HAHA!quote:Op maandag 28 mei 2012 00:18 schreef Greys het volgende:
Ow ja, ik zit idd te kloten met die data![]()
Daar waar ik 7 september riep moest het de 8e zijn en daar waar ik de 21e riep moest het de 22e zijn
Ik heb ook ooit een agenda gehad.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
HAHA!
gewoon een agenda kopen, dan gebeuren dit soort dingen niet
Ik ookquote:Op maandag 28 mei 2012 14:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik doe altijd alsof ik flexibel ben, maar 16 september doe ik de Urbanathlon en dat gaat al zwaar genoeg worden zonder avondje feesten ervoor.
Had ik al gezegd dat ik het tof vond donderdag?
Jeugdig *kuch* enthousiasmequote:
ik ookquote:Op maandag 28 mei 2012 13:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit een agenda gehad.
ik ben die bruinige kerel die iets korter is dan de andere bruinige kerelquote:Op maandag 28 mei 2012 14:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ook
Al weet ik soms nog steeds niet wie wie ismaar het gros wel.
I like.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Jeugdig *kuch* enthousiasme
Als de nieuwe datum bekend is DM/PM ik je wel even voor de zekerheid, kee?
mijne ookquote:Op maandag 28 mei 2012 14:49 schreef Muis006 het volgende:
Mijn laatste agenda was in 6 VWO geloof ik5 jaar gelee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
*Legt telefoon naast zich*quote:Op maandag 28 mei 2012 14:57 schreef Greys het volgende:
Maak het voor mij dan maar 20+ jaar geleden![]()
Oke that's it. I need a terrasje. Now.
Later!
wat dacht je dan?quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 15:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn leeftijd of ietsje ouderrond de 25
quote:Op maandag 28 mei 2012 15:12 schreef tombolafan het volgende:
Oh wacht!
vroeger was ik pissig als iemand me jonger schatte
cool, turning point gehad
Wat isser met mijn cocktailprikkerts gebeurd?!quote:Op maandag 28 mei 2012 17:20 schreef Greys het volgende:
Mamaaaa ik kreeg zojuist je usb stickie weer van Peter.
Ik heb geen ideequote:Op maandag 28 mei 2012 17:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat isser met mijn cocktailprikkerts gebeurd?!
Jeejquote:Op maandag 28 mei 2012 17:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Je poster hangt hier aan het plafond
Elies nog ongeveer drie kwartier, dus als jullie NU wegrijden kan ik wel op jullie wachten zonder dat ik in mijn uppie hoef te blijven hangenquote:
Omdat jullie op tijd komen of omdat jullie niet komen?quote:Op maandag 28 mei 2012 17:47 schreef Duvel het volgende:
Ik geloof niet dat je op ons hoeft te wachten, aldus XM...
Het laatste.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat jullie op tijd komen of omdat jullie niet komen?
Dat herinnert me dat ik donderdag geen bitterbal gezien heb...quote:
Ik heb een bitterbal-piramide voorbij zien gaanquote:Op maandag 28 mei 2012 18:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat herinnert me dat ik donderdag geen bitterbal gezien heb...
Ik wilde om 1 uur bitterballen bestellen maar toen was de keuken al dichtquote:Op maandag 28 mei 2012 18:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat herinnert me dat ik donderdag geen bitterbal gezien heb...
Ik wil ook zaterdag!quote:Op maandag 28 mei 2012 19:20 schreef Ml-etje het volgende:
Nom!!!Ik stem voor volgende week zaterdagXM?
Oh ja dat weet ikquote:Op maandag 28 mei 2012 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil ook zaterdag!
Dan moet ik zondag wel in vermomming omdat ik er dan ook al zit ivm een crewmeetje, maar da's geen punt![]()
Ah Bo is wel een schoothondje maar ik zie wel even.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:28 schreef Greys het volgende:
Neuh ik neem Biet nooit mee. Niet omdat het niet kan of mag (er worden vaker hondjes daar meegenomen) maar omdat ik Biet daar gewoon echt geen plezier mee doe. Die kan ik beter een uur of 5-6 alleen thuis laten (als ze er voor en er na genoeg beweging en aandacht krijgt) zodat ze dan lekker kan tukken, dan dat ze van mij een paar uur aan een riem stil moet zitten op een terras
Sorryquote:Op maandag 28 mei 2012 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan helaas niet de 15e, maar dat was bekend.
quote:A.s. zaterdag ga ik eens over nadenken.
Dát heb ik nooit gezegd!quote:Op maandag 28 mei 2012 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
SorryMaar gelukkig had je al gezegd dat je er geen voodoo popjes op los ging laten
Beetje opschieten hoor!quote:Op maandag 28 mei 2012 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan helaas niet de 15e, maar dat was bekend. A.s. zaterdag ga ik eens over nadenken
.
Uhoh.....quote:Op maandag 28 mei 2012 20:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dát heb ik nooit gezegd!
*spelden zoekt
quote:
Ach joh, als die spelden net zo goed werken als die van jou donderdag, dan heb je weinig te vrezen.quote:
Burrrnquote:Op maandag 28 mei 2012 20:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Ach joh, als die spelden net zo goed werken als die van jou donderdag, dan heb je weinig te vrezen.
Mghihihihiquote:Op maandag 28 mei 2012 20:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Ach joh, als die spelden net zo goed werken als die van jou donderdag, dan heb je weinig te vrezen.
Maar het gaf wel iets extra's aan de avond.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Mghihihihi
Ik ga toch wel zó iets speldenloos aantrekken de 15e september.
Zaaaaaalig. Geen gehijs en geen geprik.
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar het gaf wel iets extra's aan de avond.![]()
Limoncello! Een, twee, heey! Slok, AU HO!!
![]()
Wat probeer je me nou op de mouw te spelden?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:28 schreef Greys het volgende:
Het was soms zoeken naar een speld in een hooibergdecolleté
Nieeetttttttquote:Op maandag 28 mei 2012 21:51 schreef Greys het volgende:
En het erge is, ik meen alles altijd bloedserieus
Ik ook, maar dat gelooft nooit iemandquote:Op maandag 28 mei 2012 21:51 schreef Greys het volgende:
En het erge is, ik meen alles altijd bloedserieus
Ja, dat gevoel ken ik wel.quote:
Spuit 11quote:Op maandag 28 mei 2012 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Zullen we een lotgenotenclubje oprichten?
Dubbel genaaid. Lekker danquote:Op maandag 28 mei 2012 22:00 schreef Greys het volgende:
Ja zie, ik ben niet alleen onbegrepen maar ook nog eens langzaam
Met of zonder speld?quote:
Ja, ik heb het gezienquote:
Will do; no probquote:Op maandag 28 mei 2012 22:01 schreef Muis006 het volgende:
Oh Elies, dat van die bonbons mag je vaker doen
Damn die zijn lekker.
Welke verjaardagsvisite? Je viert het toch niet?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gezien
Ja, ik heb het gezien
Ja, ik heb het gezien
Ja, ik heb het gezien
Ja, ik heb het gezien
Vinden jullie het erg als ik mijn verjaardagsvisite meeneem
[..]
Will do; no prob
Ik vier het inderdaad meestal niet, maar ik had juist een paar weken geleden besloten het dit jaar wel te doen en dan gróótquote:Op maandag 28 mei 2012 22:07 schreef Muis006 het volgende:
Welke verjaardagsvisite? Je viert het toch niet?
Van het NSF van vorig jaar kwamen ook foto's op facebook, was dat zo'n drama dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:29 schreef Greys het volgende:
Maar da's in het geval van die overzichtsfoto van iedereen die naar het scherm zit te kijken best veel werk, dan moet je 30 man gaan vragenIk weet ook even niet wat daar nou handig mee is. De afspraak was dat we niemand zomaar online zouden gooien idd...
Maar misschien als het geen close up is en er niet getagd wordt dat er dan geen bezwaar is. Maar dat moeten we dan toch iedereen gaan vragen
volgende meet delen we fopneuzen, brillen en papieren zakken met uitgeknipte oogjes uitquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:37 schreef Greys het volgende:
Nee voor mij helemaal niet, maar nu is het specifiek afgesproken.
Sommigen wilden het pertinent niet. Dus dan kan ik daar verder ook niet zoveel aan doen helaas
Ja hoi, even aanmelden voor de meet in het andere topic.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
dan zet ik die overzichtsfoto's nog even op prive en dan hoor ik graag wie er niet op facebook willen in overzichtsfoto's
Eerlijk gezegd lijkt het me sterk dat mensen echt bezwaar gaan maken als hun koppie tussen 30 andere hoofden staat. Alsof iemand zal gaan vragen wie er nu allemaal precies opstaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:37 schreef Greys het volgende:
Nee voor mij helemaal niet, maar nu is het specifiek afgesproken.
Sommigen wilden het pertinent niet. Dus dan kan ik daar verder ook niet zoveel aan doen helaas
Ik persoonlijk heb geen problemen met groepsfoto's op facebook (zonder tag) of Fok!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
is het nou zo dat ik groepsfoto's, niet op facebook mag plaatsen ook als ik niet tag?
Volgens mij is de kans ook groot dat als je er op staat dat ik voor je sta en dan ben je ook redelijk veiligquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:37 schreef Duvel het volgende:
Volgens mij sta ik niet op die grote groepsfoto's...
Dit dusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik persoonlijk heb geen problemen met groepsfoto's op facebook (zonder tag) of Fok!
Waarvoor dank.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij is de kans ook groot dat als je er op staat dat ik voor je sta en dan ben je ook redelijk veilig.
Teh fuck! Hoe breed ben ik in hemelsnaamquote:
MI-etje is smal.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Teh fuck! Hoe breed ben ik in hemelsnaam!???!!??!
Volgens mij ben ik de enige die achter jou stond, want ik stond naast Ll.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Teh fuck! Hoe breed ben ik in hemelsnaam!???!!??!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |