Voor het buffet wordt het toch iets te krap, want ik kom vanaf het werk rechtstreeks uit Brussel. Ik zie jullie dan wel als het echte werk begintquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Superleuk!
Kan je het vanmorgen laten weten of jullie wel of niet mee eten? Want dan wordt er met het inkopen rekening mee gehouden met 2 personen extra.
Je kunt vanaf Rotterdam CS de metro nemen richting eh... Den Haag geloof ik (). En als je dan halte Melanchtonweg uitstapt dan is het maar 4 minuten lopen naar de kroeg. Als je uitstapt, loopt terug langs het spoor van waar je vandaan kwam! En dan hoor je ons vanzelf
Jij denkt dat Elies de ballen van Henk niet als het echte werk ziet?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor het buffet wordt het toch iets te krap, want ik kom vanaf het werk rechtstreeks uit Brussel. Ik zie jullie dan wel als het echte werk begint
Is er verder nog iets dan? Na de ballen ben ik er weer weg van hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:38 schreef Muis006 het volgende:
Jij denkt dat Elies de ballen van Henk niet als het echte werk ziet?
Dan trek je alleen je gestolen kleding aan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Mag er gerookt worden in t halve maatje? Niet dat ik rook, maar dan trek ik betaalde kleding niet aan
Nee, maar heb een vestje die niet in de wasmachine kan... dus dan liever geen rookwalm erinquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan trek je alleen je gestolen kleding aan?
Je zal wel bepaalde kleding bedoelen ipv betaalde zoals je schreefquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, maar heb een vestje die niet in de wasmachine kan... dus dan liever geen rookwalm erin
OH.... hahahahaahah! Dat zag ik niet, en las in jouw post: geslotenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je zal wel bepaalde kleding bedoelen ipv betaalde zoals je schreef
Whehehequote:Op woensdag 23 mei 2012 12:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OH.... hahahahaahah! Dat zag ik niet, en las in jouw post: gesloten_________________!!
Nope. Alleen buiten op het terrasquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Mag er gerookt worden in t halve maatje? Niet dat ik rook, maar dan trek ik betaalde kleding niet aan
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je zal wel bepaalde kleding bedoelen ipv betaalde zoals je schreef
Ik zou voor de zekerheid eerst een bak koffie nemenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, ik ga eens even naar een intakegesprek nieuwe opleiding
hoezo?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid eerst een bak koffie nemen
Ik!!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en qua afvallen... ik ben gewoon nog dik en vreet als een varken en zuip als een droge spons.
Wie doet mee?
Ikquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en qua afvallen... ik ben gewoon nog dik en vreet als een varken en zuip als een droge spons.
Wie doet mee?
Ik niet. Matigheid is my middle name en bovendien vindt mijn beeb het wel prettig als ik mezelf 's nachts thuisbrengquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie doet mee?
ik niet, ik kan veel op maar zeik ook alles weer uit ipv dat ik het absorbeerquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie doet mee?
Nee hoor Fred! En anders hebben wij wel een wappervlagje ofzo voor jequote:Op woensdag 23 mei 2012 12:18 schreef Fred_B het volgende:
Ik val morgen toch niet heel erg uit de toon als ik gewoon in vrij normale kleding kom?
Oke!quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor het buffet wordt het toch iets te krap, want ik kom vanaf het werk rechtstreeks uit Brussel. Ik zie jullie dan wel als het echte werk begint
Awwwwquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:18 schreef franklop het volgende:
Sorry mensen, voor mij is defenitief een no-go!
Geniet maar extra van mn 10 euro voor het eten
Leukquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat een heul blauw jurkje aan doe!
Mijn meneer moet ook nuchter Songfestivallen dus je bent niet alleenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:57 schreef BrandX het volgende:
nou ik heb nog eens zitten kijken, maar openbaar vervoer is voor mij echt geen doen, of ik moet om 23.00 al weg gaan, of ik moet 25 euro taxigeld betalen
Dus geen biertje voor mij, maar dat geeft niets
het scheelt mij al met al de gehele dag gewoon ruim 3 uur reistijd en dat is mij heeeeeeeeel wat waard
nee joh, veels te veel werk voor jouquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Awwww![]()
Maar wil je die 10 eu niet teruggestort hebben dan?
Waarom zijn jullie dan ook begonnen met de fles te geven?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij moet zij er maar 4 per dag en dan alleen overdag. Ik doe er 9
Oh het gaat niet om het werk hoor, dat doe ik graag voor jequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:53 schreef franklop het volgende:
[..]
nee joh, veels te veel werk voor jou
Omdat de kittens die ze opvangen het anders zonder moeder niet reddenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie dan ook begonnen met de fles te geven?
Ik zeg toch, teveel werk!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh het gaat niet om het werk hoor, dat doe ik graag voor je
Ik weet alleen niet of Henk er al eten voor ingeslagen heeft inmiddelsMoet ik dat even voor je navragen?
Muis heeft stickers en een stift jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
Heej Grey krijgen we nou morgen ook allemaal nammbuttons/stickers op?
Ik moet nuchter blijven, dus denk dat het met het hyperen wel mee gaat vallenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk
En het rode hoofd er bij krijg je vanzelf van het hyperen![]()
Ik ben bang dat ik je aan ga steken, sorryquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik moet nuchter blijven, dus denk dat het met het hyperen wel mee gaat vallen.
Zit het in de familie?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik je aan ga steken, sorry
Uhuh, ergens héél diep in je moet het er zitten en ik ga het naar boven halen morgenquote:
Moeten we daarvoor een nummertje trekken?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie doet mee?
Me tooquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik moet nuchter blijven, dus denk dat het met het hyperen wel mee gaat vallen.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Muis heeft stickers en een stift ja![]()
Degenen die het echt niet willen hoeven niet uiteraard, maar het is na zo'n meet altijd zo jammer dat de volgende dag dan mensen tegen elkaar posten op het forum 'wie was jij nou??? "@ '.
Ook je echte naamquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Me too
Al ben ik van mezelf nog wel springerig geloof ik
[..]Ml-etje past vast wel op die button
Omdat ze geen mama hebben en anders doodgaan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie dan ook begonnen met de fles te geven?
"Zus van Greys", moet genoeg zijn!quote:
Huh? En is ie ook weer IN de kom nu dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:14 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb mijn schouder uit de kom getjoept per ongeluk en nu doet mijn hele arm pijn
Beter is het morgen over
Ja ik heb hem zelf even teruggeduwdquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? En is ie ook weer IN de kom nu dan?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik heb hem zelf even teruggeduwd
Hij was er maar een stukje uit (ik was aan het uitrekken en voelde het op tijd) dus hij schoot er zo weer in, maar toch auw
Als je dit leest en je weet niet dat het over een arm gaat, is het heel raarquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik heb hem zelf even teruggeduwd
Hij was er maar een stukje uit (ik was aan het uitrekken en voelde het op tijd) dus hij schoot er zo weer in, maar toch auw
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je dit leest en je weet niet dat het over een arm gaat, is het heel raar.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je dit leest en je weet niet dat het over een arm gaat, is het heel raar.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:22 schreef Oognip het volgende:
Gatver MuisLijkt me niet zo'n lekker gevoel
Ik hoef trouwens toch niet zo op de tijd te letten, want de nachtflessen zijn eraf! De kittens groeien goed genoeg (op 1 na, die is met coordinator mee).
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:34 schreef Greys het volgende:
"Nee hoor die schermen zijn er morgen niet, want jullie mensen lijken me niet de types die in de tuin van de buren gaan staan zeiken".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |