Ga ik gelijk voor je navragen.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:12 schreef Greys het volgende:
De lijst staat op 50, maar het plekje van Snakey is helaas vrij gekomen want die is deze week toch niet in het land.
HPKW, komt jouw +1 maar dan niet die ene +1 die 's avonds pas landt ook nog?
Even beetje kijken op hoeveel we nou echt zitten
Sympathy votes!quote:Op zondag 20 mei 2012 18:50 schreef Greys het volgende:
Ik word strontnerveus![]()
Sietse Bakker plaatste net de laatste versie van de journalistenpoll (waarin Joan dus zou kwalificeren voor de finale) en alle buitenlandse reacties op zijn facebook zijn dat dit idd degenen zouden moeten zijn die doorgaan en dat sommigen duimen voor Nederland 'want die wachten hier al zo lang op'.
Ze motten niet duimen, ZE MOTTEN STEMMEN!
Jazeker welquote:Op zondag 20 mei 2012 20:16 schreef franklop het volgende:
er komen toch echt wel mensen die ook niks geven om ESF he?
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:16 schreef franklop het volgende:
* meldtquote:Op zondag 20 mei 2012 20:16 schreef franklop het volgende:
Waag het eens.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:04 schreef franklop het volgende:
maar een apart hoekje oprichten? 'Ga hier staan als je je niks interesseert in het ESF' ?
Ik ben erg mijn best aan het doen om me op te laden. Mocht het niet lukken, dan kruip ik met jou samen in een hoekjequote:Op zondag 20 mei 2012 21:04 schreef franklop het volgende:
maar een apart hoekje oprichten? 'Ga hier staan als je je niks interesseert in het ESF' ?
laat het roos maar niet lezenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben erg mijn best aan het doen om me op te laden. Mocht het niet lukken, dan kruip ik met jou samen in een hoekje
Allebei drukke werk we(e)k(en) gehad.quote:
Ja, dolletjes! Middenop de snelweg in de Catmobiel!quote:
Kan ik ook in rijden!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dolletjes! Middenop de snelweg in de Catmobiel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |