Me tooquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik moet nuchter blijven, dus denk dat het met het hyperen wel mee gaat vallen.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Muis heeft stickers en een stift ja![]()
Degenen die het echt niet willen hoeven niet uiteraard, maar het is na zo'n meet altijd zo jammer dat de volgende dag dan mensen tegen elkaar posten op het forum 'wie was jij nou??? "@ '.
Ook je echte naamquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Me too
Al ben ik van mezelf nog wel springerig geloof ik
[..]Ml-etje past vast wel op die button
Omdat ze geen mama hebben en anders doodgaan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie dan ook begonnen met de fles te geven?
"Zus van Greys", moet genoeg zijn!quote:
Huh? En is ie ook weer IN de kom nu dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:14 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb mijn schouder uit de kom getjoept per ongeluk en nu doet mijn hele arm pijn
Beter is het morgen over
Ja ik heb hem zelf even teruggeduwdquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? En is ie ook weer IN de kom nu dan?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik heb hem zelf even teruggeduwd
Hij was er maar een stukje uit (ik was aan het uitrekken en voelde het op tijd) dus hij schoot er zo weer in, maar toch auw
Als je dit leest en je weet niet dat het over een arm gaat, is het heel raarquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik heb hem zelf even teruggeduwd
Hij was er maar een stukje uit (ik was aan het uitrekken en voelde het op tijd) dus hij schoot er zo weer in, maar toch auw
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je dit leest en je weet niet dat het over een arm gaat, is het heel raar.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je dit leest en je weet niet dat het over een arm gaat, is het heel raar.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:22 schreef Oognip het volgende:
Gatver MuisLijkt me niet zo'n lekker gevoel
Ik hoef trouwens toch niet zo op de tijd te letten, want de nachtflessen zijn eraf! De kittens groeien goed genoeg (op 1 na, die is met coordinator mee).
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:34 schreef Greys het volgende:
"Nee hoor die schermen zijn er morgen niet, want jullie mensen lijken me niet de types die in de tuin van de buren gaan staan zeiken".
Oh gelukkigquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en qua afvallen... ik ben gewoon nog dik en vreet als een varken en zuip als een droge spons.
Wie doet mee?
en dan is het in nederland ook nogquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:05 schreef Greys het volgende:
Alvast voor de vakantieplanning... data Eurovisie 2013 :D
Vast even blokkeren voor volgend jaar!
Doen we weer een FOK!meet!
quote:
Ik moet ook lachen om mijn eigen grap, treurig hequote:
Ja, dit keer was Azerbeidzjan iets te furrrr, maar Amsterdam moet net kunnen volgend jaar iddquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en dan is het in nederland ook nog
quote:Morgen, donderdag, is de buienkans klein. Vanuit het (noord)oosten stroomt er wat drogere lucht binnen. Alleen langs de Belgische grens is een buitje nog niet helemaal uit te sluiten. De zon domineert echter het weerbeeld volledig en het wordt opnieuw een warme dag. Het is donderdag ook prima strandweer, met maxima rond een graad of 22. In de middag kan het afkoelen wanneer er een zeewind opsteekt. In het binnenland wordt het opnieuw zomers warm, met 25 tot 28 graden.
Van harte welkom hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:06 schreef moemoe het volgende:
Een meet is wel heul lang geleden voor mij.
Swets blijft een ovb, die komt misschien na zijn werk langs maar bekijkt dat morgen pas.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:09 schreef tombolafan het volgende:
Moemoe kan dan eten ipv franklop
hoe zit het met al die ovb eigenlijk??
ja 2 maar zag ik net, ik lette niet opquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Swets blijft een ovb, die komt misschien na zijn werk langs maar bekijkt dat morgen pas.
Ik ga even kijken wie er nog meer ovb staan.
Hoe komen jullie dan aan al die moederloze kittensquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat ze geen mama hebben en anders doodgaan?
Vrijwilliger worden bij de dierenopvang.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Hoe komen jullie dan aan al die moederloze kittens
Die hoort bij Swetsquote:
Die worden gevangen door de dierenbeschermingquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Hoe komen jullie dan aan al die moederloze kittens
moemoe is een zequote:Op woensdag 23 mei 2012 15:15 schreef tombolafan het volgende:
En als moemoe blijft eten kan ie geld naar franklop storten toch?
En ik heb kittens met een mooderpoes erbij (die niet wild is) maar moeder geeft te weinig melk dus ik moet ze bijvoeren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die worden gevangen door de dierenbeschermingIk ben dus gastgezin. De kittens die ik nu heb hadden wel een moeder, maar zij was wild. De kleintjes hebben ze gevangen, de moeder is niet gelukt. De kittens worden nu groot gebracht met de fles zodat ze een goed huisje kunnen vinden ipv het straatleven en zich niet voort kunnen planten
mooderpoezen geven sowieso weinig melkquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik heb kittens met een mooderpoes erbij (die niet wild is) maar moeder geeft te weinig melk dus ik moet ze bijvoeren.
Zo, ben je weer helemaal bij.
oh sorry moemoe ik zit mobielquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
moemoe is een ze
En ik geloof dat frank wilde dat JJdJ een extra sparerib kon eten voor zijn geld
Ja ik vind het ook fijn! Want op de plek van het 'gele' scherm is het dan sowieso helemaal open. En aan de bovenkant. Misschien is een stukkie schaduw wel lekker, maar hij heeft zo'n terras-dak-doek dat open en dicht kanquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:24 schreef Muis006 het volgende:
Boh het is WARM.
Gelukkig dat die schermen morgen niet staandan wordt het helemaal een sauna.
Ook met de meisjes?quote:
Jurkjequote:Op woensdag 23 mei 2012 15:37 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik ga dus mooi geen spijkerbroek aan doen. Had er gister eentje aan, nou, ik verging van de hitte zo ongeveer!
Is wel het plan, maar dan gewoon met bloten benen. Wilde eerst een soort van indianenjurkje aan doen, maar die is te kort daarvoor. Misschien kan ik wel het "ceintuur" er af halen en om een ander jurkje doen. Vanavond maar eens even mijn kast inspecterenquote:
Ik doe ook gewoon blote benen. Ik wilde van het weekend een huidskleurige panty kopen maar toen zag ik de weersvoorspellingenquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is wel het plan, maar dan gewoon met bloten benen. Wilde eerst een soort van indianenjurkje aan doen, maar die is te kort daarvoor. Misschien kan ik wel het "ceintuur" er af halen en om een ander jurkje doen. Vanavond maar eens even mijn kast inspecteren.
Tijdens de halve finale is er sowieso een invasie van posters hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:39 schreef Travel. het volgende:
Het zal morgen wel rustig zijn op de esf fok.
Ben ik ineens onterfd, of schamen jullie je voor mij of zoquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:16 schreef Greys het volgende:
Bwehehehe maar daar loopt er nog eentje van rond
Onze andere zus!
Wat heb ik toch nog een hoop verrassingen voor Henk in pettoquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:34 schreef Greys het volgende:
(...) hij zei "Nee hoor die schermen zijn er morgen niet, want jullie mensen lijken me niet de types die in de tuin van de buren gaan staan zeiken".
Oh ja ik zie hetquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:48 schreef Muis006 het volgende:
Greees, XM heur naam staat verkeerd in de OP.
FixedTquote:
Ja dat is veel te warmquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:53 schreef Muis006 het volgende:
Doe je laarzen aan? Is dat niet werrem?
Knutsel ze
Gek wiefquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat is veel te warm
Maar anders vind ik dat er teveel bloot is met dat jurkieOndanks de temperaturen.
Ik spoor niet.
Oh gelukkig, ik was niet de enige die daar aan moest denkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
FixedT
Slierten en bonken... ik weet het niet hoor Greys. Wordt dat niet een beetje teveel van het goede? Owkee, het thema is ROOD / wit / blauw / oranje, maar je hoéft niet perse alles te tonen. Er mag best iets te raden overblijven hoor
Daar kan je niets aan doen; dat is...quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh gelukkig, ik was niet de enige die daar aan moest denken![]()
![]()
.
Je bent echt gek, neem in ieder geval een paar slippertjes mee, voor het geval je je toch bedenkt!quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat is veel te warm
Maar anders vind ik dat er teveel bloot is met dat jurkieOndanks de temperaturen.
Ik spoor niet.
Het werk is op, serieus waar. Werken met dit heerlijk weer is verschrikkelijk, maar al helemaal als je moet gaan lopen zoeken naar werk.quote:
Nou ja, qua tekst misschienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb al twee zussen, een dominante moeder, vrijwel alleen tantes en drie oma's (waarvan eentje dood is). Praat me niet van opsluiting met vrouwen!
quote:quote:quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu snap ik het homo-zijn stukken beter
mijn meerdere dacht dat ik laarzen aan hadquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb melkflessen to the max and frankly dear, I don't give a damn. Als het je stoort, kijk je maar een andere kant op.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
moemoe is een ze
En ik geloof dat frank wilde dat JJdJ een extra sparerib kon eten voor zijn geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |