3200m in 16 minuten moet gewoon lukken ja...quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Goed hoor. Wij moesten altijd 8x400 meter ovaal doen binnen 16 minuten. 80% van de klas haalde dat niet eensfalers. Dat is dus echt niets he.
Kan altijd nog. Zeg dat je het eerst zelf wilde proberen op te lossen maar dat het niet ging. NU kan het nog, in Juni is het vaak te laat. iig zorgen dat je 2 a 3 weken voor je laatste tentamenweek gaat mekkeren. Nu dus. Nu. Nu!quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, dan had ik dat op dat moment moeten melden enzo. Heb daar ook nog aan gedacht.
Maarja, het is allemaal flink naar de tyfus even op dit moment.
Dat snap ik, enquote:Heb al wel vanuit verschillende hoeken een baan aangeboden gekregen, maar ik trek gewoon het hele vooruitzicht van weer verhuizen en redelijk ongeschoold werk doen niet. Mede omdat ik het hier prima naar mijn zin heb.
Working on it.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kan altijd nog. Zeg dat je het eerst zelf wilde proberen op te lossen maar dat het niet ging. NU kan het nog, in Juni is het vaak te laat. iig zorgen dat je 2 a 3 weken voor je laatste tentamenweek gaat mekkeren. Nu dus. Nu. Nu!
[..]
Dat snap ik, enNijmegen
word je ook niet blij van.
No fucking way, die gast is de grootste mongool sinds inZanity.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Denken sommige mensen serieus dat ik onder IsaacCuenca post?
Nee jij post toch met AlbAnus..quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Denken sommige mensen serieus dat ik onder IsaacCuenca post?
Care. Ik ben nog steeds Paul volgens de helft.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sommige verdenken me van een 3e account lees ik via die spytool
Dat was toch nog voor je geslachtsoperatie, Pauline?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Care. Ik ben nog steeds Paul volgens de helft.
Ik had een tweede, maar nu zijn alle stemmetjes in mijn hoofd weer weg.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sommige verdenken me van een 3e account lees ik via die spytool
Is best wel een spoiler-actie van de makers om nu al te verkondigen dat ze wordt gestoken...quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:35 schreef Helpmefok het volgende:
Scarlett Johansson gaat naakt in haar nieuwe horrorfilm, waar ze in de douche meermaals gestoken wordt door een mes
mijn droomvrouwquote:
Och, EK, Tour en dan begint de voorbereiding alweer. Zomers in de oneven jaren zijn wel altijd de hel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Vreselijk dat het seizoen afgelopen is
Grappig ja.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was toch nog voor je geslachtsoperatie, Pauline?
Jojo is een tranvestite?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was toch nog voor je geslachtsoperatie, Pauline?
Joh, Dat EK wordt niets man.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Och, EK, Tour en dan begint de voorbereiding alweer. Zomers in de oneven jaren zijn wel altijd de hel.
Is er nog wel een etappe in Frankrijk?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier 24 graden.
[..]
Joh, Dat EK wordt niets man.
Heb zin in de TdF. Wordt zeer leuk. Jammer alleen van de weinige bergetappes
Ben je tenminste wel binnen een weekje af van al dat klootjesvolk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:44 schreef Cara het volgende:
als bert huntelaar op de bank zet maakt ie zichzelf volslagen belachelijk. dan is je kleine kans op volgende ronde al helemaal verkeken.
Nederland flikkert er toch snel uit, en dan moet je door de hele wijde wereld lopen en allemaal huilende flikkertjes die vbl normaal verafschuwen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet? Vind dat altijd wel mooi om te volgen.
Vind ik ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet? Vind dat altijd wel mooi om te volgen.
Lekker boeiend. Toernooi gaat dan gewoon nog door hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland flikkert er toch snel uit
Die carnavalssupporters zijn diezelfde avond nog over hun verdriet heen hoor, dan gaan ze gewoon weer lekker gezellig verder gourmetten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland flikkert er toch snel uit, en dan moet je door de hele wijde wereld lopen en allemaal huilende flikkertjes die vbl normaal verafschuwen.
het hangt tussen het gaat geweldig los of er gebeurd niets in.quote:
Ik kijk ook alles met of zonder NL dat ver komtquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Toernooi gaat dan gewoon nog door hoor.
Dat vind ik ook hoor. Alleen dat al tyfusvolk vind ik vrselijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Toernooi gaat dan gewoon nog door hoor.
Ik zal wel weer scheel zijn, er staat volgens mij 28 bij Eindhoven en 30 bij Mikey.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
30 graden in Eindhoven. Wanneer spat de lamp uiteen?
Precies.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kijk ook alles met of zonder NL dat ver komt
hoort er toch gewoon bijquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je tenminste wel binnen een weekje af van al dat klootjesvolk.
Oh Enschede sorryquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zal wel weer scheel zijn, er staat volgens mij 28 bij Eindhoven en 30 bij Mikey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |