quote:Op zondag 20 mei 2012 22:44 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb niet voor niets de volgende dag vrij gevraagd!
Zet sameach van ping pong er ook even opquote:Op zondag 20 mei 2012 22:40 schreef Greys het volgende:
Ik ben aan het bedenken of ik nou nog muziek mis voor donderdag
En ik moet niet vergeten het op een usbtje te zetten. Doe ik dinsdagavond.
Morgen druk met ochtend en avond werken, dinsdag overdag nog werken, dan 's avonds eten de muziek op usb en beide outfits nog maar eens passen welke het moet worden (). Alles beetje klaar leggen vast enzo. Dan woensdag nog werken en dan 's avonds hier hyperen dat we elkaar de dag er na al zien
Ja ook nog uiteraard, en hier aanwezig zijn in ESF.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:42 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je gaat niet naar de eerste halve finale kijken?
blijkt dat het syrische en israelische vlaggetjes zwaaien op het eind een politieke message is waar nog een hele hoop ophef over ontstaan was.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:50 schreef Greys het volgende:
En toch moet ik er weer om lachen, om die inzending
We gieten Cat en Indaha vol met Red Bullquote:Op zondag 20 mei 2012 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was niet van plan om het feestje te stoppen om 01.00 uur hoor.
Goed idee!quote:Op zondag 20 mei 2012 23:53 schreef Greys het volgende:
Je kunt het beste gewoon even langs komen heer Ade
Leuk! En ze at niet mee, toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, Greys!
Mijn vriendinnetje komt nog steeds langs!
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:04 schreef Renesite het volgende:
Godallahmachtig, hoor net dat donderdag niet eens de finale is maar dat die zaterdag is. Ik ontloop mijn portie ESF niet
Staat gewoon op de site van ESF (eurovision.tv) .quote:Op maandag 21 mei 2012 00:05 schreef Greys het volgende:
Zeg, google wizzards... ik kan nergens vinden aan wie Nederland nou de laatste paar jaar de 12 punten gaf. Want daar wil ik op gokken aan wie ze dit jaar 12 punten gaan geven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |