Nu krijg ik vieze beelden in mijn hoofd, stohooopquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ik denk niet aan ezels die Angel-Joy ontmaagden...
Goed ideequote:Op woensdag 23 mei 2012 17:35 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
grapje, maar nu ga ik echt studeren of ik faal weer
Ik ken je niet eens, maar is goed hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:36 schreef Arcadia het volgende:
Lutserusertopickaap2.0slowchat
Angel-Joy staat ook op mijn schijtlijst
Ik heb een goed geheugen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ken je niet eens, maar is goed hoor.
Dat gehaat op angelquote:
Het is geen gehaat, heb haar veel ruzie zien maken en meestal op een kinderachtige manier. Als je met haar een normale discussie probeerde aan te gaan, "OH LOL IK BEN 15 JAAR, WAAROM GA JE IN DISCUSSIE MET EEN 15 JARIGE." En dan gaat ze hier zeuren over dat mensen trollenquote:
Jij bent dit keer degene die ruzie maakt..quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Het is geen gehaat, heb haar veel ruzie zien maken en meestal op een kinderachtige manier. Als je met haar een normale discussie probeerde aan te gaan, "OH LOL IK BEN 15 JAAR, WAAROM GA JE IN DISCUSSIE MET EEN 15 JARIGE." En dan gaat ze hier zeuren over dat mensen trollen, is goed met jou.
Ik wou heel fel reageren, maar toen zag ik dat hij van jezelf kwam.quote:
Tuurlijk, en wanneer ik wel een discussie voer, is het: waar bemoei jij je mee, je bent pas 15quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Het is geen gehaat, heb haar veel ruzie zien maken en meestal op een kinderachtige manier. Als je met haar een normale discussie probeerde aan te gaan, "OH LOL IK BEN 15 JAAR, WAAROM GA JE IN DISCUSSIE MET EEN 15 JARIGE." En dan gaat ze hier zeuren over dat mensen trollen, is goed met jou.
Er staat toch duidelijk schijtlijst, dit is geen ruzie maken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij bent dit keer degene die ruzie maakt..
Nee, maar je hoeft mij toch ook niet persoonlijk iets aan te doen om op mijn schijtlijst te komen, of mis ik nu iets? OP gaf zelf aan "mensen die je niet mag".quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk, en wanneer ik wel een discussie voer, is het: waar bemoei jij je mee, je bent pas 15
Dus tsjah, en ik heb jou nooit wat aangedaan of wel?
Zal kunnen, maar ik zie geen verband tussen hoe ik doe tegen andere, dat iets met jou te maken heeft.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, maar je hoeft mij toch ook niet persoonlijk iets aan te doen om op mijn schijtlijst te komen, of mis ik nu iets? OP gaf zelf aan "mensen die je niet mag".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |