Ga ik gelijk voor je navragen.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:12 schreef Greys het volgende:
De lijst staat op 50, maar het plekje van Snakey is helaas vrij gekomen want die is deze week toch niet in het land.
HPKW, komt jouw +1 maar dan niet die ene +1 die 's avonds pas landt ook nog?
Even beetje kijken op hoeveel we nou echt zitten
Sympathy votes!quote:Op zondag 20 mei 2012 18:50 schreef Greys het volgende:
Ik word strontnerveus![]()
Sietse Bakker plaatste net de laatste versie van de journalistenpoll (waarin Joan dus zou kwalificeren voor de finale) en alle buitenlandse reacties op zijn facebook zijn dat dit idd degenen zouden moeten zijn die doorgaan en dat sommigen duimen voor Nederland 'want die wachten hier al zo lang op'.
Ze motten niet duimen, ZE MOTTEN STEMMEN!
Jazeker welquote:Op zondag 20 mei 2012 20:16 schreef franklop het volgende:
er komen toch echt wel mensen die ook niks geven om ESF he?
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:16 schreef franklop het volgende:
* meldtquote:Op zondag 20 mei 2012 20:16 schreef franklop het volgende:
Waag het eens.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:04 schreef franklop het volgende:
maar een apart hoekje oprichten? 'Ga hier staan als je je niks interesseert in het ESF' ?
Ik ben erg mijn best aan het doen om me op te laden. Mocht het niet lukken, dan kruip ik met jou samen in een hoekjequote:Op zondag 20 mei 2012 21:04 schreef franklop het volgende:
maar een apart hoekje oprichten? 'Ga hier staan als je je niks interesseert in het ESF' ?
laat het roos maar niet lezenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben erg mijn best aan het doen om me op te laden. Mocht het niet lukken, dan kruip ik met jou samen in een hoekje
Allebei drukke werk we(e)k(en) gehad.quote:
Ja, dolletjes! Middenop de snelweg in de Catmobiel!quote:
Kan ik ook in rijden!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dolletjes! Middenop de snelweg in de Catmobiel!
En zo lang er geen bochten in de weg zitten kan ik ook nog wel rijdenquote:
Ik sluit dan ook alvast aanquote:
Die kans schat ik best wel (erg) klein eigk.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:38 schreef indaha het volgende:
[..]
En zo lang er geen bochten in de weg zitten kan ik ook nog wel rijden
Als ze oranje, rood, wit en blauw zijn mogen ze meequote:Op zondag 20 mei 2012 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die kans schat ik best wel (erg) klein eigk.![]()
Moet ik de hoedenplank trouwens al op standje zomer zetten of willen jullie dat de paaskuikens meerijden?
Van de week dan braaf op tijd naar bedquote:Op zondag 20 mei 2012 21:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik sluit dan ook alvast aan, ik garandeer niet dat ik om een uur of 12 nog aanspreekbaar ben
Ik ben een avond- en een nachtmens, maar heb meestal wel last van een afterdinnerdipquote:Op zondag 20 mei 2012 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Van de week dan braaf op tijd naar bed
En de avond er na gewoon ook weer tijdig naar bed.
Dan trekken jullie het toch wel tot 12 uur?Toch? Toch? Toch?
Of zal ik Henk maar zeggen dat ie zijn vergunningsaanvraag tot-later-open wel weer in mag trekken?
Ik lig wel op tijd in bed , maar moet heel vroeg op donderdagmorgen, maar ik zal proberen na het werk nog een uurtje te pakken en anders ga ik wel een hoekje liggen tot we naar het hotel vertrekkenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Van de week dan braaf op tijd naar bed
En de avond er na gewoon ook weer tijdig naar bed.
Dan trekken jullie het toch wel tot 12 uur?Toch? Toch? Toch?
Of zal ik Henk maar zeggen dat ie zijn vergunningsaanvraag tot-later-open wel weer in mag trekken?
Joh wij gaan het gewoon alvast over het EK hebben. Een hoop landen zullen daar ook wel actief zijn.quote:
Met die muziek echt niet hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 22:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik ben een avond- en een nachtmens, maar heb meestal wel last van een afterdinnerdip
Dat bood hij destijds direct aan ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:05 schreef JJdJ1984 het volgende:
Heeftie serieus een vergunning moeten aanvragen om langer open te zijn? Voor ons?![]()
Kost hem dat dan geen geld?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bood hij destijds direct aan ja.
Omdat anders klokslag 01.00 uur iedereen de deur uit MOET zijn. En dan ook echt moet
Stel dat er nu dan nog een paar willen blijven plakken kan dat dus. Hij mag dat per jaar een paar keer aanvragen en heeft er eentje voor ons ingezet, zo'n 'verlatertje'.
Nicequote:Op zondag 20 mei 2012 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bood hij destijds direct aan ja.
Omdat anders klokslag 01.00 uur iedereen de deur uit MOET zijn. En dan ook echt moet
Stel dat er nu dan nog een paar willen blijven plakken kan dat dus. Hij mag dat per jaar een paar keer aanvragen en heeft er eentje voor ons ingezet, zo'n 'verlatertje'.
Weet ik niet?quote:
Je gaat niet naar de eerste halve finale kijken?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:40 schreef Greys het volgende:
Ik ben aan het bedenken of ik nou nog muziek mis voor donderdag
En ik moet niet vergeten het op een usbtje te zetten. Doe ik dinsdagavond.
Morgen druk met ochtend en avond werken, dinsdag overdag nog werken, dan 's avonds eten de muziek op usb en beide outfits nog maar eens passen welke het moet worden (). Alles beetje klaar leggen vast enzo. Dan woensdag nog werken en dan 's avonds hier hyperen dat we elkaar de dag er na al zien
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:44 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb niet voor niets de volgende dag vrij gevraagd!
Zet sameach van ping pong er ook even opquote:Op zondag 20 mei 2012 22:40 schreef Greys het volgende:
Ik ben aan het bedenken of ik nou nog muziek mis voor donderdag
En ik moet niet vergeten het op een usbtje te zetten. Doe ik dinsdagavond.
Morgen druk met ochtend en avond werken, dinsdag overdag nog werken, dan 's avonds eten de muziek op usb en beide outfits nog maar eens passen welke het moet worden (). Alles beetje klaar leggen vast enzo. Dan woensdag nog werken en dan 's avonds hier hyperen dat we elkaar de dag er na al zien
Ja ook nog uiteraard, en hier aanwezig zijn in ESF.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:42 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je gaat niet naar de eerste halve finale kijken?
blijkt dat het syrische en israelische vlaggetjes zwaaien op het eind een politieke message is waar nog een hele hoop ophef over ontstaan was.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:50 schreef Greys het volgende:
En toch moet ik er weer om lachen, om die inzending
We gieten Cat en Indaha vol met Red Bullquote:Op zondag 20 mei 2012 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was niet van plan om het feestje te stoppen om 01.00 uur hoor.
Goed idee!quote:Op zondag 20 mei 2012 23:53 schreef Greys het volgende:
Je kunt het beste gewoon even langs komen heer Ade
Leuk! En ze at niet mee, toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, Greys!
Mijn vriendinnetje komt nog steeds langs!
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:04 schreef Renesite het volgende:
Godallahmachtig, hoor net dat donderdag niet eens de finale is maar dat die zaterdag is. Ik ontloop mijn portie ESF niet
Staat gewoon op de site van ESF (eurovision.tv) .quote:Op maandag 21 mei 2012 00:05 schreef Greys het volgende:
Zeg, google wizzards... ik kan nergens vinden aan wie Nederland nou de laatste paar jaar de 12 punten gaf. Want daar wil ik op gokken aan wie ze dit jaar 12 punten gaan geven![]()
Ah, die kans is dus nu kennelijk ook groot (met DAT nummer???quote:Op maandag 21 mei 2012 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
In de afgelopen paar jaar een paar keer aan Armenië.
in 2007 welquote:Op maandag 21 mei 2012 00:17 schreef Greys het volgende:
Oh, ik dacht dat Turkije elk jaar wel 10 of 12 kreeg van ons. Maar da's helemaal niet waar dus
Ik heb gewed (kruimelwerk hoor, ik doe altijd maar een paar euro per weddenschapje, voor de fun) dat ALS Nederland in de finale komt, dat we dan 12 punten van België krijgenquote:Op maandag 21 mei 2012 00:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
in 2007 wel.
Wat opvalt is dat wij elk jaar punten van belgië krijgen maar zelf bijna nooit punten aan hun geven!
Melk. Eén pak will doquote:Op maandag 21 mei 2012 00:37 schreef Greys het volgende:
HUISHOUDELIJKE MEDEDELINGVRAAG:
Als ik nou vraag, wat denken jullie voornamelijk te drinken op die avond?
Wat is dan het antwoord?
Bier?
Fris?
Wijn?
Iets anders?
All of the above?
Henk vroeg of er nog speciale wensen zijn.
Of dat ie van iets bepaalds véél moet inslaan
wat denk je zelf, dat er 50 man rosé gaat roepen?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:38 schreef Greys het volgende:
(Bier is er sowieso zat zegtie, maar deze vraag is bv dat als er 50 man roepen 'rosé', dat ie dan extra rosé inslaat. Om eens een voorbeeldje te noemen).
Nee, dat heb ik hem net ook gezegdquote:Op maandag 21 mei 2012 00:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat denk je zelf, dat er 50 man rosé gaat roepen?
De Henk kent de FOK!kers nog niet zo goedquote:Op maandag 21 mei 2012 00:46 schreef Maanvis het volgende:
als ik de fok meets uit het verleden zo bekijk dan drinkt het grootste deel gewoon (veel) bier.
Je bedoelt pina coladaquote:
Yes m'amquote:En trouwens, Grees... ga eens naar bed jij
Ik drink fris (water) en witte wijn. Re drinkt fris.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:37 schreef Greys het volgende:
Wat is dan het antwoord?
Bier?
Fris?
Wijn?
Iets anders?
All of the above?
mooi dat er ook iets van brand op de tap zit!quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 01:33 schreef Mama_Mia het volgende:
Fris en/of (wss en) energydrink, moet nog rijden na afloop
Koffiequote:Op maandag 21 mei 2012 00:37 schreef Greys het volgende:
Wat is dan het antwoord?
Bier?
Fris?
Wijn?
Iets anders?
All of the above?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op maandag 21 mei 2012 06:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
melk, fris, water, energy drink en koffie.
Het wordt toch geen blauwe knoop conventie, toch?
Nee hoor, de hotellers zullen vast wel iets anders drinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga aan de rode wodka redbull, anders kan ik de spanning niet aan bij de enveloppen.
En misschien wel limoncello![]()
En mijn zus kan er ook wat van
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |