Oh gelukkigquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en qua afvallen... ik ben gewoon nog dik en vreet als een varken en zuip als een droge spons.
Wie doet mee?
en dan is het in nederland ook nogquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:05 schreef Greys het volgende:
Alvast voor de vakantieplanning... data Eurovisie 2013 :D
Vast even blokkeren voor volgend jaar!
Doen we weer een FOK!meet!
quote:
Ik moet ook lachen om mijn eigen grap, treurig hequote:
Ja, dit keer was Azerbeidzjan iets te furrrr, maar Amsterdam moet net kunnen volgend jaar iddquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en dan is het in nederland ook nog
quote:Morgen, donderdag, is de buienkans klein. Vanuit het (noord)oosten stroomt er wat drogere lucht binnen. Alleen langs de Belgische grens is een buitje nog niet helemaal uit te sluiten. De zon domineert echter het weerbeeld volledig en het wordt opnieuw een warme dag. Het is donderdag ook prima strandweer, met maxima rond een graad of 22. In de middag kan het afkoelen wanneer er een zeewind opsteekt. In het binnenland wordt het opnieuw zomers warm, met 25 tot 28 graden.
Van harte welkom hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:06 schreef moemoe het volgende:
Een meet is wel heul lang geleden voor mij.
Swets blijft een ovb, die komt misschien na zijn werk langs maar bekijkt dat morgen pas.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:09 schreef tombolafan het volgende:
Moemoe kan dan eten ipv franklop
hoe zit het met al die ovb eigenlijk??
ja 2 maar zag ik net, ik lette niet opquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Swets blijft een ovb, die komt misschien na zijn werk langs maar bekijkt dat morgen pas.
Ik ga even kijken wie er nog meer ovb staan.
Hoe komen jullie dan aan al die moederloze kittensquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat ze geen mama hebben en anders doodgaan?
Vrijwilliger worden bij de dierenopvang.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Hoe komen jullie dan aan al die moederloze kittens
Die hoort bij Swetsquote:
Die worden gevangen door de dierenbeschermingquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Hoe komen jullie dan aan al die moederloze kittens
moemoe is een zequote:Op woensdag 23 mei 2012 15:15 schreef tombolafan het volgende:
En als moemoe blijft eten kan ie geld naar franklop storten toch?
En ik heb kittens met een mooderpoes erbij (die niet wild is) maar moeder geeft te weinig melk dus ik moet ze bijvoeren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die worden gevangen door de dierenbeschermingIk ben dus gastgezin. De kittens die ik nu heb hadden wel een moeder, maar zij was wild. De kleintjes hebben ze gevangen, de moeder is niet gelukt. De kittens worden nu groot gebracht met de fles zodat ze een goed huisje kunnen vinden ipv het straatleven en zich niet voort kunnen planten
mooderpoezen geven sowieso weinig melkquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik heb kittens met een mooderpoes erbij (die niet wild is) maar moeder geeft te weinig melk dus ik moet ze bijvoeren.
Zo, ben je weer helemaal bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |