Die tuinman kwam er ook pas "achter" na 10 jaar huwelijk en kinderenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben geen boeler, daar ben ik wel over uit ondertussen met m'n 23 jaar.
Je hebt het ooit geprobeerdquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb liever al het gezeik van alle wijven ter wereld dan een piemel in mijn mond of reet
Ik wist toen ik op invoeren klikte dat dit verkeerd uitgelegd zou wordenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt het ooit geprobeerd en vond het gezeik toch beter?
Cocksuckaaaaaahhhhhhhhquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wist toen ik op invoeren klikte dat dit verkeerd uitgelegd zou worden
Ja, dat soort verhalen geloof ik dus nooit he.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die tuinman kwam er ook pas "achter" na 10 jaar huwelijk en kinderen
Doe niet zo mal, ekte fokkers komen niet buiten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
Zat er aan te denken om zo even op het balkon te gaan liggen of in de tuinlekker heet.
Ik moet zo een uur in de trein zitten om daarna een uur college te volgenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
Zat er aan te denken om zo even op het balkon te gaan liggen of in de tuinlekker heet.
Met vrouwlief he. Je moet je seksleven uitdagend houden en je hebt er mooie speeltjes voor.quote:
Ik ook niet hijzelf ook niet denk ik.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat soort verhalen geloof ik dus nooit he.
En ik ben gister ook al buiten geweest..quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Doe niet zo mal, ekte fokkers komen niet buiten.
Meeste boelers die ik ken walgen van het idee heterosex. En dat zijn gewoon mannelijke / vrouwelijke heaumeau's en dus niet van die Ultra Gay'squote:Op donderdag 24 mei 2012 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
Die had ik een keer op school bij maatschappij leer kwamen 2 lesbi's en een homo voor de klas hun verhaal doen..
43 jaar, 2 kinderen, 20 jaar getrouwd.. toen kwam hij 'er achter' dat hij homo was.. right.
Nee, maar ik dacht jij bent hier de expert.. wilde alleen verifiëren of je het geprobeerd had en dan neem ik jouw mening aan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, maar jij wil het wel eerst proberen voordat je overtuigd bent?
Ban.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En ik ben gister ook al buiten geweest..
Haha oude wiskundeleraar van mij ook na 3 kinderen en 15 jaar huwelijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die tuinman kwam er ook pas "achter" na 10 jaar huwelijk en kinderen
Als zij van anaal houdt..quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Haha oude wiskundeleraar van mij ook na 3 kinderen en 15 jaar huwelijkWas vast een goed huwelijk
Tja DonRaja moet ook klanten binnenhalen he. Dat lukt niet altijd met enkel een presentatie...quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht jij bent hier de expert.. wilde alleen verifiëren of je het geprobeerd had en dan neem ik jouw mening aan.
Mijn comeback was al zwak, maar deze is echt slechtquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht jij bent hier de expert.. wilde alleen verifiëren of je het geprobeerd had en dan neem ik jouw mening aan.
toch drie keer sex gehad met de glazenwasserquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Haha oude wiskundeleraar van mij ook na 3 kinderen en 15 jaar huwelijkWas vast een goed huwelijk
Thanks for the nightmares brada....quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja DonRaja moet ook klanten binnenhalen he. Dat lukt niet altijd met enkel een presentatie...
Ok ok ik houd al op
Volgens mij zit je te gewoon te vissen of ik van de verkeerde kant ben, als ik hapte ging je me zeker DMén he? Vieze bilspleetatleet..quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn comeback was al zwak, maar deze is echt slecht![]()
Er zijn hier een paar klootzakken aan bbq-en en ik zit binnen
Waarom zou ik daarnaar moeten vissen, je bent toch PSV-er?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij zit je te gewoon te vissen of ik van de verkeerde kant ben, als ik hapte ging je me zeker DMén he? Vieze bilspleetatleet..
quote:
Fopsurinamer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:15 schreef DonRaja het volgende:
Nog even, en dan weer 'lekker' een uurtje zaalvoetballen. Die zaal is in de winter al benauwd, dus ik vrees de temperatuur vandaag...
Idd, te druk bezig het tegendeel te bewijzen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:07 schreef The_Groove het volgende:
Ik verdenk Davy van Boelerisme. Iemand die zo druk bezig is met billen en wijven posten moet haast wel...
Waar woon je? (no homo) Ik ken exact hetzelfde verhaal namelijk ook via m'n broertjes middelbare school.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo een cocktailtje ga scoren hier op een terras, ze kunnen het dak op met hun decision board...quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fopsurinamer.Of eigenlijk ben je dan een echte he?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo een cocktailtje ga scoren hier op een terras, ze kunnen het dak op met hun decision board...
Juist niet dan he.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:18 schreef Geo4kant het volgende:
Straks trainen, hoop dat de airco goed werkt want zal warm zijn binnen..
Kan ik inkomen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:07 schreef The_Groove het volgende:
Ik verdenk Davy van Boelerisme. Iemand die zo druk bezig is met billen en wijven posten moet haast wel...
Stiekem toch wel, ik kan multitasken als een wijf.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Altijd doen man. Alsof je nu productief bent.
Je maakt jezelf wel heel verdacht he vandaag...quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stiekem toch wel, ik kan multitasken als een wijf.
Ok, ter compensatie post ik een lekker wijf:quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je maakt jezelf wel heel verdacht he vandaag...
Ardennen al heeft hij wel geluk dat het huis van Dutroux al is afgebroken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
Waar ga je naar toe? Maar nee, ik zal je niet missen.
Kluisbergen bij België, op de grens van Wallonië en vlakbij Lille en Roubaixquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
Waar ga je naar toe? Maar nee, ik zal je niet missen.
Was op een school in Culemborgquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar woon je? (no homo) Ik ken exact hetzelfde verhaal namelijk ook via m'n broertjes middelbare school.
Dutroux houdt zich meer bezig met meisjes toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ardennen al heeft hij wel geluk dat het huis van Dutroux al is afgebroken.
Dat staat toch in Charlerois?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ardennen al heeft hij wel geluk dat het huis van Dutroux al is afgebroken.
Marc Dutroux bezat zeven huizen, maar vier ervan zijn gebruikt door Dutroux voor zijn kidnappings:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |