rellen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:30 schreef Tarado het volgende:
De carnavallers mogen wel op het museumplein
[..]
Dat was DonRaja's ideequote:Op donderdag 24 mei 2012 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alle winnaars worden uitgenodigd bij HMF thuis voor een taart schanspartijWel een ludieke manier om een Fok! meet te organiseren (Al vind ik je voetbal toernooi toch leuker bedacht)
Maar jij neemt toch wel wat taarten voor de winnaars mee?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat was DonRaja's ideeIk heb wel in den beginne een meet geopteerd met Cara en Kapiteintje
maar het was Don die ineens een inschrijving had gefixt
Naar het voetbal? Enquete blijft een paar daagjes online staan dus dat komt te vroegquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij neemt toch wel wat taarten voor de winnaars mee?
Staat HMF daar met 100 taarten langs de zijlijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:42 schreef Geo4kant het volgende:
Toevallig.. zouden dan alle feyenoorders winnen bij de enquete.
Collega trekt de namen dus dat gaat niet opquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:42 schreef Geo4kant het volgende:
Toevallig.. zouden dan alle feyenoorders winnen bij de enquete.
Homoquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoOoooooooooooo
BOELERS!!!!![]()
![]()
![]()
Wel hoor maar in een beetje extreem geval ben je er zelf 1.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Soms lijkt me dat wel makkelijk, dan heb je dat gezeik van die wijven niet.
Tyfus benauwd en de zon schijnt zelfs niet fel.quote:
Ik heb liever al het gezeik van alle wijven ter wereld dan een piemel in mijn mond of reetquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Soms lijkt me dat wel makkelijk, dan heb je dat gezeik van die wijven niet.
Ik ben geen boeler, daar ben ik wel over uit ondertussen met m'n 23 jaar.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel hoor maar in een beetje extreem geval ben je er zelf 1.
[..]
Tyfus benauwd en de zon schijnt zelfs niet fel.
Gatver...ik bedoel het puur emotie-technisch gezien boeler.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb liever al het gezeik van alle wijven ter wereld dan een piemel in mijn mond of reet
Die tuinman kwam er ook pas "achter" na 10 jaar huwelijk en kinderenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben geen boeler, daar ben ik wel over uit ondertussen met m'n 23 jaar.
Je hebt het ooit geprobeerdquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb liever al het gezeik van alle wijven ter wereld dan een piemel in mijn mond of reet
Ik wist toen ik op invoeren klikte dat dit verkeerd uitgelegd zou wordenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt het ooit geprobeerd en vond het gezeik toch beter?
Cocksuckaaaaaahhhhhhhhquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wist toen ik op invoeren klikte dat dit verkeerd uitgelegd zou worden
Ja, dat soort verhalen geloof ik dus nooit he.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die tuinman kwam er ook pas "achter" na 10 jaar huwelijk en kinderen
Doe niet zo mal, ekte fokkers komen niet buiten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
Zat er aan te denken om zo even op het balkon te gaan liggen of in de tuinlekker heet.
Ik moet zo een uur in de trein zitten om daarna een uur college te volgenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
Zat er aan te denken om zo even op het balkon te gaan liggen of in de tuinlekker heet.
Met vrouwlief he. Je moet je seksleven uitdagend houden en je hebt er mooie speeltjes voor.quote:
Ik ook niet hijzelf ook niet denk ik.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat soort verhalen geloof ik dus nooit he.
En ik ben gister ook al buiten geweest..quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Doe niet zo mal, ekte fokkers komen niet buiten.
Meeste boelers die ik ken walgen van het idee heterosex. En dat zijn gewoon mannelijke / vrouwelijke heaumeau's en dus niet van die Ultra Gay'squote:Op donderdag 24 mei 2012 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
Die had ik een keer op school bij maatschappij leer kwamen 2 lesbi's en een homo voor de klas hun verhaal doen..
43 jaar, 2 kinderen, 20 jaar getrouwd.. toen kwam hij 'er achter' dat hij homo was.. right.
Nee, maar ik dacht jij bent hier de expert.. wilde alleen verifiëren of je het geprobeerd had en dan neem ik jouw mening aan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, maar jij wil het wel eerst proberen voordat je overtuigd bent?
Ban.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En ik ben gister ook al buiten geweest..
Haha oude wiskundeleraar van mij ook na 3 kinderen en 15 jaar huwelijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die tuinman kwam er ook pas "achter" na 10 jaar huwelijk en kinderen
Als zij van anaal houdt..quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Haha oude wiskundeleraar van mij ook na 3 kinderen en 15 jaar huwelijkWas vast een goed huwelijk
Tja DonRaja moet ook klanten binnenhalen he. Dat lukt niet altijd met enkel een presentatie...quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht jij bent hier de expert.. wilde alleen verifiëren of je het geprobeerd had en dan neem ik jouw mening aan.
Mijn comeback was al zwak, maar deze is echt slechtquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht jij bent hier de expert.. wilde alleen verifiëren of je het geprobeerd had en dan neem ik jouw mening aan.
toch drie keer sex gehad met de glazenwasserquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Haha oude wiskundeleraar van mij ook na 3 kinderen en 15 jaar huwelijkWas vast een goed huwelijk
Thanks for the nightmares brada....quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja DonRaja moet ook klanten binnenhalen he. Dat lukt niet altijd met enkel een presentatie...
Ok ok ik houd al op
Volgens mij zit je te gewoon te vissen of ik van de verkeerde kant ben, als ik hapte ging je me zeker DMén he? Vieze bilspleetatleet..quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn comeback was al zwak, maar deze is echt slecht![]()
Er zijn hier een paar klootzakken aan bbq-en en ik zit binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |