SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 22-05-2012 00:20:36 ]Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Zolang niet alle 50 zo'n tooi gaan opzetten zal dat wel goed komenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgende week nog even shoppen!
Maar, zo'n tooi he... das wel groot... en als je dan met 50 man in de kroeg zit... misschien té groot?
Je bent liefquote:Op zondag 20 mei 2012 00:29 schreef Greys het volgende:
Ik koop wel iets voor op je hoofd morgen Elies
Dat zou hilarisch zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 00:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Zolang niet alle 50 zo'n tooi gaan opzetten zal dat wel goed komen
En tot nu toe hoorde ik alleen TM er over, dus ik verwacht geen 50 grote tooien
Kan je het niet met zo'n klipjequote:Op zondag 20 mei 2012 00:33 schreef Greys het volgende:
Ik heb al een veer.
Voor in mijn haar. Nu alleen nog even bedenken hoe ik die vast ga zetten
En ja, afterpanty!
Dat zit daar bij het Hofplein, toch? Die opleiding?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kom maandagmiddag weer terug.
Gok dat ik bij mijn "normale" kapper niet nog even woensdagavond terecht kan.
Kan natuurlijk ook even naar de kapper bij de kappersopleiding. Zo spannend is mijn kapsel niet natuurlijk.
Bonsoir!quote:
Ik ga het morgen even proberen!quote:Op zondag 20 mei 2012 00:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kan je het niet met zo'n klipje
[ afbeelding ]
vastzetten in je haar? maar dan zo dat het klipje niet te zien is, dus er haar over heen valt?
Inderdaadquote:Op zondag 20 mei 2012 00:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga het morgen even proberen!
Volgens mij is die punt van die veer daar te dik en te stug voor, dat het clipje dan niet meer dicht wil klikken. En anders met een klein paardenelastiekje, zo een heeel klein dun zwart elastiekje voor paardenmanen die veer aan een pluk haar vast maken ofzo.
Beter geeft Joan gewoon nog even antwoord op FB hoe zij dat altijd doet
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:33 schreef Greys het volgende:
Ik heb al een veer.
Voor in mijn haar. Nu alleen nog even bedenken hoe ik die vast ga zetten
En als Alexander dat denkt, dan is het zo, dusquote:Op zondag 20 mei 2012 00:40 schreef Greys het volgende:
Alexander Rybak denkt dat Joan in de top 5 gaat eindigen
Hij heeft zelf gewonnen in 2009, dus hij weet hoe het moetquote:Op zondag 20 mei 2012 00:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En als Alexander dat denkt, dan is het zo, dus![]()
Ik ken hem niet, maar als jij er blij van wordt, dan word ik er blij vanquote:Op zondag 20 mei 2012 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft zelf gewonnen in 2009, dus hij weet hoe het moet![]()
Kijk en luister eens het eerste halve minuutje van dit als je wilt?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maar als jij er blij van wordt, dan word ik er blij van
Jij mag huppelen, dan zal ik je aanmoedigenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:45 schreef Greys het volgende:
Kijk en luister eens het eerste halve minuutje van dit als je wilt?
Ik word er namelijk ECHT blij van! Gaan we d'r op huppelen donderdag?
Bij de Westblaak, bij het skatepark.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zit daar bij het Hofplein, toch? Die opleiding?
En daar kan je altijd zomaar terecht ofzo?
[..]
Bonsoir!
Oh oh. Ohoh oh! Ohoh oh!quote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef Greys het volgende:
Oh dat laatste is wel geruststellend ja
Ik bedenk me net dat ik de winnaar van vorig jaar helemaal niet bij mijn muziek voor donderdag heb zitten. En dat ik ook niet meer weet hoe die uberhaupt gaat
dat liedje kwam ook helemaal uit het nietsquote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef Greys het volgende:
Oh dat laatste is wel geruststellend ja
Ik bedenk me net dat ik de winnaar van vorig jaar helemaal niet bij mijn muziek voor donderdag heb zitten. En dat ik ook niet meer weet hoe die uberhaupt gaat
Oh ja!quote:Op zondag 20 mei 2012 01:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh oh. Ohoh oh! Ohoh oh!
I'm running on scared toniiiiight I'm running on scared of dreamiiiiing 'cause I need yooouhooou.
Ja leuk nou heb ik die draak in m'n hoofd vlak voor het slapengaan.
Ik vind het nog steeds de minst leuke winnaar.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat liedje kwam ook helemaal uit het niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:21 schreef Greys het volgende:
Jullie nog niet-winnaars die je er graag bij wilt hebben?
Henk heeft alle winnaars sowieso in de computer op de zaak, plus alle Ned. inzendingen geloof ik.
En nog wat andere bekende nummers.
Ik heb dan nog om mee te nemen:Et s'il fallait le faireSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zou er bijna zenuwachtig van worden.quote:
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:21 schreef Greys het volgende:
Jullie nog niet-winnaars die je er graag bij wilt hebben?
Henk heeft alle winnaars sowieso in de computer op de zaak, plus alle Ned. inzendingen geloof ik.
En nog wat andere bekende nummers.
Ik heb dan nog om mee te nemen:LT United - We Are The WinnersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
Eens! En ik denk dat ElisaB 'm met verve zal dragen!quote:Op zondag 20 mei 2012 02:32 schreef Greys het volgende:
Liiiive vanuit bed:
Oh ik hoop zo dat ze die krokodil hebben
Zover ik weet wel... ik zal het vandaag nog even voor de zekerheid x 1000 checkenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:24 schreef Greys het volgende:
Pat, kwam die vriendin van jou nog?
Geloof het niet, toch? Of vergis ik me nou met iemand anders?
EDIT: ja ik vergis me, dat was de collega van JJdJ die afhaakte.
Jouw vriendin komt nog dus?
Geen idee, dat laat ik aan Henk over denk ik wat er het makkelijkst/beste gaat op dat grote scherm.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zeg, welke zender gaan wij eigenlijk kijken?
DeBBC
?
Hij is leuk hequote:Op zondag 20 mei 2012 02:32 schreef Greys het volgende:
Liiiive vanuit bed:
Oh ik hoop zo dat ze die krokodil hebben
Ik zal in elk geval mijn best doenquote:Op zondag 20 mei 2012 09:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Eens! En ik denk dat ElisaB 'm met verve zal dragen!![]()
Je hoeft voor mij echt stad en land niet af te lopen hoor; mocht je ergens komen, dan graag. Maar anders koop ik wel een pot oranje plakaatverf en plak mijn haar in oranje pieken omhoogquote:Op zondag 20 mei 2012 11:42 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat die feestwinkel meedoet aan de 'elke zondag open' hype trouwens.
Sommige winkels doen er niet aan mee daar. Nou ja ik ga het zien straks
Mocht ie niet open zijn loop ik wel het winkelcentrum in om te kijken of ze daar ergens iets oranjes voor je hebben.
Stad en land valt mee hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 11:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hoeft voor mij echt stad en land niet af te lopen hoor; mocht je ergens komen, dan graag. Maar anders koop ik wel een pot oranje plakaatverf en plak mijn haar in oranje pieken omhoog
Ik ben stikbenieuwdquote:Op zondag 20 mei 2012 11:54 schreef Greys het volgende:
Stad en land valt mee hoor
Er zit daar ook nog een grote Toys 'r Us enzo en veel andere winkels, dus ik vind vast iets voor je
Als er maar ondertiteling bij zitquote:Op zondag 20 mei 2012 09:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zeg, welke zender gaan wij eigenlijk kijken?
DeBBC
?
quote:Op zondag 20 mei 2012 12:12 schreef Greys het volgende:
De lijst staat op 50, maar het plekje van Snakey is helaas vrij gekomen want die is deze week toch niet in het land.
HPKW, komt jouw +1 maar dan niet die ene +1 die 's avonds pas landt ook nog?
Even beetje kijken op hoeveel we nou echt zitten
Ze is goed bezigquote:
Neequote:Op zondag 20 mei 2012 12:10 schreef Greys het volgende:
Die ondertiteling, dat gaat via Teletekst ofzo, toch?
Trutjequote:Op zondag 20 mei 2012 12:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neeik neem voor jou een toetsenbord mee en dan moet je snel meetypen.
Noes.quote:
Nee Steve komt nietquote:Op zondag 20 mei 2012 13:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Steve staat nog op de lijst... die komt toch niet? Of is dat alleen met slapen?
Tot 5 over 11 volgens de televisiegidsquote:Op zondag 20 mei 2012 15:49 schreef Oognip het volgende:
Het is hier alvast meerdere keren voorbij gekomen, maar weet iemand tot hoe laat het ESF duurt? Ik kan toch niet al te lang blijven...
Uitslag schijnt pas na 12'en te zijn..quote:Op zondag 20 mei 2012 15:49 schreef Oognip het volgende:
Het is hier alvast meerdere keren voorbij gekomen, maar weet iemand tot hoe laat het ESF duurt? Ik kan toch niet al te lang blijven...
staat inmiddels vast in de tvgids. Want bijijijijijna!!!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:49 schreef Oognip het volgende:
Naja vroeg... 12 uur max.quote:
Nouhouquote:Op zondag 20 mei 2012 15:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Uitslag schijnt pas na 12'en te zijn..
Dat zou supermooi zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 16:23 schreef indaha het volgende:
Nee dat klopt niet dinsdag en donderdag tot 11 uur , wel zaterdag bij de finale is het tot na 12 uur
Mooiquote:Op zondag 20 mei 2012 16:23 schreef indaha het volgende:
Nee dat klopt niet dinsdag en donderdag tot 11 uur , wel zaterdag bij de finale is het tot na 12 uur
Ik twijfel ookquote:Op zondag 20 mei 2012 16:26 schreef indaha het volgende:
Ik heb er zin in, alleen twijfel ik nu weer over wat ik aanmoet
Ja jij ook danquote:Op zondag 20 mei 2012 16:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik twijfel ook![]()
Maar jij moet gewoon aan doen waar jij je goed bij voelt
Nipje jij moet gewoon in je mooie vlagquote:Op zondag 20 mei 2012 16:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik twijfel ook![]()
Maar jij moet gewoon aan doen waar jij je goed bij voelt
Maar donderdag zie ik er al helemaal niet uit (wallen tot mijn knieen ongeveer), dan heb ik geen zin om dan zo'n jurk aan te doenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:29 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Nipje jij moet gewoon in je mooie vlag
met onze geweldige oranje boa's
Gewoon voor 2 euro bij het kruidvat een oranje zonnebril halen dan zie je de wallen niet meerquote:Op zondag 20 mei 2012 16:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar donderdag zie ik er al helemaal niet uit (wallen tot mijn knieen ongeveer), dan heb ik geen zin om dan zo'n jurk aan te doen![]()
dan loop ik liever in mijn joggingpak geloof ik
Make-upquote:Op zondag 20 mei 2012 16:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar donderdag zie ik er al helemaal niet uit (wallen tot mijn knieen ongeveer), dan heb ik geen zin om dan zo'n jurk aan te doen![]()
dan loop ik liever in mijn joggingpak geloof ik
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Gewoon voor 2 euro bij het kruidvat een oranje zonnebril halen dan zie je de wallen niet meer
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik deed een poging om de Bienvenuemensen gestructureerd hun telefoonnummer aan elkaar geven.(voor het geval dát, en zo
) Faaaaal!
![]()
quote:
dank jequote:Op zondag 20 mei 2012 18:01 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik heb voor je gekeken!
Ze hadden 1 grote oranje tooi, maar die was 89 (!!!!!) euro...
En daar was ie dan naar mijn mening weer niet groot en mooi genoeg voor.
En ze hadden 2 goedkope tooitjes, 6,95 per stuk.
Maar daar zit niets aan oranje in. Waren zwart met rood met geel. En klein.
je wilde gewoon stiekem Patriques telefoonnummer om 'm te kunnen stalken.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik deed een poging om de Bienvenuemensen gestructureerd hun telefoonnummer aan elkaar geven.(voor het geval dát, en zo
) Faaaaal!
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
je wilde gewoon stiekem Patriques telefoonnummer om 'm te kunnen stalken.
Ga ik gelijk voor je navragen.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:12 schreef Greys het volgende:
De lijst staat op 50, maar het plekje van Snakey is helaas vrij gekomen want die is deze week toch niet in het land.
HPKW, komt jouw +1 maar dan niet die ene +1 die 's avonds pas landt ook nog?
Even beetje kijken op hoeveel we nou echt zitten
Sympathy votes!quote:Op zondag 20 mei 2012 18:50 schreef Greys het volgende:
Ik word strontnerveus![]()
Sietse Bakker plaatste net de laatste versie van de journalistenpoll (waarin Joan dus zou kwalificeren voor de finale) en alle buitenlandse reacties op zijn facebook zijn dat dit idd degenen zouden moeten zijn die doorgaan en dat sommigen duimen voor Nederland 'want die wachten hier al zo lang op'.
Ze motten niet duimen, ZE MOTTEN STEMMEN!
Jazeker welquote:Op zondag 20 mei 2012 20:16 schreef franklop het volgende:
er komen toch echt wel mensen die ook niks geven om ESF he?
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:16 schreef franklop het volgende:
* meldtquote:Op zondag 20 mei 2012 20:16 schreef franklop het volgende:
Waag het eens.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:04 schreef franklop het volgende:
maar een apart hoekje oprichten? 'Ga hier staan als je je niks interesseert in het ESF' ?
Ik ben erg mijn best aan het doen om me op te laden. Mocht het niet lukken, dan kruip ik met jou samen in een hoekjequote:Op zondag 20 mei 2012 21:04 schreef franklop het volgende:
maar een apart hoekje oprichten? 'Ga hier staan als je je niks interesseert in het ESF' ?
laat het roos maar niet lezenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben erg mijn best aan het doen om me op te laden. Mocht het niet lukken, dan kruip ik met jou samen in een hoekje
Allebei drukke werk we(e)k(en) gehad.quote:
Ja, dolletjes! Middenop de snelweg in de Catmobiel!quote:
Kan ik ook in rijden!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dolletjes! Middenop de snelweg in de Catmobiel!
En zo lang er geen bochten in de weg zitten kan ik ook nog wel rijdenquote:
Ik sluit dan ook alvast aanquote:
Die kans schat ik best wel (erg) klein eigk.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:38 schreef indaha het volgende:
[..]
En zo lang er geen bochten in de weg zitten kan ik ook nog wel rijden
Als ze oranje, rood, wit en blauw zijn mogen ze meequote:Op zondag 20 mei 2012 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die kans schat ik best wel (erg) klein eigk.![]()
Moet ik de hoedenplank trouwens al op standje zomer zetten of willen jullie dat de paaskuikens meerijden?
Van de week dan braaf op tijd naar bedquote:Op zondag 20 mei 2012 21:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik sluit dan ook alvast aan, ik garandeer niet dat ik om een uur of 12 nog aanspreekbaar ben
Ik ben een avond- en een nachtmens, maar heb meestal wel last van een afterdinnerdipquote:Op zondag 20 mei 2012 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Van de week dan braaf op tijd naar bed
En de avond er na gewoon ook weer tijdig naar bed.
Dan trekken jullie het toch wel tot 12 uur?Toch? Toch? Toch?
Of zal ik Henk maar zeggen dat ie zijn vergunningsaanvraag tot-later-open wel weer in mag trekken?
Ik lig wel op tijd in bed , maar moet heel vroeg op donderdagmorgen, maar ik zal proberen na het werk nog een uurtje te pakken en anders ga ik wel een hoekje liggen tot we naar het hotel vertrekkenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Van de week dan braaf op tijd naar bed
En de avond er na gewoon ook weer tijdig naar bed.
Dan trekken jullie het toch wel tot 12 uur?Toch? Toch? Toch?
Of zal ik Henk maar zeggen dat ie zijn vergunningsaanvraag tot-later-open wel weer in mag trekken?
Joh wij gaan het gewoon alvast over het EK hebben. Een hoop landen zullen daar ook wel actief zijn.quote:
Met die muziek echt niet hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 22:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik ben een avond- en een nachtmens, maar heb meestal wel last van een afterdinnerdip
Dat bood hij destijds direct aan ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:05 schreef JJdJ1984 het volgende:
Heeftie serieus een vergunning moeten aanvragen om langer open te zijn? Voor ons?![]()
Kost hem dat dan geen geld?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bood hij destijds direct aan ja.
Omdat anders klokslag 01.00 uur iedereen de deur uit MOET zijn. En dan ook echt moet
Stel dat er nu dan nog een paar willen blijven plakken kan dat dus. Hij mag dat per jaar een paar keer aanvragen en heeft er eentje voor ons ingezet, zo'n 'verlatertje'.
Nicequote:Op zondag 20 mei 2012 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bood hij destijds direct aan ja.
Omdat anders klokslag 01.00 uur iedereen de deur uit MOET zijn. En dan ook echt moet
Stel dat er nu dan nog een paar willen blijven plakken kan dat dus. Hij mag dat per jaar een paar keer aanvragen en heeft er eentje voor ons ingezet, zo'n 'verlatertje'.
Weet ik niet?quote:
Je gaat niet naar de eerste halve finale kijken?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:40 schreef Greys het volgende:
Ik ben aan het bedenken of ik nou nog muziek mis voor donderdag
En ik moet niet vergeten het op een usbtje te zetten. Doe ik dinsdagavond.
Morgen druk met ochtend en avond werken, dinsdag overdag nog werken, dan 's avonds eten de muziek op usb en beide outfits nog maar eens passen welke het moet worden (). Alles beetje klaar leggen vast enzo. Dan woensdag nog werken en dan 's avonds hier hyperen dat we elkaar de dag er na al zien
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:44 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb niet voor niets de volgende dag vrij gevraagd!
Zet sameach van ping pong er ook even opquote:Op zondag 20 mei 2012 22:40 schreef Greys het volgende:
Ik ben aan het bedenken of ik nou nog muziek mis voor donderdag
En ik moet niet vergeten het op een usbtje te zetten. Doe ik dinsdagavond.
Morgen druk met ochtend en avond werken, dinsdag overdag nog werken, dan 's avonds eten de muziek op usb en beide outfits nog maar eens passen welke het moet worden (). Alles beetje klaar leggen vast enzo. Dan woensdag nog werken en dan 's avonds hier hyperen dat we elkaar de dag er na al zien
Ja ook nog uiteraard, en hier aanwezig zijn in ESF.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:42 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je gaat niet naar de eerste halve finale kijken?
blijkt dat het syrische en israelische vlaggetjes zwaaien op het eind een politieke message is waar nog een hele hoop ophef over ontstaan was.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:50 schreef Greys het volgende:
En toch moet ik er weer om lachen, om die inzending
We gieten Cat en Indaha vol met Red Bullquote:Op zondag 20 mei 2012 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was niet van plan om het feestje te stoppen om 01.00 uur hoor.
Goed idee!quote:Op zondag 20 mei 2012 23:53 schreef Greys het volgende:
Je kunt het beste gewoon even langs komen heer Ade
Leuk! En ze at niet mee, toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, Greys!
Mijn vriendinnetje komt nog steeds langs!
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:04 schreef Renesite het volgende:
Godallahmachtig, hoor net dat donderdag niet eens de finale is maar dat die zaterdag is. Ik ontloop mijn portie ESF niet
Staat gewoon op de site van ESF (eurovision.tv) .quote:Op maandag 21 mei 2012 00:05 schreef Greys het volgende:
Zeg, google wizzards... ik kan nergens vinden aan wie Nederland nou de laatste paar jaar de 12 punten gaf. Want daar wil ik op gokken aan wie ze dit jaar 12 punten gaan geven![]()
Ah, die kans is dus nu kennelijk ook groot (met DAT nummer???quote:Op maandag 21 mei 2012 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
In de afgelopen paar jaar een paar keer aan Armenië.
in 2007 welquote:Op maandag 21 mei 2012 00:17 schreef Greys het volgende:
Oh, ik dacht dat Turkije elk jaar wel 10 of 12 kreeg van ons. Maar da's helemaal niet waar dus
Ik heb gewed (kruimelwerk hoor, ik doe altijd maar een paar euro per weddenschapje, voor de fun) dat ALS Nederland in de finale komt, dat we dan 12 punten van België krijgenquote:Op maandag 21 mei 2012 00:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
in 2007 wel.
Wat opvalt is dat wij elk jaar punten van belgië krijgen maar zelf bijna nooit punten aan hun geven!
Melk. Eén pak will doquote:Op maandag 21 mei 2012 00:37 schreef Greys het volgende:
HUISHOUDELIJKE MEDEDELINGVRAAG:
Als ik nou vraag, wat denken jullie voornamelijk te drinken op die avond?
Wat is dan het antwoord?
Bier?
Fris?
Wijn?
Iets anders?
All of the above?
Henk vroeg of er nog speciale wensen zijn.
Of dat ie van iets bepaalds véél moet inslaan
wat denk je zelf, dat er 50 man rosé gaat roepen?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:38 schreef Greys het volgende:
(Bier is er sowieso zat zegtie, maar deze vraag is bv dat als er 50 man roepen 'rosé', dat ie dan extra rosé inslaat. Om eens een voorbeeldje te noemen).
Nee, dat heb ik hem net ook gezegdquote:Op maandag 21 mei 2012 00:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat denk je zelf, dat er 50 man rosé gaat roepen?
De Henk kent de FOK!kers nog niet zo goedquote:Op maandag 21 mei 2012 00:46 schreef Maanvis het volgende:
als ik de fok meets uit het verleden zo bekijk dan drinkt het grootste deel gewoon (veel) bier.
Je bedoelt pina coladaquote:
Yes m'amquote:En trouwens, Grees... ga eens naar bed jij
Ik drink fris (water) en witte wijn. Re drinkt fris.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:37 schreef Greys het volgende:
Wat is dan het antwoord?
Bier?
Fris?
Wijn?
Iets anders?
All of the above?
mooi dat er ook iets van brand op de tap zit!quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 01:33 schreef Mama_Mia het volgende:
Fris en/of (wss en) energydrink, moet nog rijden na afloop
Koffiequote:Op maandag 21 mei 2012 00:37 schreef Greys het volgende:
Wat is dan het antwoord?
Bier?
Fris?
Wijn?
Iets anders?
All of the above?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op maandag 21 mei 2012 06:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
melk, fris, water, energy drink en koffie.
Het wordt toch geen blauwe knoop conventie, toch?
Nee hoor, de hotellers zullen vast wel iets anders drinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga aan de rode wodka redbull, anders kan ik de spanning niet aan bij de enveloppen.
En misschien wel limoncello![]()
En mijn zus kan er ook wat van
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 21 mei 2012 06:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
melk, fris, water, energy drink en koffie.
Het wordt toch geen blauwe knoop conventie, toch?
Ben maar niet bang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BIER!Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Sambuca bijvoorbeeeldquote:Op maandag 21 mei 2012 10:24 schreef PatriQue89 het volgende:
ehhh... bier wijn fris rose shotjes, hpppa nomnom
Zou ik er zo'n leuk feestelijk dingetje in kunnen krijgen? Iets met sliertjes of een parasolletjequote:
Second thatquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, die kans is dus nu kennelijk ook groot (met DAT nummer???) want daar krijg je niets voor.
Dus ik heb gegokt dat Nederland dit jaar de 12 punten aan Turkije geeft
Als het goed is wel, als ik vanmiddag thuis ben zal ik nog even checken.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:17 schreef TheVulture het volgende:
Erik wordt het vanavond nog een top 50 avond?
Ik ben niet zo'n moeilijke, ik drink wat er isquote:Op maandag 21 mei 2012 00:37 schreef Greys het volgende:
Wat is dan het antwoord?
Bier?
Fris?
Wijn?
Iets anders?
All of the above?
Zij/hij had zich nog niet voor het eten opgegeven toch?quote:Op maandag 21 mei 2012 09:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Greys, is er ook een vega-optie bij het buffet?Of kan Henk dat regelen?
Mijn ene plus een (die niet wordt ingevlogen) is van de vega.En komt nog steeds dus.
ik neem mijn collectie ook wel mee op USBquote:Op maandag 21 mei 2012 16:10 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
Ik ga even een usb stickie zoeken voor de muziek
Stokbrood, salade en patat!quote:Op maandag 21 mei 2012 09:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Greys, is er ook een vega-optie bij het buffet?Of kan Henk dat regelen?
Mijn ene plus een (die niet wordt ingevlogen) is van de vega.En komt nog steeds dus.
ARGHHHHHHHHHHquote:Op maandag 21 mei 2012 16:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[info]VANAVOND OM 20.00 UUR!
... wordt de ESF top 50 afgespeeld op Radio 49, een webbased radiozender door en voor FOK!kers. Online te beluisteren op:
http://radio-49-radio-fou(...)in.playtheradio.com/[/info]
Super, dank je!quote:Op maandag 21 mei 2012 16:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik neem mijn collectie ook wel mee op USB
Sneaky op het werk, ik heb geen zin meer!quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
ARGHHHHHHHHHH
Ik luister geen radio
Maar jullie er wel heel veel plezier mee
Ondeugdquote:Op maandag 21 mei 2012 16:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sneaky op het werk, ik heb geen zin meer!
Tot hoe laat moet je werken? Want 50 nummers a 3 minuten per nummer ongeveer, das 150 minuten, en da's twee en een half uur. Dus om 22.30 ben ik pas klaar, dus misschien kan je het eindje nog meepikken!quote:Op maandag 21 mei 2012 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
ARGHHHHHHHHHH
Ik moet vanavond werken
Maar jullie er wel heel veel plezier mee
Oh dan pak ik de laatste drie kwartier meequote:Op maandag 21 mei 2012 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet je werken? Want 50 nummers a 3 minuten per nummer ongeveer, das 150 minuten, en da's twee en een half uur. Dus om 22.30 ben ik pas klaar, dus misschien kan je het eindje nog meepikken!
18.30 als je mee-eet, 20.30 als je niets van het ESF wil missenquote:Op maandag 21 mei 2012 16:44 schreef yvonne het volgende:
Ik zit die hele OP na te spitten, maar hoelaat moeten we er nou zijn?
Stimmtquote:Op maandag 21 mei 2012 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Eerder kan waarschijnlijk ook, ik gok zo dat er mensen al voor het eten zijn.
Uiterlijk 18.30 uur voor het eten, dan gaat het buffetje open!quote:Op maandag 21 mei 2012 16:44 schreef yvonne het volgende:
Wat wil je allemaal doen die avond?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:44 schreef yvonne het volgende:
Ah, hoeraquote:Op maandag 21 mei 2012 16:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
18.30 als je mee-eet, 20.30 als je niets van het ESF wil missen
Ik ga met Henk de keuken in, maar daar hoef ik niet perse nog anderen bij te hebben hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 17:05 schreef Peter het volgende:
En er komen mensen eerder om met Henk de keuken in te duiken
Too much kan bijna nietquote:Op maandag 21 mei 2012 17:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
Waar gaan de mensen heen die al heel vroeg zijn rn hoe laat gaan de hotelers inchecken en zo? Ik verwacht al om 14 uur in Rotterdam te zijn maar ik kan me ook zelf vermaken tot 18.30 uur hoor.
Ben trouwens wel min of meer geslaagd met een outfit al hoop ik wel dat het niet to much is
Als ik me de PM's goed kan herinneren spreken wij (als in ons hotelgroepje) af zo rond 16.00 op het station. Of bij het hotel. Dat ben ik vergeten.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
Waar gaan de mensen heen die al heel vroeg zijn rn hoe laat gaan de hotelers inchecken en zo? Ik verwacht al om 14 uur in Rotterdam te zijn maar ik kan me ook zelf vermaken tot 18.30 uur hoor.
Ben trouwens wel min of meer geslaagd met een outfit al hoop ik wel dat het niet to much is
Je kent TMM nietquote:
Geheel in de stijl van het songfestival zelfquote:
Zullen wij meeten op den stationne?? ( want het was idd 4 uur hotel, als ik het me goed herriner!)quote:Op maandag 21 mei 2012 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik me de PM's goed kan herinneren spreken wij (als in ons hotelgroepje) af zo rond 16.00 op het station. Of bij het hotel. Dat ben ik vergeten.
NEEquote:Op maandag 21 mei 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer mensen die meteen na de uitslag broodnuchter in de auto weer terug naar huis moeten?
Nee wel op de fiets half lamquote:Op maandag 21 mei 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer mensen die meteen na de uitslag broodnuchter in de auto weer terug naar huis moeten?
Oke!quote:Op maandag 21 mei 2012 20:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zullen wij meeten op den stationne?? ( want het was idd 4 uur hotel, als ik het me goed herriner!)
Oognip sowieso.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
Nip en ik.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
hoe ga je uberhaupt? we zouden toch 'samen' reizen?quote:
Oh fak, ehh met het OV dan hequote:Op maandag 21 mei 2012 21:05 schreef franklop het volgende:
[..]
hoe ga je uberhaupt? we zouden toch 'samen' reizen?
via centraal? waar zit dat metrostation trouwens? is dat blijdorp kant op zeker?quote:
Klopt, twee haltes na blijdorp!quote:Op maandag 21 mei 2012 21:10 schreef franklop het volgende:
[..]
via centraal? waar zit dat metrostation trouwens? is dat blijdorp kant op zeker?had er nog nooit van gehoord
Als mn werk meewerkt dan moet dat lukken, we appenquote:
Ik zou eigenlijk verwachten dat Greys er mooie oranje bewegwijzering naar toe zou neerzetten.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Voor de metro moet je halte Melanchtonweg (ofzo) hebben. Je loopt het station uit, je loopt een stukje terug langs het spoor en bij de spoorwegovergang, daar zit het halve maatje aan je linker hand.
Ik moet wel een béétje op tijd weg. Volgende dag eerste werkdagquote:Op maandag 21 mei 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
Nix daarvan; graag alles zedelijk bedekt laten aubquote:Op maandag 21 mei 2012 22:49 schreef Greys het volgende:
TMM, kan je niet een tipje van de outfitsluierrrrt oplichten?
Ik ben benieuwd
ja nu zijn de verwachtingen hoog natuurlijk, het valt wel mee irl denk ik, ik heb wel een tooi en een toeter en een vlagquote:Op maandag 21 mei 2012 22:49 schreef Greys het volgende:
TMM, kan je niet een tipje van de outfitsluierrrrt oplichten?
Ik ben benieuwd
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nix daarvan; graag alles zedelijk bedekt laten aub
Dat klinkt geweldig!quote:Op maandag 21 mei 2012 22:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja nu zijn de verwachtingen hoog natuurlijk, het valt wel mee irl denk ik, ik heb wel een tooi en een toeter en een vlag
Dat is op zich wel fijn!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Dat klinkt geweldig!
@Elies, jouw hoofddeksels liggen alvast klaar op de stapel 'dit moet mee'
Daar heb je drank voor om dat te verwerken!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:00 schreef Maanvis het volgende:
Nemen jullie ook genoeg tissues mee voor als joan verliest?
failure is not an optionquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:00 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:53 schreef Mama_Mia het volgende:
De hippe boa's van mij en Nip liggen al sinds aanschaf in de autonu alleen de rest nog
We hebben plenty uithuilschouders gelukkigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:00 schreef Maanvis het volgende:
En dat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Daar heb je drank voor om dat te verwerken!
En dat!quote:
Dat wil je niet ziieehiieeeenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:11 schreef Greys het volgende:
Oh en... komt allen in uw bikini!
[ afbeelding ]
Ah, ik had een oranje legging, die hoeft dus niet aanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:11 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Jurkje is ook goed hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:11 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
vooral niet te lang!quote:
Zo! Da's nog eens een weertjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:11 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ie ook een vergunning voor extra db gekregen? If not, dan zou ik hem aanraden het gewoon niet te doen; laat ze binnen maar herrie makenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:58 schreef Greys het volgende:
Henk zou kijken of ie ook nog een tv buiten kon zetten
Op het terras.
De uitzending zelf duurt volgens mij maar tot 23 uurquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heeft ie ook een vergunning voor extra db gekregen? If not, dan zou ik hem aanraden het gewoon niet te doen; laat ze binnen maar herrie maken
quote:
ok dat was het laatste duwtje wat ik nodig hadquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:11 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, daar kunnen sommige mensen nog wat van lerenquote:
Maakt niet uit schatjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou sorry hoor, dat ik niet in mijn jurkje kom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |