Van het NSF van vorig jaar kwamen ook foto's op facebook, was dat zo'n drama dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:29 schreef Greys het volgende:
Maar da's in het geval van die overzichtsfoto van iedereen die naar het scherm zit te kijken best veel werk, dan moet je 30 man gaan vragenIk weet ook even niet wat daar nou handig mee is. De afspraak was dat we niemand zomaar online zouden gooien idd...
Maar misschien als het geen close up is en er niet getagd wordt dat er dan geen bezwaar is. Maar dat moeten we dan toch iedereen gaan vragen
volgende meet delen we fopneuzen, brillen en papieren zakken met uitgeknipte oogjes uitquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:37 schreef Greys het volgende:
Nee voor mij helemaal niet, maar nu is het specifiek afgesproken.
Sommigen wilden het pertinent niet. Dus dan kan ik daar verder ook niet zoveel aan doen helaas
Ja hoi, even aanmelden voor de meet in het andere topic.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
dan zet ik die overzichtsfoto's nog even op prive en dan hoor ik graag wie er niet op facebook willen in overzichtsfoto's
Eerlijk gezegd lijkt het me sterk dat mensen echt bezwaar gaan maken als hun koppie tussen 30 andere hoofden staat. Alsof iemand zal gaan vragen wie er nu allemaal precies opstaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:37 schreef Greys het volgende:
Nee voor mij helemaal niet, maar nu is het specifiek afgesproken.
Sommigen wilden het pertinent niet. Dus dan kan ik daar verder ook niet zoveel aan doen helaas
Ik persoonlijk heb geen problemen met groepsfoto's op facebook (zonder tag) of Fok!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
is het nou zo dat ik groepsfoto's, niet op facebook mag plaatsen ook als ik niet tag?
Volgens mij is de kans ook groot dat als je er op staat dat ik voor je sta en dan ben je ook redelijk veiligquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:37 schreef Duvel het volgende:
Volgens mij sta ik niet op die grote groepsfoto's...
Dit dusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik persoonlijk heb geen problemen met groepsfoto's op facebook (zonder tag) of Fok!
Waarvoor dank.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij is de kans ook groot dat als je er op staat dat ik voor je sta en dan ben je ook redelijk veilig.
Teh fuck! Hoe breed ben ik in hemelsnaamquote:
MI-etje is smal.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Teh fuck! Hoe breed ben ik in hemelsnaam!???!!??!
Volgens mij ben ik de enige die achter jou stond, want ik stond naast Ll.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Teh fuck! Hoe breed ben ik in hemelsnaam!???!!??!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |