Wat zit je nou te klagen, is misschien het 1e EK wat je volbewust meemaakt, vorige EK was je 10, toen vond je al dat oranje vast prachtigquote:
Dat was toen... Nu ben ik 14 en ga ik echt serieus over dingen nadenken manquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat zit je nou te klagen, is misschien het 1e EK wat je volbewust meemaakt, vorige EK was je 10 toen vond je al dat oranje vast prachtig
Je kan gewoon zo'n emulator downloaden, kan je alle soorten gameboy en nintendo spelen op je pc die je maar wilt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:42 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb online Pokémon Yellow gevonden![]()
http://www.playr.org/play/pokemon_-_yellow_version/1362#play
Dit is een online emulatorquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je kan gewoon zo'n emulator downloaden, kan je alle soorten gameboy en nintendo spelen op je pc die je maar wilt.
Laatst Donkey Kong Country gedownload, bazenspel
Tijdens het WK2010 had hij inmiddels de respectabele leeftijd van 12quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat zit je nou te klagen, is misschien het 1e EK wat je volbewust meemaakt, vorige EK was je 10, toen vond je al dat oranje vast prachtig
Moet je niet te vroeg mee beginnenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was toen... Nu ben ik 14 en ga ik echt serieus over dingen nadenken man
Hier ook in adam.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
whut?
Hier schijnt de zon nonstop met 30 graden.
Hagel?quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van die 3 regels vind je 'hagel' het meest vreemd?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je kan gewoon zo'n emulator downloaden, kan je alle soorten gameboy en nintendo spelen op je pc die je maar wilt.
Laatst Donkey Kong Country gedownload, bazenspel
Stormen doet het wel in tukkerland maar waar ze hagel vandaan haalt.,quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van die 3 regels vind je 'hagel' het meest vreemd?
Ooit een leuk talent tochquote:DORDRECHT -
Shayron Curiel, voetballer in dienst van FC Dordrecht, is onlangs per ongeluk op vrije voeten gekomen. Dat meldt het Openbaar Ministerie tegenover RTL.
Justitie dacht dat Curiel nog in voorarrest zat, maar na een tweede bewaring van zestig dagen stond de speler weer buiten.
Het Rotterdamse OM ging ervan uit dat hij in negentig dagen in voorarrest had gezeten, maar de eerste periode was maar vijftien dagen in plaats van de gevraagde dertig dagen. "We zijn iets te routinematig te werk gegaan", erkende een woordvoerster.
Curiel wordt verdacht van een overval op een studentenhuis in Rotterdam in januari.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |