En zo lang er geen bochten in de weg zitten kan ik ook nog wel rijdenquote:
Ik sluit dan ook alvast aanquote:
Die kans schat ik best wel (erg) klein eigk.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:38 schreef indaha het volgende:
[..]
En zo lang er geen bochten in de weg zitten kan ik ook nog wel rijden
Als ze oranje, rood, wit en blauw zijn mogen ze meequote:Op zondag 20 mei 2012 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die kans schat ik best wel (erg) klein eigk.![]()
Moet ik de hoedenplank trouwens al op standje zomer zetten of willen jullie dat de paaskuikens meerijden?
Van de week dan braaf op tijd naar bedquote:Op zondag 20 mei 2012 21:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik sluit dan ook alvast aan, ik garandeer niet dat ik om een uur of 12 nog aanspreekbaar ben
Ik ben een avond- en een nachtmens, maar heb meestal wel last van een afterdinnerdipquote:Op zondag 20 mei 2012 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Van de week dan braaf op tijd naar bed
En de avond er na gewoon ook weer tijdig naar bed.
Dan trekken jullie het toch wel tot 12 uur?Toch? Toch? Toch?
Of zal ik Henk maar zeggen dat ie zijn vergunningsaanvraag tot-later-open wel weer in mag trekken?
Ik lig wel op tijd in bed , maar moet heel vroeg op donderdagmorgen, maar ik zal proberen na het werk nog een uurtje te pakken en anders ga ik wel een hoekje liggen tot we naar het hotel vertrekkenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Van de week dan braaf op tijd naar bed
En de avond er na gewoon ook weer tijdig naar bed.
Dan trekken jullie het toch wel tot 12 uur?Toch? Toch? Toch?
Of zal ik Henk maar zeggen dat ie zijn vergunningsaanvraag tot-later-open wel weer in mag trekken?
Joh wij gaan het gewoon alvast over het EK hebben. Een hoop landen zullen daar ook wel actief zijn.quote:
Met die muziek echt niet hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 22:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik ben een avond- en een nachtmens, maar heb meestal wel last van een afterdinnerdip
Dat bood hij destijds direct aan ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:05 schreef JJdJ1984 het volgende:
Heeftie serieus een vergunning moeten aanvragen om langer open te zijn? Voor ons?![]()
Kost hem dat dan geen geld?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bood hij destijds direct aan ja.
Omdat anders klokslag 01.00 uur iedereen de deur uit MOET zijn. En dan ook echt moet
Stel dat er nu dan nog een paar willen blijven plakken kan dat dus. Hij mag dat per jaar een paar keer aanvragen en heeft er eentje voor ons ingezet, zo'n 'verlatertje'.
Nicequote:Op zondag 20 mei 2012 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bood hij destijds direct aan ja.
Omdat anders klokslag 01.00 uur iedereen de deur uit MOET zijn. En dan ook echt moet
Stel dat er nu dan nog een paar willen blijven plakken kan dat dus. Hij mag dat per jaar een paar keer aanvragen en heeft er eentje voor ons ingezet, zo'n 'verlatertje'.
Weet ik niet?quote:
Je gaat niet naar de eerste halve finale kijken?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:40 schreef Greys het volgende:
Ik ben aan het bedenken of ik nou nog muziek mis voor donderdag
En ik moet niet vergeten het op een usbtje te zetten. Doe ik dinsdagavond.
Morgen druk met ochtend en avond werken, dinsdag overdag nog werken, dan 's avonds eten de muziek op usb en beide outfits nog maar eens passen welke het moet worden (). Alles beetje klaar leggen vast enzo. Dan woensdag nog werken en dan 's avonds hier hyperen dat we elkaar de dag er na al zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |