failure is not an optionquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:00 schreef Maanvis het volgende:
Nemen jullie ook genoeg tissues mee voor als joan verliest?
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:53 schreef Mama_Mia het volgende:
De hippe boa's van mij en Nip liggen al sinds aanschaf in de autonu alleen de rest nog
We hebben plenty uithuilschouders gelukkigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:00 schreef Maanvis het volgende:
Nemen jullie ook genoeg tissues mee voor als joan verliest?
En dat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Daar heb je drank voor om dat te verwerken!
En dat!quote:
Dat wil je niet ziieehiieeeenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:11 schreef Greys het volgende:
Oh en... komt allen in uw bikini!
[ afbeelding ]
Ah, ik had een oranje legging, die hoeft dus niet aanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:11 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Jurkje is ook goed hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:11 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
vooral niet te lang!quote:
Zo! Da's nog eens een weertjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:11 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ie ook een vergunning voor extra db gekregen? If not, dan zou ik hem aanraden het gewoon niet te doen; laat ze binnen maar herrie makenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:58 schreef Greys het volgende:
Henk zou kijken of ie ook nog een tv buiten kon zetten
Op het terras.
De uitzending zelf duurt volgens mij maar tot 23 uurquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heeft ie ook een vergunning voor extra db gekregen? If not, dan zou ik hem aanraden het gewoon niet te doen; laat ze binnen maar herrie maken
quote:
ok dat was het laatste duwtje wat ik nodig hadquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:11 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, daar kunnen sommige mensen nog wat van lerenquote:
Maakt niet uit schatjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou sorry hoor, dat ik niet in mijn jurkje kom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |