gebeurt vaker met bastaardsquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn naam lijkt op een anagram van Ariel Sharon
Ze hebben de verkeerde Bavariajurkjes aanquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ek hits.. carnaval troep.. en toch!
kan ik deze wel waarderen
djumboquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben de verkeerde Bavariajurkjes aan
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:23 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die rechtse op de foto's
Godsamme moet altijd zo tering hard lachen om jou posts.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:31 schreef Helpmefok het volgende:
Godverdomme kan die regenbui niet eens over Rotterdam trekken altijd dat oosten van het land wat maar teringmazzel heeft stelletje klerelijers krijg toch de bloedkanker wat en bloedkankerzooi
Godverdomme gaat dat amsterdamliefhebbende tuig ook nog eens zitten lachen om het leed van deze havenslaaf die zich godversedomme de tering werkt in de containerbouw, alsof dat zij de regen hebben uitgevonden in dat amsterdam zo kut is het hier ik zweer het je, ikke ikke en rotterdam kan stikken, het enige wanneer ze regen kennen krijgen als ze beginnen te wennen aan het weer want dan is het lekkere weer ze niet meer gegund met die vuile teringamsterdammers en die kloteregen die ze nu maar weer in het oosten van 't land laten pleuren omdat ze zelf te druk zijn met op terassies zitten het is toch godverdomme niet normaal en wij maar werken in de haven en centen verdienen die in den haag worden verdeeld en in amsterdam uitgegeven aan regenbuien is toch godverdomme niet normaalquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Godsamme moet altijd zo tering hard lachen om jou posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |