Voor het buffet wordt het toch iets te krap, want ik kom vanaf het werk rechtstreeks uit Brussel. Ik zie jullie dan wel als het echte werk begintquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Superleuk!
Kan je het vanmorgen laten weten of jullie wel of niet mee eten? Want dan wordt er met het inkopen rekening mee gehouden met 2 personen extra.
Je kunt vanaf Rotterdam CS de metro nemen richting eh... Den Haag geloof ik (). En als je dan halte Melanchtonweg uitstapt dan is het maar 4 minuten lopen naar de kroeg. Als je uitstapt, loopt terug langs het spoor van waar je vandaan kwam! En dan hoor je ons vanzelf
Jij denkt dat Elies de ballen van Henk niet als het echte werk ziet?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor het buffet wordt het toch iets te krap, want ik kom vanaf het werk rechtstreeks uit Brussel. Ik zie jullie dan wel als het echte werk begint
Is er verder nog iets dan? Na de ballen ben ik er weer weg van hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:38 schreef Muis006 het volgende:
Jij denkt dat Elies de ballen van Henk niet als het echte werk ziet?
Dan trek je alleen je gestolen kleding aan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Mag er gerookt worden in t halve maatje? Niet dat ik rook, maar dan trek ik betaalde kleding niet aan
Nee, maar heb een vestje die niet in de wasmachine kan... dus dan liever geen rookwalm erinquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan trek je alleen je gestolen kleding aan?
Je zal wel bepaalde kleding bedoelen ipv betaalde zoals je schreefquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, maar heb een vestje die niet in de wasmachine kan... dus dan liever geen rookwalm erin
OH.... hahahahaahah! Dat zag ik niet, en las in jouw post: geslotenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je zal wel bepaalde kleding bedoelen ipv betaalde zoals je schreef
Whehehequote:Op woensdag 23 mei 2012 12:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OH.... hahahahaahah! Dat zag ik niet, en las in jouw post: gesloten_________________!!
Nope. Alleen buiten op het terrasquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Mag er gerookt worden in t halve maatje? Niet dat ik rook, maar dan trek ik betaalde kleding niet aan
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je zal wel bepaalde kleding bedoelen ipv betaalde zoals je schreef
Ik zou voor de zekerheid eerst een bak koffie nemenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, ik ga eens even naar een intakegesprek nieuwe opleiding
hoezo?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid eerst een bak koffie nemen
Ik!!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en qua afvallen... ik ben gewoon nog dik en vreet als een varken en zuip als een droge spons.
Wie doet mee?
Ikquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en qua afvallen... ik ben gewoon nog dik en vreet als een varken en zuip als een droge spons.
Wie doet mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |