SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 23-05-2012 08:13:12 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Het is je vergeven. Maar van andere mensen zou ik het niet erg vinden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou sorry hoor, dat ik niet in mijn jurkje kom!
Dat vat ik op als een ja.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Maar van andere mensen zou ik het niet erg vinden.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:50 schreef Muis006 het volgende:
Je hebt mij niet eens gezien.
Misschien ben ik wel het liefdeskind van TubGirl en Goatse.
Ik weet wel dat er genoeg andere vrouwen komen om naar te kijken hoorquote:
Dat is het enige nadeel van deze meet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:55 schreef Muis006 het volgende:
Over 48 uur ben ik gewoon al in Rotjeknor.
Sterker nog, dan gaan we al bijna etenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:55 schreef Muis006 het volgende:
Over 48 uur ben ik gewoon al in Rotjeknor.
Poepig of gewoon shit?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat deel van Rotjeknor is sowieso poepig
Echt...
Nu vraag je me details die ik echt niet weetquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:57 schreef Muis006 het volgende:
Die sate he, zit die op stokkies?
Ik ben geen kei (understatement) in het vlees van de stokkies halen
quote:
MAAR DE ONZEKERHEID.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu vraag je me details die ik echt niet weet
Heb bij Henk wel eens saté gegeten mèt stokkies, maar ook een keertje zonder (de laatste keer met Goodbye samen kregen we zonder stokjes). Dus afwachten maarEn anders haalt je monneer of ik het wel voor je van de stokkies. Al heb je met mij kans dat je saté dan tegen het plafond gaat...
Als ik sate meteen van het stokje moet eten, kan je me na het eten niet meer onderscheiden van Franklin.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan dat prima van stokjes halen. Maar dan zit het wel direct in mijn mond. Zo werkt dat bij saté.
Weet ik nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:04 schreef Muis006 het volgende:
Komt die marathonloper ook donderdag?
Gewoon, voor het geval dat.
Die blijft 5 seconden twijfelen en loopt dan door naar de volgende kroegquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet ik niet
Al denk ik niet dat er een overvallert naar binnen durft donderdag hoor
Ik hou niet van gehaktballenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:05 schreef indaha het volgende:
Ik ga gewoon voor de ballen, geen gedonder met stokkies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Als henk 'het dondert en het bliksemt' draait komt dat vanzelf goed bij eenf linke bierdouche.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:40 schreef Peter het volgende:
Ik kom vanaf een middagje strandHeeft er iemand after-sun bij zich?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als henk 'het dondert en het bliksemt' draait komt dat vanzelf goed bij eenf linke bierdouche.
ik denk dat ik te weinig bierdouches heb gehadquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:38 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Greyyssss![]()
Jij gaat in ieder geval niet voor gek lopenvermoed dat ik eerder voor gek loop of beter gezegd voor vlek..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik neem aan dat jij wel zo verstandig bent geweest even te checken of men daar gemiddeld een beetje normaal naar buiten komt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ze komt hooguit héél oranje naar buitenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat jij wel zo verstandig bent geweest even te checken of men daar gemiddeld een beetje normaal naar buiten komt
Ik ga gewoon op hem zitten. Niemand die dat overleeftquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:04 schreef Muis006 het volgende:
Komt die marathonloper ook donderdag?
Gewoon, voor het geval dat.
Ik zou wel challenge accepted willen zeggen..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:40 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon op hem zitten. Niemand die dat overleeft
Gemiddeld welquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Mag de kleur zelf niet kiezen dus die kans is aanwezig.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:20 schreef Peter het volgende:
[..]
Ze komt hooguit héél oranje naar buiten. Dat kan deze avond toch best?
IK VIND JOU STOM !quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:00 schreef iBenny het volgende:
Ik ben er helaas donderdag niet bij.
Hopelijk hebben jullie het wel leuk donderdag
quote:
Oh, kijk, dat is een ander verhaal! hahah.. ik schrok al!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]wilde het al een tijdje en durfde niet.
Dit is voor een fotoshoot en dus krijg je een bij je haarkleur passende kleur, lijkt me een goed idee
Jullie mogen zelf beoordelen of het ook zo is.
Dan ben ik degene die jou steeds een slokje geeft en daarna je kin afdroogt met een doekjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben donderdag die ene die dr glas niet fatsoenlijk op kan tillen wegens spierpijn!
Lief!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan ben ik degene die jou steeds een slokje geeft en daarna je kin afdroogt met een doekje
Zullen we naast elkaar gaan zitten? Dan vallen die van mij niet zo op.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:47 schreef Oognip het volgende:
En ik ben diegene met wallen tot aan haar knieën
Nou, lijkt me gezelligquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zullen we naast elkaar gaan zitten? Dan vallen die van mij niet zo op.![]()
En kunnen we het hebben over keuteltjes, boertjes en nachtvoedingen.
Ben je nu nog aan het werk dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:56 schreef franklop het volgende:
de meter slaat nu uit naar 80% niet komen
nee maar moest vandaag al op tijd weg en morgen moet ik zelfs eerder weg, dus alles schuift opquote:
Ik heb ff gemist waarom je niet aan slapen toe komt dan voor donderdag?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben diegene met luciferstokjes tussen haar oogleden.![]()
![]()
Of misschien wel diegene die al hyperend over haar slaap heen rondwappert.
Limoncellooooooooooquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben degene die iedereen probeert aan de shotjes te krijgen!
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ben degene die nu gaat slapen omdattie anders morgen (weer) als zombie op het werk rondstruikeld.
Op TV wel, maar dan begint het feesten pasquote:
Oh, dan hoef je niet zo hard te proberen bij mijquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Shotjes.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja ik zat aan werk te denkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze moet wachten tot ze de laatste fles van de dag kan geven, net als ik
Licor 43, apfelkorn, appelsap, slagroom en kaneel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Appeltaartje? Die ken ik niet. Vertel
Volgens mij moet zij er maar 4 per dag en dan alleen overdag. Ik doe er 9quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zat aan werk te denken![]()
Om de hoeveel uur moet Cat nog flessen dan? 's Nachts ook?
Hmmm, klinkt.. ehh.. apart!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Licor 43, apfelkorn, appelsap, slagroom en kaneel.
en lekkerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Licor 43, apfelkorn, appelsap, slagroom en kaneel.
Oh maar dan kan ze gewoon slapen toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij moet zij er maar 4 per dag en dan alleen overdag. Ik doe er 9
Ik hoorde Jedward vanavond heel het liedje over cumshot zingenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:23 schreef ElisaB het volgende:
Hij op TV bij Knevel & Van den Brink zegt: "Bla, bla, bla... de gut feeling... bla, bla." Ik verstond echt iets anders, maar die man praat dan ook zó onduidelijk
Eejmoosjie. Vanwege de ESF denk ikquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:25 schreef Greys het volgende:
Oh maar dan kan ze gewoon slapen toch?![]()
Cat, waarom ga je instorten dan donderdag? Vertel vertel!
Dat kan ook niet kloppenquote:Ik hoorde Jedward vanavond heel het liedje over cumshot zingen
Omdat ik al 2 dagen na middernacht naar bed ga en de kittenwekker om 6 uur weer roept.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar dan kan ze gewoon slapen toch?![]()
Cat, waarom ga je instorten dan donderdag? Vertel vertel!
Ow ja, dawast!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eejmoosjie. Vanwege de ESF denk ikOf om jouw jurkje
Maar dat laatste zal wel niet, want ze heeft maar één oog
Nou hup, naar bed danquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat ik al 2 dagen na middernacht naar bed ga en de kittenwekker om 6 uur weer roept.En tussendoor doe ik werkdagen van 9 tot 12 uur. 2 uur reistijd per dag, plus drie tot vier keer flessen á 45 minuten per keer, you do the math. Morgen daggie vrij maar ook vroeg op + DA bezoek, donderdag om 6 uur uit bed, flessen, werken, flessen, rijden, ESFfen en om ???? uur erin, ik ben daar niet zo goed in.
![]()
![]()
En nu had ik de laatste fles wat eerder gegeven maar waren de rotzakkies zo lief met 7 man op schoot aan het spelen dat ik weer een half uur langer op ben gebleven.
Maar ik heb bijna 2 keer zoveel kittens.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja mam.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou hup, naar bed danNu!
En heb je morgen veel te doen naast het DA bezoek? Kan je tussendoor niet een lekker Ingetje doen dan een uurtje?
Ik zou het doenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja mam.![]()
Ik ben niet goed in Ingetjes, maar ik zou er morgen zomaar eentje kunnen doen.
Je doet wat?!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dump ze gewoon met de kont volgesmeerd met melk
Ik smeer de kont met een likje melk en leg ze bij mammapoezzzz.quote:
Dat gebeurt voordien.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet veel van katten, maar mij lijkt dat je de melk aan de voorkant moet inbrengen.
Nu wil je vast geen kitten meer van me.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Oké... misschien moet je nu inderdaad echt in bed duiken, Cat.
Mop, al blijf je nog heel de nacht wakkerquote:
Staat die al op je meeneemlijst?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Mop, al blijf je nog heel de nacht wakker
Maar dan niet instorten donderdag he, dan ga ik peper in je bipsebaps proppen.
Kunnen we afspreken dat wij dan éérst gaan zoenenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:42 schreef Greys het volgende:
Mop, al blijf je nog heel de nacht wakker
Maar dan niet instorten donderdag he, dan ga ik peper in je bipsebaps proppen.
Superleuk!quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:05 schreef Fred_B het volgende:
Ik moet nog even checken hoe laat de trein gaat, dus ik weet het nog niet voor het eten.
Maar in elk geval zijn we er normaal gesproken bij 's avonds. 'We' dat zijn dus mijn vrouw en ik
Ik was vanochtend 4 kilo lichter dan gisterochtend.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi! Terug uit UK en klaar voor morgen! Iemand nog een tip hoe ik 5 kg kan afvallen voor die tijd?.
Enfin, ik ben tevens de Bob ().
Amputeer een ledemaatquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi! Terug uit UK en klaar voor morgen! Iemand nog een tip hoe ik 5 kg kan afvallen voor die tijd?.
Enfin, ik ben tevens de Bob ().
Doe eens!quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik was vanochtend 4 kilo lichter dan gisterochtend.
Wil je mijn lijstje hebben? Misschien werkt het voor jou ook.
Ik doe gewoon coupe ravagequote:Op woensdag 23 mei 2012 09:10 schreef Oognip het volgende:
Ik weet nog niet of ik mijn haar los of in een staart zal doenWat een dilemma.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik was vanochtend 4 kilo lichter dan gisterochtend.
Wil je mijn lijstje hebben? Misschien werkt het voor jou ook.
Doe het los en neem een elastiekje meequote:Op woensdag 23 mei 2012 09:10 schreef Oognip het volgende:
Ik weet nog niet of ik mijn haar los of in een staart zal doenWat een dilemma.
Goed ideequote:
ik ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:17 schreef Goodbye het volgende:
Oh, schijt hoor, ik ga morgen lekker van het buffetje genieten!
Je begint met een koffie verkeerd met 150 ml warme halfvolle biologische melk.quote:
Toch lijkt het me gezonder om op een langzamere manier af te vallenquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik was ook enigszins verbaasd dat mijn weegschaal vanochtend vond dat ik 4 kilo minder woog dan gisteren.
Maar moraal van het verhaal: prop er iig zoveel mogelijk gezonde voedingsstoffen is. Dat vindt je lichaam fijn. En veel drinken. Hoop dat ik dan morgen ook nog steeds mn armen kan bewegen, want dat nieuwe schema was best zwaar en mn armen voelen nog steeds een beetje dof.
Doe een jurkje aan!quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga vanmiddag eens opzoek naar wat attributenen een lichte broek... Geen zin om in die hitte in een spijkerbroek rond te hobbelen!
Doe ik ook!quote:
Dat zijn rokken, geen jurkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dus alle Schotten die een kilt dragen zijn nichten?
Neeequote:Op woensdag 23 mei 2012 10:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat jij een meid was![]()
(aan je naam te zien). Er gaat een wereld voor me open
Ik snap het nuquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
NeeeHet is PatriQue, dus Patriek. Oke?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, mijn moeder denkt dat ik naar het songfestival zelf ga
Voor het buffet wordt het toch iets te krap, want ik kom vanaf het werk rechtstreeks uit Brussel. Ik zie jullie dan wel als het echte werk begintquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Superleuk!
Kan je het vanmorgen laten weten of jullie wel of niet mee eten? Want dan wordt er met het inkopen rekening mee gehouden met 2 personen extra.
Je kunt vanaf Rotterdam CS de metro nemen richting eh... Den Haag geloof ik (). En als je dan halte Melanchtonweg uitstapt dan is het maar 4 minuten lopen naar de kroeg. Als je uitstapt, loopt terug langs het spoor van waar je vandaan kwam! En dan hoor je ons vanzelf
Jij denkt dat Elies de ballen van Henk niet als het echte werk ziet?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor het buffet wordt het toch iets te krap, want ik kom vanaf het werk rechtstreeks uit Brussel. Ik zie jullie dan wel als het echte werk begint
Is er verder nog iets dan? Na de ballen ben ik er weer weg van hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:38 schreef Muis006 het volgende:
Jij denkt dat Elies de ballen van Henk niet als het echte werk ziet?
Dan trek je alleen je gestolen kleding aan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Mag er gerookt worden in t halve maatje? Niet dat ik rook, maar dan trek ik betaalde kleding niet aan
Nee, maar heb een vestje die niet in de wasmachine kan... dus dan liever geen rookwalm erinquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan trek je alleen je gestolen kleding aan?
Je zal wel bepaalde kleding bedoelen ipv betaalde zoals je schreefquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, maar heb een vestje die niet in de wasmachine kan... dus dan liever geen rookwalm erin
OH.... hahahahaahah! Dat zag ik niet, en las in jouw post: geslotenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je zal wel bepaalde kleding bedoelen ipv betaalde zoals je schreef
Whehehequote:Op woensdag 23 mei 2012 12:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OH.... hahahahaahah! Dat zag ik niet, en las in jouw post: gesloten_________________!!
Nope. Alleen buiten op het terrasquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Mag er gerookt worden in t halve maatje? Niet dat ik rook, maar dan trek ik betaalde kleding niet aan
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je zal wel bepaalde kleding bedoelen ipv betaalde zoals je schreef
Ik zou voor de zekerheid eerst een bak koffie nemenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, ik ga eens even naar een intakegesprek nieuwe opleiding
hoezo?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid eerst een bak koffie nemen
Ik!!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en qua afvallen... ik ben gewoon nog dik en vreet als een varken en zuip als een droge spons.
Wie doet mee?
Ikquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en qua afvallen... ik ben gewoon nog dik en vreet als een varken en zuip als een droge spons.
Wie doet mee?
Ik niet. Matigheid is my middle name en bovendien vindt mijn beeb het wel prettig als ik mezelf 's nachts thuisbrengquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie doet mee?
ik niet, ik kan veel op maar zeik ook alles weer uit ipv dat ik het absorbeerquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie doet mee?
Nee hoor Fred! En anders hebben wij wel een wappervlagje ofzo voor jequote:Op woensdag 23 mei 2012 12:18 schreef Fred_B het volgende:
Ik val morgen toch niet heel erg uit de toon als ik gewoon in vrij normale kleding kom?
Oke!quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor het buffet wordt het toch iets te krap, want ik kom vanaf het werk rechtstreeks uit Brussel. Ik zie jullie dan wel als het echte werk begint
Awwwwquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:18 schreef franklop het volgende:
Sorry mensen, voor mij is defenitief een no-go!
Geniet maar extra van mn 10 euro voor het eten
Leukquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat een heul blauw jurkje aan doe!
Mijn meneer moet ook nuchter Songfestivallen dus je bent niet alleenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:57 schreef BrandX het volgende:
nou ik heb nog eens zitten kijken, maar openbaar vervoer is voor mij echt geen doen, of ik moet om 23.00 al weg gaan, of ik moet 25 euro taxigeld betalen
Dus geen biertje voor mij, maar dat geeft niets
het scheelt mij al met al de gehele dag gewoon ruim 3 uur reistijd en dat is mij heeeeeeeeel wat waard
nee joh, veels te veel werk voor jouquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Awwww![]()
Maar wil je die 10 eu niet teruggestort hebben dan?
Waarom zijn jullie dan ook begonnen met de fles te geven?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh het gaat niet om het werk hoor, dat doe ik graag voor jequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:53 schreef franklop het volgende:
[..]
nee joh, veels te veel werk voor jou
Omdat de kittens die ze opvangen het anders zonder moeder niet reddenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie dan ook begonnen met de fles te geven?
Ik zeg toch, teveel werk!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh het gaat niet om het werk hoor, dat doe ik graag voor je
Ik weet alleen niet of Henk er al eten voor ingeslagen heeft inmiddelsMoet ik dat even voor je navragen?
Muis heeft stickers en een stift jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
Heej Grey krijgen we nou morgen ook allemaal nammbuttons/stickers op?
Ik moet nuchter blijven, dus denk dat het met het hyperen wel mee gaat vallenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk
En het rode hoofd er bij krijg je vanzelf van het hyperen![]()
Ik ben bang dat ik je aan ga steken, sorryquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik moet nuchter blijven, dus denk dat het met het hyperen wel mee gaat vallen.
Zit het in de familie?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik je aan ga steken, sorry
Uhuh, ergens héél diep in je moet het er zitten en ik ga het naar boven halen morgenquote:
Moeten we daarvoor een nummertje trekken?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie doet mee?
Me tooquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik moet nuchter blijven, dus denk dat het met het hyperen wel mee gaat vallen.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Muis heeft stickers en een stift ja![]()
Degenen die het echt niet willen hoeven niet uiteraard, maar het is na zo'n meet altijd zo jammer dat de volgende dag dan mensen tegen elkaar posten op het forum 'wie was jij nou??? "@ '.
Ook je echte naamquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Me too
Al ben ik van mezelf nog wel springerig geloof ik
[..]Ml-etje past vast wel op die button
Omdat ze geen mama hebben en anders doodgaan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie dan ook begonnen met de fles te geven?
"Zus van Greys", moet genoeg zijn!quote:
Huh? En is ie ook weer IN de kom nu dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:14 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb mijn schouder uit de kom getjoept per ongeluk en nu doet mijn hele arm pijn
Beter is het morgen over
Ja ik heb hem zelf even teruggeduwdquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? En is ie ook weer IN de kom nu dan?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik heb hem zelf even teruggeduwd
Hij was er maar een stukje uit (ik was aan het uitrekken en voelde het op tijd) dus hij schoot er zo weer in, maar toch auw
Als je dit leest en je weet niet dat het over een arm gaat, is het heel raarquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik heb hem zelf even teruggeduwd
Hij was er maar een stukje uit (ik was aan het uitrekken en voelde het op tijd) dus hij schoot er zo weer in, maar toch auw
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je dit leest en je weet niet dat het over een arm gaat, is het heel raar.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je dit leest en je weet niet dat het over een arm gaat, is het heel raar.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:22 schreef Oognip het volgende:
Gatver MuisLijkt me niet zo'n lekker gevoel
Ik hoef trouwens toch niet zo op de tijd te letten, want de nachtflessen zijn eraf! De kittens groeien goed genoeg (op 1 na, die is met coordinator mee).
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:34 schreef Greys het volgende:
"Nee hoor die schermen zijn er morgen niet, want jullie mensen lijken me niet de types die in de tuin van de buren gaan staan zeiken".
Oh gelukkigquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie doet mee?
en dan is het in nederland ook nogquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:05 schreef Greys het volgende:
Alvast voor de vakantieplanning... data Eurovisie 2013 :D
Vast even blokkeren voor volgend jaar!
Doen we weer een FOK!meet!
quote:
Ik moet ook lachen om mijn eigen grap, treurig hequote:
Ja, dit keer was Azerbeidzjan iets te furrrr, maar Amsterdam moet net kunnen volgend jaar iddquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en dan is het in nederland ook nog
quote:Morgen, donderdag, is de buienkans klein. Vanuit het (noord)oosten stroomt er wat drogere lucht binnen. Alleen langs de Belgische grens is een buitje nog niet helemaal uit te sluiten. De zon domineert echter het weerbeeld volledig en het wordt opnieuw een warme dag. Het is donderdag ook prima strandweer, met maxima rond een graad of 22. In de middag kan het afkoelen wanneer er een zeewind opsteekt. In het binnenland wordt het opnieuw zomers warm, met 25 tot 28 graden.
Van harte welkom hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:06 schreef moemoe het volgende:
Een meet is wel heul lang geleden voor mij.
Swets blijft een ovb, die komt misschien na zijn werk langs maar bekijkt dat morgen pas.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:09 schreef tombolafan het volgende:
Moemoe kan dan eten ipv franklop
hoe zit het met al die ovb eigenlijk??
ja 2 maar zag ik net, ik lette niet opquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Swets blijft een ovb, die komt misschien na zijn werk langs maar bekijkt dat morgen pas.
Ik ga even kijken wie er nog meer ovb staan.
Hoe komen jullie dan aan al die moederloze kittensquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat ze geen mama hebben en anders doodgaan?
Vrijwilliger worden bij de dierenopvang.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Hoe komen jullie dan aan al die moederloze kittens
Die hoort bij Swetsquote:
Die worden gevangen door de dierenbeschermingquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Hoe komen jullie dan aan al die moederloze kittens
moemoe is een zequote:Op woensdag 23 mei 2012 15:15 schreef tombolafan het volgende:
En als moemoe blijft eten kan ie geld naar franklop storten toch?
En ik heb kittens met een mooderpoes erbij (die niet wild is) maar moeder geeft te weinig melk dus ik moet ze bijvoeren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die worden gevangen door de dierenbeschermingIk ben dus gastgezin. De kittens die ik nu heb hadden wel een moeder, maar zij was wild. De kleintjes hebben ze gevangen, de moeder is niet gelukt. De kittens worden nu groot gebracht met de fles zodat ze een goed huisje kunnen vinden ipv het straatleven en zich niet voort kunnen planten
mooderpoezen geven sowieso weinig melkquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik heb kittens met een mooderpoes erbij (die niet wild is) maar moeder geeft te weinig melk dus ik moet ze bijvoeren.
Zo, ben je weer helemaal bij.
oh sorry moemoe ik zit mobielquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
moemoe is een ze
En ik geloof dat frank wilde dat JJdJ een extra sparerib kon eten voor zijn geld
Ja ik vind het ook fijn! Want op de plek van het 'gele' scherm is het dan sowieso helemaal open. En aan de bovenkant. Misschien is een stukkie schaduw wel lekker, maar hij heeft zo'n terras-dak-doek dat open en dicht kanquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:24 schreef Muis006 het volgende:
Boh het is WARM.
Gelukkig dat die schermen morgen niet staandan wordt het helemaal een sauna.
Ook met de meisjes?quote:
Jurkjequote:Op woensdag 23 mei 2012 15:37 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik ga dus mooi geen spijkerbroek aan doen. Had er gister eentje aan, nou, ik verging van de hitte zo ongeveer!
Is wel het plan, maar dan gewoon met bloten benen. Wilde eerst een soort van indianenjurkje aan doen, maar die is te kort daarvoor. Misschien kan ik wel het "ceintuur" er af halen en om een ander jurkje doen. Vanavond maar eens even mijn kast inspecterenquote:
Ik doe ook gewoon blote benen. Ik wilde van het weekend een huidskleurige panty kopen maar toen zag ik de weersvoorspellingenquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is wel het plan, maar dan gewoon met bloten benen. Wilde eerst een soort van indianenjurkje aan doen, maar die is te kort daarvoor. Misschien kan ik wel het "ceintuur" er af halen en om een ander jurkje doen. Vanavond maar eens even mijn kast inspecteren.
Tijdens de halve finale is er sowieso een invasie van posters hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:39 schreef Travel. het volgende:
Het zal morgen wel rustig zijn op de esf fok.
Ben ik ineens onterfd, of schamen jullie je voor mij of zoquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:16 schreef Greys het volgende:
Bwehehehe maar daar loopt er nog eentje van rond
Onze andere zus!
Wat heb ik toch nog een hoop verrassingen voor Henk in pettoquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:34 schreef Greys het volgende:
(...) hij zei "Nee hoor die schermen zijn er morgen niet, want jullie mensen lijken me niet de types die in de tuin van de buren gaan staan zeiken".
Oh ja ik zie hetquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:48 schreef Muis006 het volgende:
Greees, XM heur naam staat verkeerd in de OP.
FixedTquote:
Ja dat is veel te warmquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:53 schreef Muis006 het volgende:
Doe je laarzen aan? Is dat niet werrem?
Knutsel ze
Gek wiefquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat is veel te warm
Maar anders vind ik dat er teveel bloot is met dat jurkieOndanks de temperaturen.
Ik spoor niet.
Oh gelukkig, ik was niet de enige die daar aan moest denkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
FixedT
Slierten en bonken... ik weet het niet hoor Greys. Wordt dat niet een beetje teveel van het goede? Owkee, het thema is ROOD / wit / blauw / oranje, maar je hoéft niet perse alles te tonen. Er mag best iets te raden overblijven hoor
Daar kan je niets aan doen; dat is...quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh gelukkig, ik was niet de enige die daar aan moest denken![]()
![]()
.
Je bent echt gek, neem in ieder geval een paar slippertjes mee, voor het geval je je toch bedenkt!quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat is veel te warm
Maar anders vind ik dat er teveel bloot is met dat jurkieOndanks de temperaturen.
Ik spoor niet.
Het werk is op, serieus waar. Werken met dit heerlijk weer is verschrikkelijk, maar al helemaal als je moet gaan lopen zoeken naar werk.quote:
Nou ja, qua tekst misschienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb al twee zussen, een dominante moeder, vrijwel alleen tantes en drie oma's (waarvan eentje dood is). Praat me niet van opsluiting met vrouwen!
quote:quote:quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu snap ik het homo-zijn stukken beter
mijn meerdere dacht dat ik laarzen aan hadquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb melkflessen to the max and frankly dear, I don't give a damn. Als het je stoort, kijk je maar een andere kant op.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
moemoe is een ze
En ik geloof dat frank wilde dat JJdJ een extra sparerib kon eten voor zijn geld
Ow nee hequote:Op woensdag 23 mei 2012 16:24 schreef Greys het volgende:
Oh en jongens... ik durf het bijna niet te zeggen... maar in de generale repetitie van vanmiddag klonk Joan alsof ze morgen alleen nog maar hees kan fluisteren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |