Charleroi zonder S volgens mij daaro. Maar hij had een paar huizen, waarvan de bekendste idd diequote:
Stond, en Dutroux heeft het nog een laatste keer mogen bekijken ook voordat het werd afgebrokenquote:
Welke? Zoek ff op youtube op alsjeblieft. Wel goed kijken of het de goede is he.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wil diegene die die kut-reclame van Spa CitrOEn heeft gemaakt wurgen.![]()
Klopt, zonder s... Is trouwens al enkele malen gekozen tot lelijkste plek van België, en dat wil wat zeggen...quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Charleroi zonder S volgens mij daaro. Maar hij had een paar huizen, waarvan de bekendste idd die
Maar die school was dus in Culemborg, zelfde?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wil diegene die die kut-reclame van Spa CitrOEn heeft gemaakt wurgen.![]()
Nope andere.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar die school was dus in Culemborg, zelfde?
Zo hoort het.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:40 schreef Helpmefok het volgende:
WTF ik bel net mijn baas "kan ik zondag vrij krijgen" geeft hij me de komende drie weekenden vrij![]()
Hij is je ook al zat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:40 schreef Helpmefok het volgende:
WTF ik bel net mijn baas "kan ik zondag vrij krijgen" geeft hij me de komende drie weekenden vrij![]()
Zeker met dit weer is zo'n HMF binnen niet te houden. Z'n vriendin stopt zelfs ijsblokjes in haar poentje om hem maar enigszins normaal te krijgen hoorde ik net van 'm.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:44 schreef Happel het volgende:
Gewoon, omdat het kan.
[..]
Hij is je ook al zat.
Ik belde of ik morgen moest werken, zegt ie nee, je begint om 9 uur. KUT, had nooit moeten bellenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:40 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker met dit weer is zo'n HMF binnen niet te houden. Z'n vriendin stopt zelfs ijsblokjes in haar poentje om hem maar enigszins normaal te krijgen hoorde ik net van 'm.
GAST WTF daar is serbian film niets bijquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker met dit weer is zo'n HMF binnen niet te houden. Z'n vriendin stopt zelfs ijsblokjes in haar poentje om hem maar enigszins normaal te krijgen hoorde ik net van 'm.
Gewoon niet bellen. Is je baas z'n verantwoordelijkheid om jou te laten weten of je moet werken aangezien je op oproepbasis werkt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik belde of ik morgen moest werken, zegt ie nee, je begint om 9 uur. KUT, had nooit moeten bellen
Je vertelt 't me net zelf in de DM man.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
GAST WTF daar is serbian film niets bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2012 15:52:11 ]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik belde of ik morgen moest werken, zegt ie nee, je begint om 9 uur. KUT, had nooit moeten bellen
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je vertelt 't me net zelf in de DM man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja alles geprobeerd wat een beetje gezond is! Er was definitief een kader wat ik geschetst had, en daar viel dit dus absoluut niet inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe weet je trouwens dat ik gek ben van ijsblokjes? Had ik dat verteld?.
Wat ik dus doe: ik pak een grote schenkkan (capaciteit 2.5 liter en meer), gooi die VOL met ijsblokjes tot de rand, rietjes erin en knijp dan 1 litter appelsappak erin.
Dear god![]()
Ja, dat verhaal kennen we.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja alles geprobeerd wat een beetje gezond is! Er was definitief een kader wat ik geschetst had, en daar viel dit dus absoluut niet in![]()
Hoe weet je trouwens dat ik gek ben van ijsblokjes? Had ik dat verteld?.
Wat ik dus doe: ik pak een grote schenkkan (capaciteit 2.5 liter en meer), gooi die VOL met ijsblokjes tot de rand, rietjes erin en knijp dan 1 litter appelsappak erin.
Dear god
[ afbeelding ]
Ik gooi altijd ijsblokjes tussen der ferme tieten of bij haar rug. Meestal draagt ze twee tshirts; een tanktop als 'ondershirt' en daarboven nog een 'meisjemeisje'shirtquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat verhaal kennen we.Er durft naar verluidt wel eens zo'n ijsblokje 'weg te schieten' richting je vriendin.
Smiecht!quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik gooi altijd ijsblokjes tussen der ferme tieten of bij haar rug. Meestal draagt ze twee tshirts; een tanktop als 'ondershirt' en daarboven nog een 'meisjemeisje'shirt. Dan doe ik het dus in die 'onderste' laag want die zit vaak in haar broek als het koud is.
Dan helemaal in paniek der shirts uitgooien omdat ze dat ding niet te pakken krijgt
En ik weer helemaal zo:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2012 16:03:53 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |