SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 23-05-2012 08:13:12 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Het is je vergeven. Maar van andere mensen zou ik het niet erg vinden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou sorry hoor, dat ik niet in mijn jurkje kom!
Dat vat ik op als een ja.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Maar van andere mensen zou ik het niet erg vinden.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:50 schreef Muis006 het volgende:
Je hebt mij niet eens gezien.
Misschien ben ik wel het liefdeskind van TubGirl en Goatse.
Ik weet wel dat er genoeg andere vrouwen komen om naar te kijken hoorquote:
Dat is het enige nadeel van deze meet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:55 schreef Muis006 het volgende:
Over 48 uur ben ik gewoon al in Rotjeknor.
Sterker nog, dan gaan we al bijna etenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:55 schreef Muis006 het volgende:
Over 48 uur ben ik gewoon al in Rotjeknor.
Poepig of gewoon shit?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat deel van Rotjeknor is sowieso poepig
Echt...
Nu vraag je me details die ik echt niet weetquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:57 schreef Muis006 het volgende:
Die sate he, zit die op stokkies?
Ik ben geen kei (understatement) in het vlees van de stokkies halen
quote:
MAAR DE ONZEKERHEID.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu vraag je me details die ik echt niet weet
Heb bij Henk wel eens saté gegeten mèt stokkies, maar ook een keertje zonder (de laatste keer met Goodbye samen kregen we zonder stokjes). Dus afwachten maarEn anders haalt je monneer of ik het wel voor je van de stokkies. Al heb je met mij kans dat je saté dan tegen het plafond gaat...
Als ik sate meteen van het stokje moet eten, kan je me na het eten niet meer onderscheiden van Franklin.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan dat prima van stokjes halen. Maar dan zit het wel direct in mijn mond. Zo werkt dat bij saté.
Weet ik nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:04 schreef Muis006 het volgende:
Komt die marathonloper ook donderdag?
Gewoon, voor het geval dat.
Die blijft 5 seconden twijfelen en loopt dan door naar de volgende kroegquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet ik niet
Al denk ik niet dat er een overvallert naar binnen durft donderdag hoor
Ik hou niet van gehaktballenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:05 schreef indaha het volgende:
Ik ga gewoon voor de ballen, geen gedonder met stokkies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Als henk 'het dondert en het bliksemt' draait komt dat vanzelf goed bij eenf linke bierdouche.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:40 schreef Peter het volgende:
Ik kom vanaf een middagje strandHeeft er iemand after-sun bij zich?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als henk 'het dondert en het bliksemt' draait komt dat vanzelf goed bij eenf linke bierdouche.
ik denk dat ik te weinig bierdouches heb gehadquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:38 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Greyyssss![]()
Jij gaat in ieder geval niet voor gek lopenvermoed dat ik eerder voor gek loop of beter gezegd voor vlek..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik neem aan dat jij wel zo verstandig bent geweest even te checken of men daar gemiddeld een beetje normaal naar buiten komt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ze komt hooguit héél oranje naar buitenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat jij wel zo verstandig bent geweest even te checken of men daar gemiddeld een beetje normaal naar buiten komt
Ik ga gewoon op hem zitten. Niemand die dat overleeftquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:04 schreef Muis006 het volgende:
Komt die marathonloper ook donderdag?
Gewoon, voor het geval dat.
Ik zou wel challenge accepted willen zeggen..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:40 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon op hem zitten. Niemand die dat overleeft
Gemiddeld welquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Mag de kleur zelf niet kiezen dus die kans is aanwezig.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:20 schreef Peter het volgende:
[..]
Ze komt hooguit héél oranje naar buiten. Dat kan deze avond toch best?
IK VIND JOU STOM !quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:00 schreef iBenny het volgende:
Ik ben er helaas donderdag niet bij.
Hopelijk hebben jullie het wel leuk donderdag
quote:
Oh, kijk, dat is een ander verhaal! hahah.. ik schrok al!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]wilde het al een tijdje en durfde niet.
Dit is voor een fotoshoot en dus krijg je een bij je haarkleur passende kleur, lijkt me een goed idee
Jullie mogen zelf beoordelen of het ook zo is.
Dan ben ik degene die jou steeds een slokje geeft en daarna je kin afdroogt met een doekjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben donderdag die ene die dr glas niet fatsoenlijk op kan tillen wegens spierpijn!
Lief!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan ben ik degene die jou steeds een slokje geeft en daarna je kin afdroogt met een doekje
Zullen we naast elkaar gaan zitten? Dan vallen die van mij niet zo op.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:47 schreef Oognip het volgende:
En ik ben diegene met wallen tot aan haar knieën
Nou, lijkt me gezelligquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zullen we naast elkaar gaan zitten? Dan vallen die van mij niet zo op.![]()
En kunnen we het hebben over keuteltjes, boertjes en nachtvoedingen.
Ben je nu nog aan het werk dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:56 schreef franklop het volgende:
de meter slaat nu uit naar 80% niet komen
nee maar moest vandaag al op tijd weg en morgen moet ik zelfs eerder weg, dus alles schuift opquote:
Ik heb ff gemist waarom je niet aan slapen toe komt dan voor donderdag?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben diegene met luciferstokjes tussen haar oogleden.![]()
![]()
Of misschien wel diegene die al hyperend over haar slaap heen rondwappert.
Limoncellooooooooooquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben degene die iedereen probeert aan de shotjes te krijgen!
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ben degene die nu gaat slapen omdattie anders morgen (weer) als zombie op het werk rondstruikeld.
Op TV wel, maar dan begint het feesten pasquote:
Oh, dan hoef je niet zo hard te proberen bij mijquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Shotjes.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja ik zat aan werk te denkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze moet wachten tot ze de laatste fles van de dag kan geven, net als ik
Licor 43, apfelkorn, appelsap, slagroom en kaneel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Appeltaartje? Die ken ik niet. Vertel
Volgens mij moet zij er maar 4 per dag en dan alleen overdag. Ik doe er 9quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zat aan werk te denken![]()
Om de hoeveel uur moet Cat nog flessen dan? 's Nachts ook?
Hmmm, klinkt.. ehh.. apart!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Licor 43, apfelkorn, appelsap, slagroom en kaneel.
en lekkerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Licor 43, apfelkorn, appelsap, slagroom en kaneel.
Oh maar dan kan ze gewoon slapen toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij moet zij er maar 4 per dag en dan alleen overdag. Ik doe er 9
Ik hoorde Jedward vanavond heel het liedje over cumshot zingenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:23 schreef ElisaB het volgende:
Hij op TV bij Knevel & Van den Brink zegt: "Bla, bla, bla... de gut feeling... bla, bla." Ik verstond echt iets anders, maar die man praat dan ook zó onduidelijk
Eejmoosjie. Vanwege de ESF denk ikquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:25 schreef Greys het volgende:
Oh maar dan kan ze gewoon slapen toch?![]()
Cat, waarom ga je instorten dan donderdag? Vertel vertel!
Dat kan ook niet kloppenquote:Ik hoorde Jedward vanavond heel het liedje over cumshot zingen
Omdat ik al 2 dagen na middernacht naar bed ga en de kittenwekker om 6 uur weer roept.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar dan kan ze gewoon slapen toch?![]()
Cat, waarom ga je instorten dan donderdag? Vertel vertel!
Ow ja, dawast!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eejmoosjie. Vanwege de ESF denk ikOf om jouw jurkje
Maar dat laatste zal wel niet, want ze heeft maar één oog
Nou hup, naar bed danquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat ik al 2 dagen na middernacht naar bed ga en de kittenwekker om 6 uur weer roept.En tussendoor doe ik werkdagen van 9 tot 12 uur. 2 uur reistijd per dag, plus drie tot vier keer flessen á 45 minuten per keer, you do the math. Morgen daggie vrij maar ook vroeg op + DA bezoek, donderdag om 6 uur uit bed, flessen, werken, flessen, rijden, ESFfen en om ???? uur erin, ik ben daar niet zo goed in.
![]()
![]()
En nu had ik de laatste fles wat eerder gegeven maar waren de rotzakkies zo lief met 7 man op schoot aan het spelen dat ik weer een half uur langer op ben gebleven.
Maar ik heb bijna 2 keer zoveel kittens.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij moet zij er maar 4 per dag en dan alleen overdag. Ik doe er 9
Ja mam.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou hup, naar bed danNu!
En heb je morgen veel te doen naast het DA bezoek? Kan je tussendoor niet een lekker Ingetje doen dan een uurtje?
Ik zou het doenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja mam.![]()
Ik ben niet goed in Ingetjes, maar ik zou er morgen zomaar eentje kunnen doen.
Je doet wat?!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dump ze gewoon met de kont volgesmeerd met melk
Ik smeer de kont met een likje melk en leg ze bij mammapoezzzz.quote:
Dat gebeurt voordien.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet veel van katten, maar mij lijkt dat je de melk aan de voorkant moet inbrengen.
Nu wil je vast geen kitten meer van me.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Oké... misschien moet je nu inderdaad echt in bed duiken, Cat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |