Nu krijg ik vieze beelden in mijn hoofd, stohooopquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ik denk niet aan ezels die Angel-Joy ontmaagden...
Goed ideequote:Op woensdag 23 mei 2012 17:35 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
grapje, maar nu ga ik echt studeren of ik faal weer
Ik ken je niet eens, maar is goed hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:36 schreef Arcadia het volgende:
Lutserusertopickaap2.0slowchat
Angel-Joy staat ook op mijn schijtlijst
Ik heb een goed geheugen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ken je niet eens, maar is goed hoor.
Dat gehaat op angelquote:
Het is geen gehaat, heb haar veel ruzie zien maken en meestal op een kinderachtige manier. Als je met haar een normale discussie probeerde aan te gaan, "OH LOL IK BEN 15 JAAR, WAAROM GA JE IN DISCUSSIE MET EEN 15 JARIGE." En dan gaat ze hier zeuren over dat mensen trollenquote:
Jij bent dit keer degene die ruzie maakt..quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Het is geen gehaat, heb haar veel ruzie zien maken en meestal op een kinderachtige manier. Als je met haar een normale discussie probeerde aan te gaan, "OH LOL IK BEN 15 JAAR, WAAROM GA JE IN DISCUSSIE MET EEN 15 JARIGE." En dan gaat ze hier zeuren over dat mensen trollen, is goed met jou.
Ik wou heel fel reageren, maar toen zag ik dat hij van jezelf kwam.quote:
Tuurlijk, en wanneer ik wel een discussie voer, is het: waar bemoei jij je mee, je bent pas 15quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Het is geen gehaat, heb haar veel ruzie zien maken en meestal op een kinderachtige manier. Als je met haar een normale discussie probeerde aan te gaan, "OH LOL IK BEN 15 JAAR, WAAROM GA JE IN DISCUSSIE MET EEN 15 JARIGE." En dan gaat ze hier zeuren over dat mensen trollen, is goed met jou.
Er staat toch duidelijk schijtlijst, dit is geen ruzie maken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij bent dit keer degene die ruzie maakt..
Nee, maar je hoeft mij toch ook niet persoonlijk iets aan te doen om op mijn schijtlijst te komen, of mis ik nu iets? OP gaf zelf aan "mensen die je niet mag".quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk, en wanneer ik wel een discussie voer, is het: waar bemoei jij je mee, je bent pas 15
Dus tsjah, en ik heb jou nooit wat aangedaan of wel?
Zal kunnen, maar ik zie geen verband tussen hoe ik doe tegen andere, dat iets met jou te maken heeft.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, maar je hoeft mij toch ook niet persoonlijk iets aan te doen om op mijn schijtlijst te komen, of mis ik nu iets? OP gaf zelf aan "mensen die je niet mag".
Nee, heb het eenmalig gezien in KLB en 1 keer in US. Is inderdaad niet boeiend, je bent best een aardige meid, maar dat is echt een fucked up manier om een discussie te beeindigenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zal kunnen, maar ik zie geen verband tussen hoe ik doe tegen andere, dat iets met jou te maken heeft.
Tevens heb ik dat: waarom ga je in discussie met een 15 jarige, maar een keer gebruikt in US.
Nouja, boeiend
Er zitten een reden achter.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, heb het eenmalig gezien in KLB en 1 keer in US. Is inderdaad niet boeiend, je bent best een aardige meid, maar dat is echt een fucked up manier om een discussie te beeindigen
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Madame-paon mensen stalken ,VBL belachelijk maken en lachen om mensen die een keer een spelfout maken maar vervolgens bij admins gaan lopen janken al ze zelf een het onderwerp is.
Wees gerust, het boeit me echt niks wat een of andere koene jongeman van mij vindt omdat ik kritisch ben over zijn vriendinnetje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:55 schreef AppelCake het volgende:
Oke Arcadia staat op mijn schijtlijstje
Heb ik inderdaad niet gezien, maar die mensen vind ik net zo idioot als ik het zou zien hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Er zitten een reden achter.
In US was ik echt kwaad omdat zij mij een hele, maar dan ook een hele rare dm heb gestuurd, dus had geen zin meer, maar goed.
Ook wel een beetje hypocriet als je dan nooit ziet als users dan zeggen: je weet van niks, je bent 15.
En ik kan best een discussie voeren als het nodig is hoor.
ok...quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik bedoelde geen seksuele of intieme relatie, maar op vriendschappelijk niveau.
Ja, maar dat noemde je nou net nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wees gerust, het boeit me echt niks wat een of andere koene jongeman van mij vindt omdat ik kritisch ben over zijn vriendinnetje.
[..]
Heb ik inderdaad niet gezien, maar die mensen vind ik net zo idioot als ik het zou zien hoor. Wat betreft Joa, ik heb met haar gepraat, als het goed is hoort ze nu normaal te doen tegen jou. Als dat niet zo is, je kan me altijd DMen.
Ik vind jou lief, sorryquote:
hij moet weer aandachtquote:
Ik geef graag aandacht weg.quote:
Nee man, hij is real en lachen met die gastquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:21 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik voeg aan schijtlijst toe: Gulmez
omdat troll
Is hij echt real? Ook met die shirt uittrekken in Mc Do?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee man, hij is real en lachen met die gast
Dat gaat me wel iets te verquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:21 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Zullen we zoenen zometeen in het parkje
Die jongen mag dan niet de meest belezen kerel zijn, hij is wel goudeerlijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:22 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Is hij echt real? Ook met die shirt uittrekken in Mc Do?
Als het echt waar is dan neem ik m'n woorden terug, heb niets tegen hem maar dacht dat hij iedereen trolldequote:Op woensdag 23 mei 2012 18:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Die jongen mag dan niet de meest belezen kerel zijn, hij is wel goudeerlijk
Heb jij ook die DM gekregen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:24 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Als het echt waar is dan neem ik m'n woorden terug, heb niets tegen hem maar dacht dat hij iedereen trollde![]()
Lijkt wel een chille gozer dan ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |