quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:53 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha als ik hem zie posten dan weet ik het wel weer
ahw, zo denk ik er ook bij jou over!quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:57 schreef rosepetals het volgende:
Als je een hekel hebt aan Meloewa ben je wel beetje weird. Hoe kun je nou een hekel hebben aan Meloewa.
Bingo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
Het ligt niet aan jou maar aan mijquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:56 schreef Meloewa het volgende:
[..], zo kan ik niet slapen vannacht hoor!
Ze wil haar naam niet zeggen, die bitch!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:57 schreef rosepetals het volgende:
Als je een hekel hebt aan Meloewa ben je wel beetje weird. Hoe kun je nou een hekel hebben aan Meloewa.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:59 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Bingo.
maybe in another lifetimeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Photoshop of extreme pushup?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:01 schreef AppelCake het volgende:
- Ralf Mackenbach
- TS
- Patty brard
- Patricia Paay
- Wilders
Succes Met Jullie Nachtmerry's:
[ afbeelding ]
ByeBye
Dat is liefquote:
Een user van FOK!, die zichzelf heel wat vindt omdat hij rechten studeert.quote:
Awhhquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:05 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Dat is lief
*krast namen op shitlist door*
Triest datquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Een user van FOK!, die zichzelf heel wat vindt omdat hij rechten studeert.
En mij uitschelden via de dm met moeilijke woorden
Als jij nu ook je gewoon normaal gedroeg zou je ook niet met iedereen ruzie hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Een user van FOK!, die zichzelf heel wat vindt omdat hij rechten studeert.
En mij uitschelden via de dm met moeilijke woorden
Meerdere users hebben een hekel aan hem hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:06 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Triest dat![]()
Wie scheldt jou nou uit?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:59 schreef wittepoeder het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou maar aan mij
Iedereen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als jij nu ook je gewoon normaal gedroeg zou je ook niet met iedereen ruzie hebben.
Ik denk ook altijd dat hij een hekel aan mij heeftquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:08 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Als ik het andersom bekijk, ik weet wel zeker dat Chocolatebear een hekel aan mij heeft.
Dan zijn we al met tweequote:Op woensdag 23 mei 2012 17:08 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik denk ook altijd dat hij een hekel aan mij heeft
goed genoegquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon vaak niet met elkaar mee eens, hoef ik nog geen hekel aan jou te hebben
Ja ik lees het nu.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:12 schreef Alborz het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar dacht dat het alleen betrekking op Fok had.
natuurlijk niet, haten op meisjes is zielig, zeker van dezelfde leeftijdscategoriequote:
Ik vind hem niet onaardig tho.quote:
Dat is waarquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
natuurlijk niet, haten op meisjes is zielig, zeker van dezelfde leeftijdscategorie
Samen huilen anders?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:15 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar tja wat doe je eraan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |