Nee wel op de fiets half lamquote:Op maandag 21 mei 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer mensen die meteen na de uitslag broodnuchter in de auto weer terug naar huis moeten?
Oke!quote:Op maandag 21 mei 2012 20:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zullen wij meeten op den stationne?? ( want het was idd 4 uur hotel, als ik het me goed herriner!)
Oognip sowieso.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer mensen die meteen na de uitslag broodnuchter in de auto weer terug naar huis moeten?
Nip en ik.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
hoe ga je uberhaupt? we zouden toch 'samen' reizen?quote:
Oh fak, ehh met het OV dan hequote:Op maandag 21 mei 2012 21:05 schreef franklop het volgende:
[..]
hoe ga je uberhaupt? we zouden toch 'samen' reizen?
via centraal? waar zit dat metrostation trouwens? is dat blijdorp kant op zeker?quote:
Klopt, twee haltes na blijdorp!quote:Op maandag 21 mei 2012 21:10 schreef franklop het volgende:
[..]
via centraal? waar zit dat metrostation trouwens? is dat blijdorp kant op zeker?had er nog nooit van gehoord
Als mn werk meewerkt dan moet dat lukken, we appenquote:
Ik zou eigenlijk verwachten dat Greys er mooie oranje bewegwijzering naar toe zou neerzetten.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Voor de metro moet je halte Melanchtonweg (ofzo) hebben. Je loopt het station uit, je loopt een stukje terug langs het spoor en bij de spoorwegovergang, daar zit het halve maatje aan je linker hand.
Ik moet wel een béétje op tijd weg. Volgende dag eerste werkdagquote:Op maandag 21 mei 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
Op maandag 21 mei 2012 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Nix daarvan; graag alles zedelijk bedekt laten aubquote:Op maandag 21 mei 2012 22:49 schreef Greys het volgende:
TMM, kan je niet een tipje van de outfitsluierrrrt oplichten?
Ik ben benieuwd
ja nu zijn de verwachtingen hoog natuurlijk, het valt wel mee irl denk ik, ik heb wel een tooi en een toeter en een vlagquote:Op maandag 21 mei 2012 22:49 schreef Greys het volgende:
TMM, kan je niet een tipje van de outfitsluierrrrt oplichten?
Ik ben benieuwd
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nix daarvan; graag alles zedelijk bedekt laten aub
Dat klinkt geweldig!quote:Op maandag 21 mei 2012 22:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja nu zijn de verwachtingen hoog natuurlijk, het valt wel mee irl denk ik, ik heb wel een tooi en een toeter en een vlag
Dat is op zich wel fijn!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Dat klinkt geweldig!
@Elies, jouw hoofddeksels liggen alvast klaar op de stapel 'dit moet mee'
Daar heb je drank voor om dat te verwerken!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:00 schreef Maanvis het volgende:
Nemen jullie ook genoeg tissues mee voor als joan verliest?
failure is not an optionquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:00 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:53 schreef Mama_Mia het volgende:
De hippe boa's van mij en Nip liggen al sinds aanschaf in de autonu alleen de rest nog
We hebben plenty uithuilschouders gelukkigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:00 schreef Maanvis het volgende:
En dat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Daar heb je drank voor om dat te verwerken!
En dat!quote:
Dat wil je niet ziieehiieeeenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:11 schreef Greys het volgende:
Oh en... komt allen in uw bikini!
[ afbeelding ]
Ah, ik had een oranje legging, die hoeft dus niet aanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:11 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Jurkje is ook goed hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:11 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
vooral niet te lang!quote:
Zo! Da's nog eens een weertjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:11 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ie ook een vergunning voor extra db gekregen? If not, dan zou ik hem aanraden het gewoon niet te doen; laat ze binnen maar herrie makenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:58 schreef Greys het volgende:
Henk zou kijken of ie ook nog een tv buiten kon zetten
Op het terras.
De uitzending zelf duurt volgens mij maar tot 23 uurquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heeft ie ook een vergunning voor extra db gekregen? If not, dan zou ik hem aanraden het gewoon niet te doen; laat ze binnen maar herrie maken
quote:
ok dat was het laatste duwtje wat ik nodig hadquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:11 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, daar kunnen sommige mensen nog wat van lerenquote:
Maakt niet uit schatjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou sorry hoor, dat ik niet in mijn jurkje kom!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |