Mwah. Zit in het tweede jaar en heb geen enkele motivatie meer om nog door te gaan, buiten dat het misschien wel een gedwongen verhaal wordt zo. Dan begint eigenlijk weer de hele teringzooi van voor af aan, met als enige grote verschil dat ik dan sowieso niet meer aan een studie ga beginnen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij haalde je hbo-diploma en besloot toen full-time AH te gaan doen?
Mijn advies: (quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Zit in het tweede jaar en heb geen enkele motivatie meer om nog door te gaan, buiten dat het misschien wel een gedwongen verhaal wordt zo. Dan begint eigenlijk weer de hele teringzooi van voor af aan, met als enige grote verschil dat ik dan sowieso niet meer aan een studie ga beginnen.
Ja, dat snap ik zelf ook wel (niet lullig bedoeld ofzo). Maar zoals ik zei wordt het misschien een gedwongen verhaal door verscherpte regelgeving waarvan ik niet op de hoogte was (eigen laksigheid). Dan ben ik echt fucked, geen idee wat ik dan met m'n leven aan moet...dramatisch gesteld.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn advies: () afmaken. Dalijk ga je stage lopen en wordt het allemaal weer een stukje leuker begrijp ik van iedereen (ik heb nooit stage hoeven lopen, overal vrijstellingen voor omdat ik zoveel werkervaring heb in elke branche waar ik terecht kom
). En zonder papiertje wordt het écht lastig, hoewel ik hier en daar wel mensen ken die het zonder gered hebben.
Desondanks is mét nog altijd beter.
Same story bro.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik zelf ook wel (niet lullig bedoeld ofzo). Maar zoals ik zei wordt het misschien een gedwongen verhaal door verscherpte regelgeving waarvan ik niet op de hoogte was (eigen laksigheid). Dan ben ik echt fucked, geen idee wat ik dan met m'n leven aan moet...dramatisch gesteld.
Gedwongen verhaal als in: kan niet meer studeren door:quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik zelf ook wel (niet lullig bedoeld ofzo). Maar zoals ik zei wordt het misschien een gedwongen verhaal door verscherpte regelgeving waarvan ik niet op de hoogte was (eigen laksigheid). Dan ben ik echt fucked, geen idee wat ik dan met m'n leven aan moet...dramatisch gesteld.
Gymquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:44 schreef PizzaGeit het volgende:
Hallo
Bijna doodgegaan bij gym vanmiddag
Moesten we ook nog eens gaan sprinten voor punt
Gedwongen als in ik mag de opleiding niet meer vervolgen. En nog een keer beginnen zit er dan sowieso niet meer in, ben 23 en heb al een flinke studieschuld staan door eigen falen. Ooit zal je dan moeten toegeven dat het misschien wel allemaal niks voor jou is geweest.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gedwongen verhaal als in: kan niet meer studeren door:
A) geboorte kind bij je (seks)partner
B) je wordt uit huis getyft
C) langstudeerdersboete
D) Gaat je geen flikker aan
?
Haal je je propedeuse niet? In dat geval kan ik je helpen. Kom even langs bij mijn oom in de praktijk en laat registreren op brief dat je een depressie hebt gehad. Huisartsenstempel erop --> extra jaar wegens persoonlijke omstandigheden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Gedwongen als in ik mag de opleiding niet meer vervolgen. En nog een keer beginnen zit er dan sowieso niet meer in, ben 23 en heb al een flinke studieschuld staan door eigen falen. Ooit zal je dan moeten toegeven dat het misschien wel allemaal niks voor jou is geweest.
Maargoed, wat dan? Ben verhuisd om gemotiveerd aan een studie te beginnen, horizonverbreding enzo. Maar als ik straks met alleen een HAVO papiertje de arbeidsmarkt op moet is dat a) kut en b) het meest logische is om dan weer in mijn geboortestad te gaan wonen. Dat trek ik echt niet.
Goed, ik kreeg dit allemaal vorige week pas min of meer te horen. Toen kwam hemelvaartsdag enzo en ben ik lekker naief dagenlang naar de klote gegaan. Komt deze week weer dubbel zo hard terug. Slaap ook voor geen meter meer
Ja gym is ook tof, maar niet bij 30 gradenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gymleukste vak ter wereld. Ballen met 130km/h naar mijn gymleraar gooien die niet wist dat ik pitcher was bij Neptunus, om vervolgens zwaar hard te gaan kafferen of ik wel goed bij mijn kokosnoot was
![]()
Ik ga het dan ook niet doen vanavond.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:46 schreef ZeeOtter het volgende:
Sporten met dit weer is sowieso niet te doen.
Goed hoor. Wij moesten altijd 8x400 meter ovaal doen binnen 16 minuten. 80% van de klas haalde dat niet eensquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja gym is ook tof, maar niet bij 30 graden
Alsnog een 10 gehaald voor sprinten
Tsja, dan had ik dat op dat moment moeten melden enzo. Heb daar ook nog aan gedacht.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Haal je je propedeuse niet? In dat geval kan ik je helpen. Kom even langs bij mijn oom in de praktijk en laat registreren op brief dat je een depressie hebt gehad. Huisartsenstempel erop --> extra jaar wegens persoonlijke omstandigheden..
Dan is het goed. Hopelijk niet een volgeling van Davy.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een PSV'er met - TOT NU TOE - potentie.
3200m in 16 minuten moet gewoon lukken ja...quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Goed hoor. Wij moesten altijd 8x400 meter ovaal doen binnen 16 minuten. 80% van de klas haalde dat niet eensfalers. Dat is dus echt niets he.
Kan altijd nog. Zeg dat je het eerst zelf wilde proberen op te lossen maar dat het niet ging. NU kan het nog, in Juni is het vaak te laat. iig zorgen dat je 2 a 3 weken voor je laatste tentamenweek gaat mekkeren. Nu dus. Nu. Nu!quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, dan had ik dat op dat moment moeten melden enzo. Heb daar ook nog aan gedacht.
Maarja, het is allemaal flink naar de tyfus even op dit moment.
Dat snap ik, enquote:Heb al wel vanuit verschillende hoeken een baan aangeboden gekregen, maar ik trek gewoon het hele vooruitzicht van weer verhuizen en redelijk ongeschoold werk doen niet. Mede omdat ik het hier prima naar mijn zin heb.
Working on it.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kan altijd nog. Zeg dat je het eerst zelf wilde proberen op te lossen maar dat het niet ging. NU kan het nog, in Juni is het vaak te laat. iig zorgen dat je 2 a 3 weken voor je laatste tentamenweek gaat mekkeren. Nu dus. Nu. Nu!
[..]
Dat snap ik, enNijmegen
word je ook niet blij van.
No fucking way, die gast is de grootste mongool sinds inZanity.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Denken sommige mensen serieus dat ik onder IsaacCuenca post?
Nee jij post toch met AlbAnus..quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Denken sommige mensen serieus dat ik onder IsaacCuenca post?
Care. Ik ben nog steeds Paul volgens de helft.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sommige verdenken me van een 3e account lees ik via die spytool
Dat was toch nog voor je geslachtsoperatie, Pauline?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Care. Ik ben nog steeds Paul volgens de helft.
Ik had een tweede, maar nu zijn alle stemmetjes in mijn hoofd weer weg.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sommige verdenken me van een 3e account lees ik via die spytool
Is best wel een spoiler-actie van de makers om nu al te verkondigen dat ze wordt gestoken...quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:35 schreef Helpmefok het volgende:
Scarlett Johansson gaat naakt in haar nieuwe horrorfilm, waar ze in de douche meermaals gestoken wordt door een mes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |