One luv :Squote:Op woensdag 23 mei 2012 16:44 schreef SnooP-DogG het volgende:
[..]
Miss voor jouw wel ja! Noem me geen hater baby je kent me niet eens <3
Een meisje van 19 geloof ik, ze komt er zo wel bij babelen (overal waar ik iets zeg komt zij en probeert ze me te dissen, maar dat lukt haar niet altijd)quote:
Sarcasme of?quote:
Oh ik vind je niet bijzonder vervelend hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Tevens heb ik een hekel aan alle modjes en admins, maar dat is wederzijds
Hoi schatje enzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Tevens heb ik een hekel aan alle modjes en admins, maar dat is wederzijds
Dus wel een beetje vervelendquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Oh ik vind je niet bijzonder vervelend hoor
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:52 schreef rosepetals het volgende:
Er is wel een user die ik echt niet mag, maar weet het niet meer
Is het die ene?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:52 schreef rosepetals het volgende:
Er is wel een user die ik echt niet mag, maar weet het niet meer
Haha als ik hem zie posten dan weet ik het wel weerquote:
Die sowieso.quote:
een manquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:53 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha als ik hem zie posten dan weet ik het wel weer
Ohhh ga ik zeggenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:52 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Chocolatebear heb ik niet graag meer
lots of love xmequote:Op woensdag 23 mei 2012 16:54 schreef wittepoeder het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan meloewa
x x terug enzo nolesbi maar ik heb nog steeds een hekel aan jequote:
?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:52 schreef sinbaddebanaan het volgende:
Op jou, ik schijt je echt helemaal onder hoor
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:56 schreef wittepoeder het volgende:
[..]
x x terug enzo nolesbi maar ik heb nog steeds een hekel aan je
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:53 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha als ik hem zie posten dan weet ik het wel weer
ahw, zo denk ik er ook bij jou over!quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:57 schreef rosepetals het volgende:
Als je een hekel hebt aan Meloewa ben je wel beetje weird. Hoe kun je nou een hekel hebben aan Meloewa.
Bingo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
Het ligt niet aan jou maar aan mijquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:56 schreef Meloewa het volgende:
[..], zo kan ik niet slapen vannacht hoor!
Ze wil haar naam niet zeggen, die bitch!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:57 schreef rosepetals het volgende:
Als je een hekel hebt aan Meloewa ben je wel beetje weird. Hoe kun je nou een hekel hebben aan Meloewa.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:59 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Bingo.
maybe in another lifetimeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Photoshop of extreme pushup?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:01 schreef AppelCake het volgende:
- Ralf Mackenbach
- TS
- Patty brard
- Patricia Paay
- Wilders
Succes Met Jullie Nachtmerry's:
[ afbeelding ]
ByeBye
Dat is liefquote:
Een user van FOK!, die zichzelf heel wat vindt omdat hij rechten studeert.quote:
Awhhquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:05 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Dat is lief
*krast namen op shitlist door*
Triest datquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Een user van FOK!, die zichzelf heel wat vindt omdat hij rechten studeert.
En mij uitschelden via de dm met moeilijke woorden
Als jij nu ook je gewoon normaal gedroeg zou je ook niet met iedereen ruzie hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Een user van FOK!, die zichzelf heel wat vindt omdat hij rechten studeert.
En mij uitschelden via de dm met moeilijke woorden
Meerdere users hebben een hekel aan hem hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:06 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Triest dat![]()
Wie scheldt jou nou uit?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:59 schreef wittepoeder het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou maar aan mij
Iedereen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als jij nu ook je gewoon normaal gedroeg zou je ook niet met iedereen ruzie hebben.
Ik denk ook altijd dat hij een hekel aan mij heeftquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:08 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Als ik het andersom bekijk, ik weet wel zeker dat Chocolatebear een hekel aan mij heeft.
Dan zijn we al met tweequote:Op woensdag 23 mei 2012 17:08 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik denk ook altijd dat hij een hekel aan mij heeft
goed genoegquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon vaak niet met elkaar mee eens, hoef ik nog geen hekel aan jou te hebben
Ja ik lees het nu.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:12 schreef Alborz het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar dacht dat het alleen betrekking op Fok had.
natuurlijk niet, haten op meisjes is zielig, zeker van dezelfde leeftijdscategoriequote:
Ik vind hem niet onaardig tho.quote:
Dat is waarquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
natuurlijk niet, haten op meisjes is zielig, zeker van dezelfde leeftijdscategorie
Samen huilen anders?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:15 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar tja wat doe je eraan
dit wordt echt weer zo'n Fok! relatie.quote:
Dit gaat hij vast teruglezen via de spytool.quote:
geniaalquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:14 schreef imanidiot het volgende:
Mensen op een shit list zetten kost energie, en die eer ga ik ze niet geven.
Huilen is voor mietjes, tenzij je in je ballen ben geschopt.quote:
Niks, gewoon elkaar negeren?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:15 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar tja wat doe je eraan
oke dat mag... hoe zit ie eruit?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:15 schreef leetzors het volgende:
Ik heb wel een bangalijst, maar schijtlijst doe ik niet aan.
en als een meisje je lul erafbijt tijdens het pijpenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:17 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Huilen is voor mietjes, tenzij je in je ballen ben geschopt.
Haha, misschien welquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dit gaat hij vast teruglezen via de spytool.
We komen echt over als sukkels zo
Dan zie je aankomen als echte man.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en als een meisje je lul erafbijt tijdens het pijpen
Of tenzij je kat sterftquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:17 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Huilen is voor mietjes, tenzij je in je ballen ben geschopt.
NEIN! dan denk je aan de leuke dingen en glimlach jequote:
je wil poepsex met haarquote:
*Snikquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:19 schreef TrippleDistilled het volgende:
Ik haat iedereen, imbecielen.
Kijk mij ruig zijn.
quote:
Cry moar.quote:
groot gelijk, mijn vrindquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ze lijkt op Esmé Bianco van GoT, sinds die scènes staat Sinos nu ook op mijn bangalijst.
't is niet eerlijkquote:
lurn 2 spel Inglisjquote:
Niet wetenquote:
Newfagsquote:
Neeeeeeeequote:
t'is toch sinepedraap?quote:
ik troll nooit!quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik mag jou, tot dat je vorige keer met mij ging trollen
Ja hoor, aardige knul. Maar deed iets wat ik niet tof vond, wil daar helaas niet over uitwijden.quote:
Ik weet niet meer welkequote:Op woensdag 23 mei 2012 17:26 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ik troll nooit!anders geef ff link naar het topic :p
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welke
Maar je zei dingen als: je werd ontmaagd door jouw stiefvader, vader, een geit of weet ik het
en dat neem je serieusquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welke
Maar je zei dingen als: je werd ontmaagd door jouw stiefvader, vader, een geit of weet ik het
Doe ik ook niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en dat neem je serieus9999999999999999
Hij reflecteerde gewoon zijn fantasie op je, trek et je niet aanquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
Maar hij trollde dus wel met mij.
ojaa nu herinner ik het me weer... ik wou gwn aandachtquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welke
Oké begrijpelijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ojaa nu herinner ik het me weer... ik wou gwn aandacht
Whehequote:Op woensdag 23 mei 2012 17:29 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Hij reflecteerde gewoon zijn fantasie op je, trek et je niet aan
ik denk niet aan ezels die Angel-Joy ontmaagden...quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké begrijpelijk
Geen hekel aan jou.
[..]
Whehe![]()
Nee, maar had het over jouquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ik denk niet aan ezels die Angel-Joy ontmaagden...
Ja, ik ben Frank's bitchquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je benoemt hem in een topic dat gaat over een schijtlijst? Ik ruik hier een bromance.
...quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:32 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Nee, maar had het over jou
Nu krijg ik vieze beelden in mijn hoofd, stohooopquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ik denk niet aan ezels die Angel-Joy ontmaagden...
Goed ideequote:Op woensdag 23 mei 2012 17:35 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
grapje, maar nu ga ik echt studeren of ik faal weer
Ik ken je niet eens, maar is goed hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:36 schreef Arcadia het volgende:
Lutserusertopickaap2.0slowchat
Angel-Joy staat ook op mijn schijtlijst
Ik heb een goed geheugen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ken je niet eens, maar is goed hoor.
Dat gehaat op angelquote:
Het is geen gehaat, heb haar veel ruzie zien maken en meestal op een kinderachtige manier. Als je met haar een normale discussie probeerde aan te gaan, "OH LOL IK BEN 15 JAAR, WAAROM GA JE IN DISCUSSIE MET EEN 15 JARIGE." En dan gaat ze hier zeuren over dat mensen trollenquote:
Jij bent dit keer degene die ruzie maakt..quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Het is geen gehaat, heb haar veel ruzie zien maken en meestal op een kinderachtige manier. Als je met haar een normale discussie probeerde aan te gaan, "OH LOL IK BEN 15 JAAR, WAAROM GA JE IN DISCUSSIE MET EEN 15 JARIGE." En dan gaat ze hier zeuren over dat mensen trollen, is goed met jou.
Ik wou heel fel reageren, maar toen zag ik dat hij van jezelf kwam.quote:
Tuurlijk, en wanneer ik wel een discussie voer, is het: waar bemoei jij je mee, je bent pas 15quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Het is geen gehaat, heb haar veel ruzie zien maken en meestal op een kinderachtige manier. Als je met haar een normale discussie probeerde aan te gaan, "OH LOL IK BEN 15 JAAR, WAAROM GA JE IN DISCUSSIE MET EEN 15 JARIGE." En dan gaat ze hier zeuren over dat mensen trollen, is goed met jou.
Er staat toch duidelijk schijtlijst, dit is geen ruzie maken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij bent dit keer degene die ruzie maakt..
Nee, maar je hoeft mij toch ook niet persoonlijk iets aan te doen om op mijn schijtlijst te komen, of mis ik nu iets? OP gaf zelf aan "mensen die je niet mag".quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk, en wanneer ik wel een discussie voer, is het: waar bemoei jij je mee, je bent pas 15
Dus tsjah, en ik heb jou nooit wat aangedaan of wel?
Zal kunnen, maar ik zie geen verband tussen hoe ik doe tegen andere, dat iets met jou te maken heeft.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, maar je hoeft mij toch ook niet persoonlijk iets aan te doen om op mijn schijtlijst te komen, of mis ik nu iets? OP gaf zelf aan "mensen die je niet mag".
Nee, heb het eenmalig gezien in KLB en 1 keer in US. Is inderdaad niet boeiend, je bent best een aardige meid, maar dat is echt een fucked up manier om een discussie te beeindigenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zal kunnen, maar ik zie geen verband tussen hoe ik doe tegen andere, dat iets met jou te maken heeft.
Tevens heb ik dat: waarom ga je in discussie met een 15 jarige, maar een keer gebruikt in US.
Nouja, boeiend
Er zitten een reden achter.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, heb het eenmalig gezien in KLB en 1 keer in US. Is inderdaad niet boeiend, je bent best een aardige meid, maar dat is echt een fucked up manier om een discussie te beeindigen
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Madame-paon mensen stalken ,VBL belachelijk maken en lachen om mensen die een keer een spelfout maken maar vervolgens bij admins gaan lopen janken al ze zelf een het onderwerp is.
Wees gerust, het boeit me echt niks wat een of andere koene jongeman van mij vindt omdat ik kritisch ben over zijn vriendinnetje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:55 schreef AppelCake het volgende:
Oke Arcadia staat op mijn schijtlijstje
Heb ik inderdaad niet gezien, maar die mensen vind ik net zo idioot als ik het zou zien hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Er zitten een reden achter.
In US was ik echt kwaad omdat zij mij een hele, maar dan ook een hele rare dm heb gestuurd, dus had geen zin meer, maar goed.
Ook wel een beetje hypocriet als je dan nooit ziet als users dan zeggen: je weet van niks, je bent 15.
En ik kan best een discussie voeren als het nodig is hoor.
ok...quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik bedoelde geen seksuele of intieme relatie, maar op vriendschappelijk niveau.
Ja, maar dat noemde je nou net nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wees gerust, het boeit me echt niks wat een of andere koene jongeman van mij vindt omdat ik kritisch ben over zijn vriendinnetje.
[..]
Heb ik inderdaad niet gezien, maar die mensen vind ik net zo idioot als ik het zou zien hoor. Wat betreft Joa, ik heb met haar gepraat, als het goed is hoort ze nu normaal te doen tegen jou. Als dat niet zo is, je kan me altijd DMen.
Ik vind jou lief, sorryquote:
hij moet weer aandachtquote:
Ik geef graag aandacht weg.quote:
Nee man, hij is real en lachen met die gastquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:21 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik voeg aan schijtlijst toe: Gulmez
omdat troll
Is hij echt real? Ook met die shirt uittrekken in Mc Do?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee man, hij is real en lachen met die gast
Dat gaat me wel iets te verquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:21 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Zullen we zoenen zometeen in het parkje
Die jongen mag dan niet de meest belezen kerel zijn, hij is wel goudeerlijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:22 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Is hij echt real? Ook met die shirt uittrekken in Mc Do?
Als het echt waar is dan neem ik m'n woorden terug, heb niets tegen hem maar dacht dat hij iedereen trolldequote:Op woensdag 23 mei 2012 18:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Die jongen mag dan niet de meest belezen kerel zijn, hij is wel goudeerlijk
Heb jij ook die DM gekregen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:24 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Als het echt waar is dan neem ik m'n woorden terug, heb niets tegen hem maar dacht dat hij iedereen trollde![]()
Lijkt wel een chille gozer dan ja
ectoquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:52 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Chocolatebear heb ik niet graag meer
Waarom heb je zo een hekel aan deze succesvolle mensen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Buiten het schijthuis zoals ik al eerder vermeldde deze mensen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom vechten danquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:16 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waarom heb je zo een hekel aan deze succesvolle mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |