Zeg meneer Geo beetje meer respect mag ook wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou als Davy hier op hapt weten we het zeker.. en heb je een date.
Dat...quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:10 schreef Helpmefok het volgende:
Teringjong ik zit binnen om te studeren, wat nou raamambtenaar ik breek je poten bij het voetbaltoernooi o wacht pussyboy kan weer niet want mammie geeft hem op zijn kloten.
![]()
.
Veel plezier jong.
M'n mama.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:10 schreef Helpmefok het volgende:
Teringjong ik zit binnen om te studeren, wat nou raamambtenaar ik breek je poten bij het voetbaltoernooi o wacht pussyboy kan weer niet want mammie geeft hem op zijn kloten.
![]()
.
Veel plezier jong.
Ik nooit van m'n leven. Groene Haas elite he.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar ik ook kijk in EK of FB.\
Alleen maar mensen die een oranje kleurtje/tag wil![]()
Ik ben korfbal kampioen. binnenkort moderatorquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik nooit van m'n leven. Groene Haas elite he.
Ik zou willlen dat ik ouders had die me financieel kunnen steunenquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
M'n mama.![]()
Ik mag god op m'n blote knietjes danken dat m'n ouders me zo (financieel) steunen in en met alles dus als ik dan 1 keer in de zoveel tijd wat terug kan doen dan doe ik dat zonder zeuren en met alle plezier.
Ik werk ook gewoon hoor, maar het scheelt me toch weer een paar duizend euro hier en daar die ik later niet meer hoef terug te betalen omdat ik 't nooit heb moeten lenen. Nu leen ik gewoon bij, omdat ik niet wil dat m'n ouders hun leuke dingen moeten laten omdat ze 3 studerende kinderen hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zou willlen dat ik ouders had die me financieel kunnen steunen.
....quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:16 schreef Helpmefok het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_op_het_strand.html
Er vanuitgaande dat ze hier zestien is: mag je hier als man van 23 nou opgewonden van raken of niet?.
He Mike pikkentrekkert vul deze eens in: Win VVV-bonnen, taarten, een harde schijf en andere goodies *O*quote:
Voor wat betreft de bus kan ik je dat wel uitleggen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:26 schreef The_Groove het volgende:
Waarom is het zo moeilijk voor bus chauffeurs en machinisten om de fucking airco aan te zetten ipv keihard de verwarming aan te zetten.
Done leuk wereld muziek.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
He Mike pikkentrekkert vul deze eens in: Win VVV-bonnen, taarten, een harde schijf en andere goodies *O*
ik werk bij een muziekuitleen zou ik je link in dat forum droppen ?quote:
Als je dat wil doen!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik werk bij een muziekuitleen zou ik je link in dat forum droppen ?
Allang gedaan jung!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voor wat betreft de bus kan ik je dat wel uitleggen.
In de winter mocht ik als buschauffeur nooit een warme jas aan. Met het open- en dichtslaan van de buitendeur steeds krijg je het pleuriskoud. Dus gaat de verwarming standje extreem, waardoor alle passagiers (die al 30 lagen kleding aan hebben) zich doodzweten.
In de zomer mogen we de airco (áls de bus die al heeft) eigenlijk niet gebruiken van de baas om brandstof te besparen. Zo gebeurt het dus gewoon regelmatig in Tilburg in de eftelingbus dat mensen flauwvallen van de hitte en het staan in een kleine ruimte, omdat de bus met dit weer 30 graden+ is. Alles om de diesel uit te sparen.......
.
Mooie uitzondering hierop is de RET: hun Mercedesbussen hebben compleet automatische klimaatcontrole, en ook vóór ze de Mercedessen gingen gebruiken was dit dé standaard bij RET. Buschauffeurs hebben dus geen invloed meer erop.
Win VVV-bonnen, taarten, een harde schijf en andere goodies *O* In ruil voor dit stukje bedrijfsgevoelige info deze voor me invullen SVP? Kthxbye![]()
genieten manquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:59 schreef Paul-89 het volgende:
Dat topic over voetbalshirts helemaal naar de klote.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |